استایل و مد آقایان

چگونه قد خود را با پوشیدن لباس مناسب بلند تر کنیم؟

بلندقدتر بنظر رسیدن

راه هایی برای بلندقدتر بنظر رسیدن

مهم نیست که قدتان چقدر است هر مردی دوست دارد از آنچه که هست بلند قدتر جلوه کند. خبر خوشحال کننده این است که با چند ترفند ساده می توان به این آرزو رسید. در ادامه شش ترفند کاربردی برای بلندقدتر بنظر رسیدن معرفی می شوند.

۱- بلندقدتر بنظر رسیدن به کمک خیاط

لباس های اندازه به شما اجازه میدهد تا کشیده تر به نظر برسید. برای این کار باید چند روش را در پیش بگیرید تا این تصویر را در ذهن دیگران خلق کنید، مثلا شلوار نباید برای شما گشاد باشد. بلند تر شدن به تناسب لباس های شما با اندامتان مربوط است و  لباسهایتان میتواند شما را کوتاه یا بلند نشان دهد. کت ها یا جلیقه های گشاد نیز شما را چاق و کوتاه نشان می دهند.

بلندقدتر بنظر رسیدن به کمک خیاط

۲- بلندقدتر بنظر رسیدن با توجه به جزییات

جزئیات بخش بزرگی از این کار را بر عهده دارند. پاچه های شلوارتان را تنگ نگیرید، اگر بگذارید پاچه های شلوارتان روی کفشتان را بگیرد بلند قامت تر می شوید. با محکم بستن کمربندتان، بدنتان را به دو قسمت تقسیم میکنید و این کار یعنی کوتاه قد بودن شما؛ کمربندتان را به همان اندازه دور کمرتان ببندید طوری که با بستن آن به شکمتان فشار نیاید. رنگ کمربند هم باید با لباس هایتان یکی باشد تا زیاد جلب توجه نکند.

بلندقدتر بنظر رسیدن با توجه به جزییات

۳- بلندقدتر بنظر رسیدن با پوشیدن لباس های سیاه و سفید

با انتخاب لباس هایی در رنگ های سیاه وسفید می توانید خود را بلندتر نشان دهید. این روش نه تنها شما را کشیده تر میکند بلکه به شما یک استایل کلاسیک نیز میدهد.

بلندقدتر بنظر رسیدن با پوشیدن لباس های سیاه و سفید

۴- بلندقدتر بنظر رسیدن با کلاه

شک نکنید که کلاه مناسب میتواند شما را بلند قد تر کند. کلاه قادر است علاوه بر  زیباتر کردن ظاهرتان  به سادگی بلند قدتر نشانتان دهد. قاعده اصلی این است که برای موقعیت های مختلف کلاه مناسب را پیدا کنید. متناسب ترین رنگ کلاه ها رنگ های آبی نفتی، بژ، خاکستری و مشکی هستند.

بلندقدتر بنظر رسیدن با کلاه

۵- بلندقدتر بنظر رسیدن با مدل موی مناسب

یک موی آراسته همیشه شما را زیبا میکند اما یک مدل موی پرپشت قد شما را بلندتر نشان می دهد. یک موی که به سمت بالا حالت داده شده باشد کمک میکند تا بنحو قابل توجهی بلند قدتر شوید.

بلندقدتر بنظر رسیدن با مدل موی مناسب

۶- بلندقدتر بنظر رسیدن با کفش های پاشنه دار

اگر همه روش های قبلی به شما کمکی نکرد میتواندید کفش های پاشنه دار لژ مخفی که برای بلند قدترنشان دادن آقایان طراحی شده اند را انتخاب کنید. بسیاری از بازیگران مثل مارک والبرگ، تام کروز، رابرت دوانی جونیو، کوین دیلون از این کفش های مخصوص برای بلند قامت شدن استفاده کرده اند.

بلندقدتر بنظر رسیدن با کفش های پاشنه دار

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا