استایل و مد آقایان

با کت و شلوار سرمه‌ای چه پیراهن‌هایی بپوشیم ؟

کت و شلوار سرمه ای / پیراهن آبی کمرنگ

کت و شلوار سرمه ای یا آبی یک لباس مردانه ی کلاسیک است که مدت ها است در کمد لباس هر آقای شیکپوشی پیدا می شود. خنثی بودن این رنگ های باعث شده تا این استایل، همیشگی و جاودانی باشد. این طیف رنگی نه تنها برای کت و شلوار اداری مناسب است بلکه می توان در هر مجلس دیگری از آن استفاده کرد. در ادامه خواهیم دید که چه رنگ پیراهن هایی انتخابی درست برای این طیف رنگی بشمار می آیند.

حتما بخوانید : ۴۰ ایده برای ست کفش، کراوات و پیراهن با کت و شلوار سرمه‌ای

۱٫ کت و شلوار سرمه ای با پیراهن سفید

اگر شک دارید چه پیراهنی زیر کت و شلوار سرمه ای تان بپوشید، مطمئن باشید که سفید یک گزینه ی عالی است. ترکیب این دو بسیار ساده و در عین حال جذاب است. رنگ سفید، نمایی کلاسیک دارد و وقتی با تن های سرد آبی ترکیب شود، کاملا شیک به نظر می رسد. برای مراسم های رسمی این ترکیب عالی خواهد بود مخصوصا اگر کت و شلوار سرمه ای و مخلفات کلاسیک نیز به آن اضافه شوند.

حتی از اینکه یک کراوات متفاوت بپوشید ترس نداشته باشید. ترکیب یک رنگ متفاوت با رنگ سفید پیراهن و کت و شلوار سرمه ای ، تضادی خاص و شیک خلق می کند. برای مراسم های غیر رسمی و خودمانی، کت و شلوار سرمه ای روشن تر را با پیراهن سفید و بدون کراوات و با کفش اسپرت امتحان کنید.

کت و شلوار سرمه ای / پیراهن سفید

۲٫ کت و شلوار سرمه ای با پیراهن آبی کمرنگ

ترکیب کت و شلوار سرمه ای با یک پیراهن آبی کمرنگ به طور شگفت انگیزی زیبا به نظر میرسد و می توانید آن را به لیست لباسهای مورد استفاده تان اضافه کنید. آبی روشن، که جایگزینی عالی برای پیراهن سفید سنتی است، وقتی با رنگ آبی پررنگ تری ست می شود، به دلیل اینکه ساده تر به نظر می رسد، همان احساس کلاسیک را به وجود خواهد آورد.

در حالیکه تضاد بین آبی روشن پیراهن و رنگ سرمه ای کت و شلوار در مقایسه با زمانی که پیراهن سفید پوشیده اید کمتر خواهد بود، اما در هر حال بین ته رنگ این دو نیز باید تمایز ظریفی وجود داشته باشد تا ظاهرتان جذاب و زیبا به نظر برسد. اگر کت و شلوار آبی روشن را با پیراهن آبی کمرنگ ست کنید زیاد جالب نیست. این ترکیب را باید فقط با کت و شلوار سرمه ای یا آبی پررنگ تری نسبت به پیراهن تان بپوشید.

کت و شلوار سرمه ای / پیراهن آبی کمرنگ

۳٫ کت و شلوار سرمه ای یا پیراهن صورتی

آقایان امروزه پیراهن های صورتی را بیشتر و بیشتر می پوشند و نتیجه کاملا رضایتبخش و شیک است. در حالیکه پیراهن صورتی با کت و شلوار خاکستری عالی خواهد بود، اما وقتی با رنگ آبی نیز ست می شود ظاهری کاملا شیک را از شما به نمایش خواهد گذارد. ترکیب این دو رنگ، که کنتراست زیبایی به وجود می آورد، برای خلق ظاهری مدرن یک گزینه ی ایده آل است.

اگرچه این ترکیب را می توان در مراسم های متنوع بیشماری پوشید اما بهترین زمان پوشیدن این ست زیبا، زمانی است که می خواهید ظاهرتان آراسته و به روز، اما نه رسمی و سنتی به نظر برسد. برای اینکه مطمئن شوید که ظاهرتان شیک است، ته رنگ روشن تری از رنگ صورتی را انتخاب کنید. این تن ها با هر ته رنگی از آبی شیک به نظر می رسند و اصلا لازم نیست نگران تضاد آنها باشید.

کت و شلوار آبی / پیراهن صورتی

۴٫ کت و شلوار سرمه ای با پیراهن خاکستری

اگر می خواهید بدون اینکه به خودتان زحمت بدهید، با کت و شلوار سرمه ای تان شیک و باوقار به نظر برسید، حتما آن را با پیراهن خاکستری امتحان کنید. این ترکیب، که قطعا امروزی تر از پیراهن سفید است هم شیک و راضی کننده خواهد بود و هم یک سنت شکنی به حساب می آید. تن سرد رنگ خاکستری، کنتراست ملایمی با رنگ های آبی دارد و ظاهری متفاوت را خلق می کند.

برای اینکه ظاهرتان را شیک تر کنید، بقیه اجزای پوشش تان را با تن های مشابه انتخاب نمایید. این کار باعث می شود بدون اینکه تضاد خاصی بین رنگ ها ایجاد شود، به ظاهر شیک و مطلوب خود برسید. اگر اصرار دارید که بقیه مخلفات را متفاوت انتخاب کنید، مثلا یک کراوات با رنگ شاد، بهتر است رنگی مثل سفید را به خاکستری ترجیح دهید.

کت و شلوار سرمه ای / پیراهن خاکستری

۵٫ کت و شلوار سرمه ای با پیراهن طرحدار

اگرچه کت و شلوارهای سرمه ای گزینه ای عالی و کلاسیک محسوب می شوند، اما گاهی اوقات تن سنتی رنگ آنها زیاد چنگی به دل نمی زند. اگر می خواهید با کت و شلوار سرمه ای تان متفاوت تر به نظر برسید، آن را با یک پیراهن طرحدار ست کنید. شاید پیراهن طرحدار همان ویژگی را باشد که ظاهرتان به آن نیاز دارد.

طرح های راه راه، چهارخانه، شطرنجی ریز، نقطه نقطه، بته جقه ای و دیگر طرح ها را در نظر بگیرید تا بهترین و مناسب ترین آنها را انتخاب کنید. فقط دقت کنید که رنگی که انتخاب می کنید به کت و شلوارتان بیاید. بهترین راه برای این کار این است که لباسی با زمینه ی سفید و یک طرح با تن ساده را انتخاب کنید.

کت و شلوار سرمه ای/ پیراهن طرحدار

ترکیب پیراهن و کراوات با کت و شلوار سرمه ای

• پیراهن سفید گزینه ای مطمئن برای ترکیب با کت و شلوار سرمه ای است و همیشه ظاهری کلاسیک از شما به نمایش می گذارد
• پیراهن آبی روشن ترکیب شگفت آور و زیبایی با کت و شلوار سرمه ای خواهد داشت و تضاد جالبی ایجاد می کند.
• برای یک استایل معمولی و نیمه رسمی کت و شلوار سرمه ای را پیراهن صورتی بپوشید.
• ست کردن کت و شلوار سرمه ای با پیراهن خاکستری کنتراست ملایمی با ظاهر شیک و موقر شما ایجاد خواهد نمود.
• اگر می خواهید پیراهنتان بیشتر به چشم بیاید، طرحی مثل راه راه یا شطرنجی ریز برای آن انتخاب کنید.
• اطمینان حاصل کنید که پیراهنتان با ته رنگ آبی کت و شلوارتان همخوانی داشته باشد.

مدل کت و شلوار سرمه ای راه راه

مدل کلاسیک کت و شلوار سرمه ای

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا