ساعت مچی

پنج نکته که باید به هنگام خرید ساعت های رولکس بدانید

ساعت رولکس اصل

آنچه باید درباره ساعت رولکس مردانه و زنانه بدانید

رولکس بدون تردید یکی از محبوبترین برندهای لاکچری جهان است که در اقصی نقاط جهان طرفداران پروپاقرصی دارد. با وجود اینکه ساعت های رولکس به ارزش فزاینده خود پس از خرید شهرت دارند فاکتورهایی همچون مدل، میزان تولید و نیاز بازار بر ارزش ان طی دوره های مختلف تاثیر می گذارند. برای اینکه بتوانیم بهترین خرید ممکن را داشته باشیم و درواقع با خرید ساعت رولکس سرمایه گذاری موفقی را تجربه کنیم باید نکاتی را در نظر داشته باشیم که در ادامه می آیند.

شماره ارجاع در ساعت های رولکس

(Reference Number)

اولین چیزی که ارزش ساعت رولکس مردانه یا زنانه را تعیین می کند شماره ارجاع و یا شماره مدل است. شماره ارجاع، شماره ای ۴ تا ۶ رقمی است که در کنار قاب ساعت حک شده است. این شماره در حقیقت یکی از راه های شناخت ساعت های رولکس اصل از انواع تقلبی آن است که معمولا توسط شرکت رولکس به مشتریان اعلام می شود. با دانستن این شماره شما می توانید از طریق اینترنت اطلاعات کامل ساعت رولکس خود را شامل جنس، تاریخ تولید، ویژگی های ساختاری و دیگر اطلاعات لازم را بدست آورید. این شماره همچنین نشان دهنده میزان ارزش ساعت رولکس شماست.

ساعت رولکس مردانه و زنانه ساعت رولکس اصل

شماره سریال در ساعت های رولکس

در ساعت های رولکسی که پیش از سال ۲۰۰۵ تولید شده اند شماره سریال بر روی قاب ساعت و در مجاورت شماره ۱۲ قرار گرفته اند. در سال ۲۰۰۵ شماره سریال ساعت های رولکس در بخش داخلی قاب قرار گرفت و از آن پس این روند تکرار شد. علاوه بر این، شماره سریال ساعت های اصل رولکس توسط این کمپانی به مشتری اعلام می شود. شماره سریال بدلیل مشخص کردن اصل یا تقلبی بودن ساعت و تاریخ تولید آن یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین ارزش ساعت است.

ساعت رولکس مردانه و زنانه ساعت رولکس اصل

ارزش ساعت

پس از دانستن شماره ارجاع و شماره سریال باید بدانید که ارزش مدل رولکس شما چقدر است. برخی اوقات، بعضی از کلکسیونرها و یا فروشنده های ساعت های لاکچری، ارزشی بیش از ارزش واقعی ساعت را به شما اعلام می کنند. یکی از دلایل آن این است که برخی ساعت های رولکس نایابند و مشتریان خاص خود را دارند. برای اطلاع از ارزش ساعت، نایاب بودن آن و یا تاریخ تولید آن می توانید از اینترنت کمک بگیرید. با دانستن ارزش ساعت می توانید سرمایه گذاری مطمئن تری داشته باشید.

ساعت رولکس مردانه و زنانه ساعت رولکس اصل

شرایط تولید و نگهداری ساعت های رولکس

شرایط تولید و نگهداری ساعت از دیگر عوامل تاثیرگذار در میزان ارزش آن است. برخی از ساعت های رولکس بدون اینکه مورد استفاده قرار گیرند سال ها در انبارهای خاص نگهداری می شوند که این موضوع باعث بالا رفتن ارزش آنها می شود. بسیاری از کلکسیونرها که شیفته ساعت های قدیمی رولکس هستند اغلب حاضرند قیمت های بالایی برای این نوع از ساعت ها بپردازند. بنابراین خرید این ساعت ها که ارزش فزاینده ای دارند می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد.

ساعت رولکس مردانه و زنانه ساعت رولکس اصل

جعبه ساعت رولکس

شاید در نگاه اول این مسئله چندان مهم جلوه نکند اما اگر بخواهید زمانی ساعت رولکس خود را بفروشید یکی از عوامل تاثیرگذار در میزان ارزش آن جعبه اصل ساعت های رولکس است. این جعبه ها در اصل یکی از راه های شناخت ساعت رولکس اصل از نوع تقلبی آن است. بنابراین حتما پس از خرید ساعت رولکس جعبه آن را نگه دارید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا