گوناگون

مسن ترین مدل جهان از رازهای زیبایی خود می گوید

پیرترین مدل جهان مراقبت سفت و سخت از پوست

در حالیکه عمر فعالیت هنری بسیاری از مدل های جهان بسیار کوتاه است، مدل مشهور کارمن دلورفس (Carmen Dell’Orefice) نزدیک به هفتاد سال است که بطور مستمر به عنوان مدل فعالیت دارد و می توان گفت حضور او در سن ۸۲ سالگی حتی بسیار قدرتمندتر و گیراتر از سال های جوانی اوست. تصویر این مدل زیبا ۱۵ بار روی جلد مجله ووگ رفته است.

کارمن دلورفس (Carmen Dell’Orefice) پیرترین مدل جهان

این مدل ۸۲ ساله با وجود عمل های متعددی که در نتیجه ضعف زانوهای خود داشته است همچنان همانند مدل های جوان با اعتماد بنفس بالا با کفش های پاشنه بلند بر روی کت واک ظاهر می شود. او که در ابتدا تصمیم داشته باله را دنبال کند، به دنبال بیماری در سن ۱۳ سالگی باله را رها کرده و به سمت دنیای مد کشیده شد.

پیرترین مدل جهان مدل 82 ساله

او درباره علل موفقیت خود به دوران سخت جوانی اش اشاره می کند:”من یاد گرفتم برای موفق شدن باید سخت تلاش کرد. در سنین جوانی با آنکه مدل بودم برای تامین هزینه های زندگی ام مجبور بودم به عنوان نظافتچی ساعت های طولانی کار کنم. این دوران طلایی به من آموخت که هیچوقت تسلیم نشوم”.

پیرترین مدل جهان مدل اسطوره ای

دیگر راز موفقیت این مدل اسطوره ای به گفته خود او رضایت از خود بوده است: ” همه ما ضعفهایی داریم ولی باید خودمان را با وجود این ضعف ها دوست داشته باشیم. اگر شما از خودتان ناراضی باشید و دائما ضعف هایتان را بخود گوشزد کنید مانعی برای خود خواهید ساخت که برطرف کردنش غیر ممکن است. تا زمانی با خودتان آشتی نکنید موفق نخواهید شد”.

پیرترین مدل جهان مراقبت سفت و سخت از پوست

او دلیل زیبایی خود را در مراقبت سفت و سخت از پوستش عنوان می کند: “باید برای خود اصولی را پایه گذاری کنید و حتما به آنها پایبند باشید. اول اینکه همیشه پوستتان باید مرطوب باشد، خشکی پوست یکی از بزرگترین دلایل پیری آن است. کرم ضدآفتاب هم باید تبدیل به یکی از بهترین دوستان شما شود البته حتما کرم ضدآفتابتان را با مشورت پزشکتان و با توجه به نوع پوستتان انتخاب کنید. یادتان باشد که استفاده از کرم های مختلف در سنین مختلف فرق می کند پس حتما یک دکتر پوست خوب برای خودتان پیدا کنید قبل از اینکه خیلی دیر شود”

کارمن دلورفس پیرترین مدل جهان

کارمن دلورفس با وجود سن بالای خود همچنان ورزش می کند، او در این زمینه می گوید: ” اگر کسی به شما می گوید بدون ورزش کردن می توان به تناسب اندام رسید، به او اعتماد نکنید. بهترین راه تناسب اندام در هر سنی ورزش کردن است”.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا