استایل و مد آقایان

کفش کالج مردانه را با چه لباس هایی بپوشیم ؟

کفش کالج مردانه را با چه لباس هایی بپوشیم ؟

کفش کالج مردانه را با چه لباس هایی بپوشیم ؟
کفش کالج امروزه به یکی از اجزاء جدایی ناپذیر لباس های مردانه و زنانه بدل شده اند. کفش های کالج در عین راحتی ظاهری بسیار شیک و جذاب دارند. اما باید در انتخاب انواع این کفش و لباس هایی که با آن ست می شوند دقت لازم را بخرج داد تا ظاهری در خور توجه خلق کرد. اگر تصمیم دارید بهترین استفاده را از کفش های کالج خود ببرید مطلب زیر را از دست ندهید.

جنس کفش کالج مردانه

چرم اولین و بهترین انتخاب ما در بین جنس های مختلف کالج  است. استفاده از چرم و نگهداری از آن به مراتب از دیگر کفش های کالج راحت تر است. مزیت دیگر چرم این است که میتوانید در موقعیت های کمی رسمی تر نیز از آن استفاده کنید زیرا نه خیلی اسپرت و معمولی است و نه خیلی خشک و رسمی.

براقی طبیعی چرم هم به شیک بودن بیشتر تیپ و لباستان کمک میکند. چرم جیر نیز بسته به رنگی که انتخاب می کنید می تواند ظاهری نو و منحصربفرد به شما ببخشد.

جنس کفش کالج مردانه

( جنس کفش کالج مردانه )

رنگ کفش کالج مردانه

مشکی شاید کلاسیک باشد اما وقتی به کفش کالج  میرسید باید رنگ های مختلف را هم امتحان کنید. رنگ قهوه ای انتخابی خوب و مطمئن خصوصا در محافل نیمه رسمی است. آبی نفتی هم رنگ قابل توجهی  است و وقتی لباس سفید، بژ یا سبز میپوشید بهترین گزینه است.

قرمز تیره نیز برای آن دسته از آقایانی که به دنبال ظاهر جسورانه تر و پر انرژی تری هستند گزینه مناسبی است. اگر به دنبال کالج هایی هستید که مناسب رنگ های خنثی باشند، بژ بهترین انتخاب است و میتواند پوست را برنزه نشان دهد.

رنگ کفش کالج مردانه

( رنگ کفش کالج مردانه )

کفش کالج مردانه بدون جوراب یا بهمراه جوراب؟

کفش کالج  بدون جوراب بسیار خوب جلوه میکند. اما اگر قصد دارید جوراب نپوشید باید دقت کنید که لباسهایتان کاملا اندازه باشد. مخصوصا اینکه باید شلوارهای کوتاه را انتخاب کنید تا کفش خود را بیشتر به نمایش بگذارید. اما میتوان با کالج  جوراب هم پوشید ولی باید دقت داشت که رنگ جوراب با لباس ها هماهنگ باشد تا مطمئن شوید ظاهرتان منظم است.

جوراب برای کفش کالج مردانه

(جوراب در کفش کالج مردانه)

تیپ غیر رسمی با کفش کالج مردانه

میتوانید برای تیپ روزانه خودتان با خیال راحت از کفش های جذاب کالج استفاده کنید. اگر در انتخاب و ست کردن لباس با این نوع کفش درست عمل کنید قطعا از ظاهر شیکی که پیدا کرده اید شگفت زده می شوید. تکنیک این کار این است مطمئن شوید تیپتان خیلی رسمی و یا خیلی خودمانی نیست.

شاید بخواهید با استفاده از لباس های پارچه ای متنوع، تیپ دوستانه ای بزنید پس میتوانید از کفش کالج از جنس چرم جیر با بافت های سبک استفاده کنید. راه جدید دیگر برای تیپ های غیر رسمی استفاده از رنگ های تابستانی مانند رنگ آبی و سبز است.

ست کردن کفش کالج مردانه

(تیپ غیر رسمی با کفش کالج مردانه)

تیپ نیمه رسمی با کفش کالج مردانه

لباس های تیره رنگ در کنار  کفش کالج  باعث میشود که شما در ظاهر هم راحت به نظر برسید و هم ساده. برای تیپ های نیمه رسمی از رنگ های کامل کننده برای کت و شلوار و پیراهن استفاده کنید.

کفش کالج همچنین با کاپشن های اسپرت به خوبی ست میشود اما باید در انتخاب رنگ ها دقت کنید و رنگ های هم خانواده را در کنار هم بگذارید.

تیپ نیمه رسمی کفش کالج مردانه

(تیپ نیمه رسمی با کفش کالج مردانه)

تیپ رسمی با کفش کالج مردانه

کلید تیپ رسمی با این نوع از کفش  این است که بر روی جنسی که میخواهید بپوشید تمرکز کنید. چرم براق میتواند ظاهری کامل رسمی به شما ببخشد. رنگ های مشکی و آبی نفتی رنگ های هستند که هیچگاه از مد نمی افتند و همیشه کلاسیک باقی میمانند. اگر قصد دیگری دارید میتوانید کالجی از نوع چرم بافتی را که به کفش اجازه خودنمایی میدهد انتخاب کنید.

انتخاب اصلی ما کالج مخملی با کیفیت است که به ظاهر شما عمق خاصی میبخشد. در فصل های سرد سال، کفش کالج را با پیراهن بافت و کت هایی با رنگ روشن ست کنید تا  تیپی کلاسیک داشته باشید.

چرم جیر با لباس های تیره نتایج خوبی در پی دارد. باید دقت داشته باشید که لباس هایتان اندازه و خوش دوخت باشند.  اگر به دنبال رنگ های هستید که کمی رسمی باشند، زرشکی، سبز پر رنگ و لاجوردی مناسب هستند اما در ست کردنشان دقت کنید. کفش های کالج روشن را با تیره و آبی نفتی را با سفید ست کنید.

تیپ رسمی چی بپوشم کفش کالج مردانه

(تیپ رسمی با کفش کالج مردانه)

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا