برند ها

چگونه کیف های لویی ویتون اصل را تشخیص دهیم؟

تشخیص کیف لویی ویتون اصل از تقلبی

راهنمای تشخیص کیف لویی ویتون اصل

برند لویی ویتون از سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ به مدت شش سال متوالی به عنوان با ارزش ترین برند جهان شناخته شد. کیف های زیبای این برند از جمله محصولاتی بود که تاثیر فراوانی در این ارزشگذاری داشت. وقتی محصولی چنین پرطرفدار می شود کپی برداری های متعدد از آن یکی از بدیهیات است. به همین دلیل است که دست اندرکاران این برند اصرار دارند که مشتریان از بوتیک های رسمی لویی ویتون که اسامی و آدرس آنها در سایت این برند آورده شده خرید خود را انجام دهند و یا خرید آنلاین داشته باشند.

کیف لویی ویتون

( تصویری از محبوب ترین مدل های کیف لویی ویتون )

برای بسیاری از مشتریان کیف های لویی ویتون این سوال پیش می آید که چطور می توان از میان کپی های بیشمار این محصولات، کیف های اصل را تشخیص داد. خبر خوشحال کننده این است که از چندین روش می توان کیف های اصلی را از انواع تقلبی آن تشخیص داد.

اولین و مطمئن ترین راه بررسی قیمت کیف لویی ویتون

اولین و مطمئن ترین راه بررسی قیمت کیف مورد نظر است. این کار را به سادگی از طریق اینترنت می توانید انجام دهید. اگر قیمت کیف با قیمت واقعی محصولات لویی ویتون تفاوت داشت باید به اصل بودن آن شک کرد. دومین روش این است که از طریق سایت لویی ویتون لیست محصولات تولید شده در تاریخ مورد نظر را بررسی کنید، از این طریق خواهید فهمید که آیا این محصول جزء تولیدات این برند بوده است یا نه. به این منظور باید رنگ، طرح، مدل، محل قرارگیری لوگو و دیگر جزییات مرتبط با کیف را بدانید.

دوخت و پارچه داخل کیف لویی ویتون

( توجه به رنگ، طرح، مدل، محل قرارگیری لوگو و دیگر جزییات کیف لویی ویتون اصل )

بررسی اعتبار سایت هایی که کیف لویی ویتون میفروشند

اگر از سایتی به غیر از سایت رسمی  لویی ویتون خرید می کنید درباره میزان اعتبار آن تحقیق کنید و اگر اطمینان حاصل نشد از این سایت خرید نکنید، چرا که تعداد قابل توجهی از کیف های تقلبی لویی ویتون از طریق سایت های نامعتبر بفروش می رسند.

این را بخاطر داشته باشید که بیشتر کیف های لویی ویتون از جنس چرم هستند اما در برخی از این کیف ها در کنار چرم از مواد دیگری همچون برزنت استفاده شده است. چرمی که در کیف های اصل استفاده می شود روغنی و لیز نیست و حالتی خشک و در عین حال انعطاف پذیر دارد. علاوه بر این دوخت های کیف های اصل لویی ویتون بسیار تمیز و بدون نقص هستند و بسیار مرتب کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

دوخن و سگک کیف لویی ویتون اصل

( توجه به دووخت بسیار تمیز در کیف لویی ویتون اصل )

برخی بر این باور غلط هستند که لوگوی “LV” اگر بصورت برعکس بر روی کیف حک شده باشد نشان دهنده تقلبی بودن آن است. در حقیقت در کیف های اصل لویی ویتون لوگوی “LV”  بحالت برعکس و بدون هیچ درزی در پشت کیف حک شده است.

شاید دیده باشید که در برخی از کیف های لویی ویتون عبارت   ‘Made in USA’ حک شده است. نگران نباشید این نشان دهنده تقلبی بودن کیف شما نیست. درست است که لویی ویتون برندی فرانسوی است اما چند سالی است که محصولات این برند در کشورهای اسپانیا، آمریکا، ایتالیا و آلمان نیز تولید می شوند.

تشخیص کیف لویی ویتون اصل Made in USA

( تولید کیف لویی ویتون اصل در کشورهای اسپانیا، آمریکا، ایتالیا و آلمان )

فونت مختص به کیف های لویی ویتون

دقت به فونت استفاده شده در کیف های اصل دیگر راه تشخیص کیف های اصل از انواع تقلبی آن است. لویی ویتون نوعی خاصی از فونت را انتخاب کرده و به آن بشدت پایبند است. کپی برداری از این فونت کار ساده ای نیست، همانطور که در تصویر می بینید حرف  “O” بسیار گرد است.

فونت حک شده روی کیف لویی ویتون

( فونت مختص به کیف لویی ویتون )

بررسی تاریخ و شماره سریال کیف

کیف های اصل لویی ویتون باید کد تاریخ و شماره سریال داشته باشند و نه شماره مدل. کد تاریخ شماره ای ۶ کاراکتری  است که دو کاراکتر اول آن حروف و چهار کاراکتر بعدی اعداد هستند.

شماره سریال و کد و تاریخ روی کیف لویی ویتون اصل

( کد تاریخ و شماره سریال ۶ کارکتری در کیف لویی ویتون اصل )

نگذارید لوازم و اشانتیون های اضافی گولتان بزند. برخی از فروشندگان با این ترفند کیف های تقلبی را بجای کیف های اصل به مشتریان می فروشند. کیف های اصل لویی ویتون حداکثر با یک بند چرمی و یک کیف کوچکتر فروخته می شوند.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا