استایل و مد آقایان

با کفش های رنگی چه لباس هایی بپوشیم؟

کفش رنگی زنانه با وجود زیبایی شان در صورت استفاده نامتناسب می توانند کاملا ظاهری شلخته و ناهماهنگ برای شما بسازند. اگربه کفش های رنگی علاقمندید حتما برای استفاده درست از آنها مطلب زیر را دنبال کنید.

چه لباسی را با کفش قرمز بپوشیم؟

کفش های قرمز بدون شک جلب توجه میکنند. رنگ قرمز، رنگی پر انرژی است و سریعا توجهات اطرافیان را برمی انگیزد اما با اضافه کردن طرح هایی به رنگ سیاه و سفید میتوانید دیگر مطمئن شوید که تمام توجه ها به سمت شما بر میگردد. همچنین رنگ های نزدیک به قرمز مانند صورتی و نارنجی تناسب خوبی با یکدیگر پیدا میکنند. این رنگ ها، رنگ قرمز را متعادل می کنند. قرمز در ترکیب با آبی نفتی و خاکستری هم جلوه ای دو چندان دارد در حالی که آبی پررنگ با قرمز تعادل ایجاد میکند و از مقدار جلب توجه قرمز می کاهد.

کفش رنگی زنانه

 

با کفش های نارنجی چه لباسی بپوشیم؟

وقتی که طراحان کفش ها را با رنگ های مختلف طراحی کردند، چند تئوری هم درباره ترکیب و تلفیق رنگ ها تولید کردند تا بتوانیم تصمیم بگیریم چه لباسی را با چه رنگی ست کنیم. آبی و نارنجی در جدول رنگ ها به عنوان رنگ های تکمیل کننده شناخته میشوند و به این معنی اند که میتوانید این دو رنگ را با خیال راحت با یکدیگر ادغام کنید.اگر یک پیراهن آبی کم رنگ را با یک کفش نارنجی امتحان کنید قطعا میبینید که ظاهری دلنشین تر پیدا کرده اید. رنگ های که گرم محسوب میشوند مانند نارنجی با رنگ های هم خانواده خود تناسب خوبی پیدا می کنند به همین خاطر رنگ زرد را با رنگ های گرم و قهوه ای را با نارنجی ست کنید.

 

کفش رنگی زنانه

با کفش های زرد چه لباسی بپوشیم؟

کفش های زرد از جمله کفش های پرطرفدار در میان زنان هستند. رنگ زرد پر از زندگی است و همه را وادار به لبخند زدن میکند. کفش زرد با یک لباس تک رنگ شما را بسیار جذاب خواهد کرد. در یک مهمانی این ترکیب رنگ به سرعت شما را بین دیگران شیک و خوش پوش جلوه می دهد. کفش های زرد با رنگ آبی، آبی نفتی و سبز قابلیت ترکیب شدن دارد.

 

کفش رنگی زنانه

با کفش های سبز چه لباسی بپوشیم؟

سبز و قرمز هم جز رنگ های مکمل هستند بنابراین بخوبی بایکدیگر ترکیب میشوند. هرچند تلفیق این نامناسب این دو رنگ در شما را بیشتر شبیه درخت کریسمس میکند تا یک انسان خوش پوش. برای حل این مشکل میتوانید کفش های سبز رنگتان را با یک نارنجی پر رنگ ست کنید. نارنجی تاثیر مشابهی مانند قرمز دارد به جز اینکه شما را مثل درخت کریسمس نشان نمیدهد. بخشی از لباستان را نارنجی انتخاب کنید و با رنگ های سیاه، قهوه ای، سبز و آبی نفتی تیپتان را ست کنید.

کفش رنگی زنانه

با کفش های بنفش چه لباسی بپوشیم؟

کفش های بنفش به شدت خاص هستند. اگر میخواهید جلب توجه کنید بهتر است به جای کفش پاشنه بلند مشکی از رنگ بنفش استفاده کنید. رنگ های بانشاط مثل بنفش با رنگ هایی مانند سیاه و سفید به خوبی ادغام میشوند. ترکیب بنفش با آبی هم فوق العاده است و حس آرامش و راحتی به شما میدهد.

 

کفش رنگی زنانه

با کفش های آبی مرجانی و صورتی چه لباسی بپوشیم؟

آبی مرجانی و صورتی رنگ های زنانه و شادی هستند. این دو رنگ به شما حس زنانگی میدهند. کفش های آبی مرجانی و صورتی را میتوانید با رنگ هایی مثل سبز و آبی کم رنگ تلفیق کنید و ظاهری دلنشینی به خود ببخشید. آبی مرجانی وقتی با سفید همراه شود حس تازگی را القا میکند و صورتی وقتی با خاکستری همراه شود ظاهری ملایم و چشم نواز پیدا میکند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا