استایل و مد آقایان

پرفروشترین برندهای شلوار لی در جهان

معرفی پرفروشترین های شلوار لی برند در جهان از شلوار لی برند گوچی تا اسکادا

شاید این را ندانید که شلوار لی در ابتدا برای کسانی که شرایط کاری سختی داشتند همانند کارگران معدن طراحی و تولید شد. اما بعد از گذشت چند سال به خاطر بادوام بودن و جذابیت خاص  آن، تولیدات گسترده شلوار لی برای همه اقشارجامعه شروع شد. در حال حاضر هزاران کمپانی تولید انواع شلوار لی در سراسر دنیا وجود دارند. اما در این میان برندهایی هستند که بدلیل کیفیت بسیار بالای محصولات خود بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. در ادامه ده برند پرفروش شلوار لی را به شما معرفی خواهیم کرد.

حتما بخوانید : آنچه درباره شلوار جین بهتر است بدانیم

۱- شلوار لی برند گوچی (Gucci)

شلوارهای لی این برند به قیمت بسیار بالا و ظاهر خاص خود مشهورند.. محصولات کمپانی گوچی از گرانقیمت ترین محصولات جهان به شمار می روند . قیمت شلوارهای لی کمپانی گوچی از ۶۰۰ دلار شروع میشود و در برخی محصولات خاص به ۳۱۰۰ دلار هم می رسد.

 

شلوار لی برند گوچی

 

۲- شلوار لی برند گس  (Guess)

شرکت گس از خلاقترین تولیدکنندگان محصولات لی در جهان است . این کمپانی امریکایی امکان سفارش محصولات خاص و منحصربفرد را برای مشتریان پرشمارش فراهم آورده است.

شلوار لی برند گس  (Guess)

۳- شلوار لی برند دلچه اندگابانا (Dolce & Gabbana)

از معروفترین کمپانی ها در صنعت مد، دلچه اند گابانا است که نیازی به معرفی ندارد. محصولات این برند در مدل های مختلف و متنوع در دسترس مشتریان قرار دارد اما با قیمتی گران و گزاف. تولیدات این شرکت از جنس های مختلف لی ساخته میشود و تنها به یک کیفیت خاص خلاصه نمی شود. یکی از محصولات  لی مشهور این کمپانی مدل پروانه است که در اغلب تولیدات استفاده میشود. گران قیمت ترین لی این شرکت حدود ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد که با لوگوی کمپانی در بالای جیب عقب محصولات عرضه می شود.

شلوار لی برند دلچه اندگابانا

۴- شلوار لی برند روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli)

شرکتی که هم در طراحی محصولات مختلف مشهور است و هم در قیمت گرانی که دارد. محصولات این برنددر بین برترین برندهای های لاکچری دنیاجای می گیرد. شلوارهای لی روبرتو کاوالی با انواع سنگ های تزیینی عرضه می شوند. گران ترین شلوار لی این برند با قیمت ۱۲۰۰ دلار فروخته می شود. جسیکا سارا پارکر یکی از هنرپیشه های است که از شلوارهای خاص این برند استفاده میکند.

شلوار لی برند روبرتو کاوالی

۵- شلوار لی برند سکرت سیرکس (Secret Circus)

این برند به خاطر لاکچری بودن  محصولاتش شناخته می شود. محصولات این شرکت به خاطر طراحی های متفاوت و مدل های مختلف مشهور است که توانسته با استقابل بالای مشتریان مواجه شود. تولیدات خاص این برند ظاهری کلاسیک دارند که با قطعاتی از الماس  که بر روی جیب شلوار شکلی منحصربفرد بخود گرفته اند.

 شلوار لی برند سکرت سیرکس

۶- شلوار لی برند لوی استراس (Levi Strauss & Co)

این کمپانی که با نام لیوایز شهرت دارد به خاطر وارد کردن شلوار لی به صنعت مد و  استفاده از جنس های مختلف جین به نام پدر جین نام گرفته است. لوی استراس به صنعت لی روحی تازه دمید و برخی از گرانترین محصولات لی دنیا را که حدود ۶۰ هزار دلار قیمت دارند عرضه میکند. این شرکت همیشه به دنبال تولید محصولات فوق العاده با کیفیت بوده و در دنیا هم به همین عنوان شناخته می شود.

شلوار لی برند لوی استراس

۷- شلوار لی برند ارنست سیون کاستوم فیت (Earnest Sewn Custom Fit)

شرکتی مشهور که امکان سفارش طرح های خاص بدون هیچ محدودیتی را برای مشتریانش فراهم آورده است. این کمپانی همچنین محصولاتی را که با سنگ و طلا تزئین شده برای موقعیت های رسمی تولید میکند.ارنست سیون به ساخت محصولاتی بسیار خوش دوخت و خوش ترکیب شناخته می شود و گران ترین محصول آنها را میتوانید با هزینه ای حدود ۱۰۰۰ دلار تهیه کنید.

 شلوار لی برند ارنست سیون کاستوم فیت

۸- شلوار لی برند اسکادا (Escada)

این شرکت یک برند آلمانی است که در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد و به خاطر ساخت دقیق محصولات سفارشی که کاملا طبق میل مشتریان تولید میشود معروف است. شلوارهای لی این شرکت که با دکمه های طلا و الماس ساخته میشود از معروف ترین مدل های شلوار لی  است و گرانقیمت ترین مدل این شرکت که با سنگ سواروسکی تزئین شده حدود ۱۰ هزار دلار قیمت دارد.

شلوار لی برند اسکادا

۹- شلوار لی برند ای پی او جینز (APO Jeans)

این شرکت لی هایی را که با الماس و طلا تزئین شده است با قیمت ۴ هزار دلار عرضه میکند.  این  کمپانی تولید محصولات  لاکچری لی به جیب های ابریشمی، سنگ های دلربا، طلا و الماس  و همچنین کیفیت بالا در ساخت شناخته می شود. امکان سفارش برای تولید محصولات خاص هم  در این کمپانی برای مشتریان وجود دارد.

شلوار لی برند ای پی او جینز

۱۰- شلوار لی برند سون فور آل من کایند  ( Seven For All Mankind)

این کمپانی امریکایی یکی از جدید ترین شرکت ها در ساخت شلوار لی است که در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد. شعار اولیه این برند تولید لباس های خاص برای زنان بود. اکنون محصولات این کمپانی شامل تولیدات مختلفی مانند کت، دامن و پیراهن را تولید می شود.  این برند اکنون به حدود ۸۰ کشور دنیا در آسیا و اروپا محصولات خود را صادر میکند. گرانترین محصول آنها ۲۹۸ دلار قیمت دارد.

شلوار لی برند سون فور آل من کایند

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا