استایل و مد بانوان

زیباترین زنان جهان به انتخاب سایت واندر لیست

زیباترین زنان

انتخاب سایت واندرلیست از بین زیباترین خانم های جهان

با وجود چهره های زیبایی که در گوشه و کنار جهان بچشم می خورند انتخاب ده زن به عنوان زیباترین بانوان جهان کار ساده ای نیست. سایت واندرلیست لیستی از زیباترین خانم های جهان را براساس میزان محبوبیت، میزان موفقیت در عرصه های اجتماعی و جذابیت ظاهری تنظیم کرده است. در این لیست نام چهره های نام آشنای جهان همچون سلنا گومز و امبر هرد دیده می شود. حضور چهره هایی از اقصی نقاط جهان دیگر ویژگی این لیست است.

۱-  سلنا گومز در زیباترین زنان واندرلیست

ستاره پیشین دیزنی لند سلنا گومز در صدر این لیست قرار گرفته است. این بازیگر و خواننده ۲۴ ساله که محبوبترین چهره اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ لقب گرفت  با چهره جذاب و دوست داشتنی خود روز بروز بر تعداد طرفدارانش می افزاید.

سلنا گومز در زیباترین زنان واندرلیست

۲-  لیزا سابرانو در زیباترین زنان واندرلیست

این مدل و بازیگر آمریکایی-فیلیپینی با مجموعه ای از سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی به شهرتی زودهنگام رسید. لیزای ۱۹ ساله یکی از محبوبترین چهره ها در شبکه های اجتماعی است.

لیزا سابرانو در زیباترین زنان واندرلیست

۳-  نانا اِم جینا در زیباترین زنان واندرلیست

نام هنری این خواننده زیبا نانا است. نانا خواننده و هنرپیشه ای اهل کره جنوبی است که شهرتش محدود به کشور خود و یا حتی قاره آسیا نمی شود. این خواننده ۲۵ ساله با اجراهای خیره کننده خود توانست طرفداران بسیاری در اقصی نقاط جهان برای خود دست و پا کند. او در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در لیست صدگانه جذابترین خانم های جهان متعلق به انجمن منتقدان ایندیپندنت قرار گرفت.

نانا اِم جینا در زیباترین زنان واندرلیست

۴- دیپیکا پادوکن در زیباترین زنان واندرلیست

گرانترین بازیگر زن سینمای هند دیپیکا پادوکن در جایگاه چهارم این لیست قرار می گیرد. او در حال حاضر زیباترین زن سینمای هند بشمار می آید. دیپیکای ۳۱ ساله به چشمان زیبایش و لبخندهای بیادماندی اش مشهور است.

دیپیکا پادوکن در زیباترین زنان واندرلیست

۵-  پیکسی لات در زیباترین زنان واندرلیست

این خواننده و ترانه سرای ۲۶ ساله بریتانیایی با سبک خاص موسیقی خود بزودی توانست یکی از چهره های محبوب جهان شود. آلبوم های این خواننده جوان همیشه پرفروش شده اند. او در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ جزء لیست صد نفره جذابترین بانوان مجله اف.اچ. ام قرار گرفت.

پیکسی لات در زیباترین زنان واندرلیست

۶-  امبر هرد در زیباترین زنان واندرلیست

این بازیگر آمریکایی با زیبایی خیره کننده خود غالبا در لیست جذابترین خانم های مجله های معتبر جهان جای می گیرد. او از سال ۲۰۰۷ با حضور در نمایشی تلویزیونی به شهرت رسید. ازدواج و سپس جدایی جنجال برانگیز او از هنرپیشه معروف جانی دپ بر شهرتش بیش از پیش افزود.

امبر هرد در زیباترین زنان واندرلیست

۷-  پریانکا چوپرا در زیباترین زنان واندرلیست

این بازیگر ۳۴ ساله هندی در سال ۲۰۰۰ به عنوان ملکه زیبایی جهان برگزیده شد و پس از آن به عنوان هنرپیشه در بسیاری از فیلم های سینمای بالیوود و هالیوود ظاهر شد. پریانکا چوپرا بارها در لیست جذابترین خانم های جهان مجله های مد معتبر جهان قرار گرفته است.

پریانکا چوپرا در زیباترین زنان واندرلیست

۸-   آدریانا لیما در زیباترین زنان واندرلیست

این مدل زیبای  ۳۵ ساله برزیلی تبار یکی از مشهورترین چهره های دنیای مد است. او یکی از گرانترین مدل های جهان و یکی از جذابترین زنانی است که تصویرش غالبا بر روی مجلات مد ظاهر می شود.

آدریانا لیما در زیباترین زنان واندرلیست

۹-  امیلیا کلارک در زیباترین زنان واندرلیست

این بازیگر زیبای ۳۰ ساله انگلیسی از آغاز پخش مجموعه ” بازی پادشاهان ” مورد توجه قرار گرفت. از آن پس امیلیا با زیبایی خاص خود و استعدادش توانست طرفداران زیادی کسب کند.

امیلیا کلارک در زیباترین زنان واندرلیست

۱۰- پیا ورتزباک در زیباترین زنان واندرلیست

این مدل و بازیگر زیبای ۲۷ ساله فیلیپینی تبار در سال ۲۰۱۵ به عنوان ملکه زیبایی جهان انتخاب شد. از آن پس پیا شهرتی فزاینده در سطح جهان کسب کرد.

پیا ورتزباک در زیباترین زنان واندرلیست

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا