خودروهای لوکس

معرفی خودرو لکسوس ال اس ۵۰۰ اچ

لکسوس ال اس جدید را می توان پیشتاز خودروهای اروپایی در نمایشگاه ژنو بشمار آورد. شرکت ژاپنی تولیدکننده ی آن لکسوس ال اس جدید را در نمایشگاه دیترویت در آغاز سال رونمایی کرد. بیایید نگاه دقیق تری به این خودروی حیرت انگیز بیاندازیم.

معرفی خودرو لکسوس ال اس 500 اچ

اصولا لکسوس در امریکا و آسیا محبوبیت بیشتری نسبت به اروپا دارد. مدل های اخیر آن بازبینی بی نهایت خوبی داشته اند و انتظار می رود لکسوس ال اس جدید عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. شرکت ژاپنی، کوپه ی لکسوس ال اس جدید را به شکل صیقلی تر و براق تر ساخته است. سکوی این خودرو روی حالت راندن چرخ عقب شکل گرفته که برای کوپه  ال سی جدید هم به کار رفته است.

لکسوس ال اس باید عالی ترین کیفیت رانندگی را به عنوان مقاوم ترین لکسوس ها در سکو داشته باشد. این خودرو  تکنولوژی جدیدترین نسل  مدیریت یکپارچه دینامیک اتومبیل را دارد که ترمز، فرمان، انتقال قدرت و تعلیق را کنترل می کند. همچنین، سیستم هندلینگ دینامیک لکسوس حالت فرمان جلو و عقب مستقل دارد. سازه های آلومینیومی به کار رفته در آن ۹۰ کیلوگرم از وزن آن را تشکیل می دهند.

قدرت خودرو از طریق موتور v6 دو توربو ۳٫۵ لیتری جدید تامین می شود. خروجی کل، ۴۱۵ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور است که برای ۹۶ کیلومتر در ساعت زمان شتاب فقط ۴٫۵ ثانیه است. قدرت از طریق یک مبدل انتقال اتوماتیک گشتاور ۱۰ سرعته به چرخ های عقب منتقل می شود.در طراحی داخلی این خودرو نیز سلیقه بسیاری بخرج داده شده است. طراحی داخلی این خودرو از اصول معماری مینی مالیستی ژاپنی الهام گرفته شده است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا