خودروهای لوکس

رولز رویس گوست با بدنه ای الماس نشان

رولز رویس گوست با بدنه ای الماس نشان

در نمایشگاه ژنو سال گذشته اعلام شد که رولز رویس گوست الگانس گوی سبقت را از رقبای لاکچری خود ربوده است. حال سؤال پیش می آید که این بار رولز رویس برای دوستدارانش چه ویژگی هیجان انگیزی رو کرده است؟

در مصاحبه با یک کلکسیونر ثروتمند خودرو مشخص شد که چیزی در حدود هزار الماس تراش داده شده در ساخت بدنه زیبای خودروی جدید رولز رویس بکار رفته است. این ماشین که نام رسمی آن دایموند استارداست (Diamond Stardust)  است گران ترین رنگ آمیزی را در بین تمام خودروهای رولز رویس دارد. تیم رنگ آمیزی رولز رویس متخصصین رنگ آمیزی را به صورت قراردادی و به مدت دو ماه به کار گرفت تا لایه ای نفیس از لاک الماس را بر روی خودرو اعمال کنند. این پروسه ی طولانی نهایتا به نوعی پودر الماس منتج شد که در نهایت با طرح و رنگ موردنظر ترکیب شد.

خودروی جدید رولز رویس

آنچه بسیار جالب توجه است این است که این شیوه نقاشی جدید و جذاب با وجود اینکه ظاهری بسیار شیک به این اتومبیل داده است، جلوه گری بیش از حدی ندارد.  این ماشین هنوز به تولید انبوه نرسیده و فقط یکی از آنها برای یکی از مشتریان خاص این برند بطور سفارشی ساخته شده است.

نوارهای نقاشی شده با دست بر روی سطح خارجی خودرو و همچنین چرخ های ۲۱ اینچی آن ویژگی ای است که به جرات می توان گفت این ماشین را به خاص ترین اتومبیل نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ تبدیل کرده است.

رولز رویس گوست

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا