استایل و مد بانوان

با لباس مشکی مجلسی زنانه چه اکسسوری و لباس هایی بپوشیم؟

لباس مشکی مجلسی زنانه

رنگ مشکی از آن رنگ هایی است که در میان زنان و مردان بسیار محبوب است. دلیل آن این است که براحتی می توان آن را با رنگ های مختلف ست کرد. این رنگ ظاهری لاغرتر و کشیده تر به ظاهر افراد می بخشد که محبوبیت آن را دوچندان کرده است. درست است که این رنگ با اغلب رنگ های همنشینی مطلوبی دارد اما در کنار برخی رنگ ها ترکیبی بسیار شیک و دلنشین می سازد.

مشکی در کنار طلایی ترکیبی رویال و لاکچری می سازد که برای زنان بالای ۳۰ سال بهترین گزینه بشمار می رود. این ترکیب در تلفیق با رنگ کرم ظاهری بسیار گرم تر می یابد که آن را برای مهمانی های شبانه بسیار مناسب می کند.

دامن مشکی مجلسی

مشکی در کنار رنگ قرمز ترکیبی بسیار زنانه می سازد. به همین دلیل است که این ترکیب برای موقعیت های رمانتیک و عاشقانه بهترین گزینه است. همنشینی قرمز و مشکی با رنگ سفید ترکیب قدرتمندی می سازد که در مهمانی های رسمی می تواند ظاهری برازنده و شیک به خانم ها ببخشد.

دیگر ترکیب جالب توجه و مطمئن، ترکیب مشکی و سفید است. این ترکیب کلاسیک هیچوقت از مد نمی افتد. این دو رنگ در صورت ترکیب با رنگ طلایی گزینه ای بسیار خوب برای روزهای گرم بهاری و تابستانی بشمار می رود.

دامن مشکی مجلسی

اگر به دنبال ترکیب های جسورانه تری هستید می توانید از رنگی مشکی در کنار رنگ های همچون زرد، طیف های مختلف رنگ سبز، نارنجی، آبی و صورتی استفاده کنید. این رنگ ها ظاهر پرانرژی تری به تیپ شما می بخشند. البته حواستان باشد که انتخاب این رنگ ها را با توجه به رنگ پوست و سایزتان انجام دهید.

کیف و کفش مجلسی مشکی بهمراه ست لباس مشکی توسی جذاب

کت مجلسی مشکی

تاپ مشکی مجلسی با شلوار سفید

ست دامن مشکی با پیراهن نارنجی

لباس ساده مجلسی مشکی با کت سبز

ست لباس مجلسی مشکی با کیف و دامن گلگلی زرد

پیراهن ساده مشکی با دامن مجلسی گل گلی

لباس مشکی فاخر با کیف و کفش مجلسی

کت شلوار مشکی با کفش قرمز معرفی ست لباس مجلسی

لباس مجلسی مشکی با کیف و کفش ست

کت و دامن مجلسی با تاپ و کیف سیاه

لباس مشکی با شلوار و ست هم رنگ

لباس مجلسی مشکی جذاب

لباس مجلسی مشکی با کت و دامن

شلوار مشکی با کیف و بولیز آبی

لباس مشکی با کت کوتاه

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا