استایل و مد آقایان

گرانترین کت و شلوارهای جهان

گرانترین کت شلوار های جهان

خیلی ها بر این باور غلط هستند که لباس هاو کت و شلوار های مردانه به گرانی لباس های زنانه نیستند. اما بسیاری از مردان خوش پوش در سراسر جهان این باور غلط را کاملا زیر سوال برده اند. امروزه مردان بیش از پیش به اهمیت پوشیدن لباس های خوش دوخت و گرانقیمت پی برده اند، بزرگترین نشانه آن هم توجه آقایان به کت و شلوارهای شیک و لاکچری است.

با همراه باشید تا گرانترین کت و شلوارهای مردانه در جهان را به شما معرفی کنیم.

۱۰- کت و شلوار دزموند مریون

قیمت: ۴۷,۵۰۰  دلار

مریون دوخت کت و شلوارهای خود را بطورکامل با دست انجام می دهد. مدلهای این طراح زبردست اغلب دارای جزییاتی بی نظیر هستند. مراحل طراحی و دوخت این کت و شلوارها اغلب ماهها بطول می انجامد. مریون با دقت و سواس خود توانسته مشتریان بیشماری در سرتاسر جهان بدست آورد.

(Desmond Merrion Supreme Bespoke) گرانترین کت شلوار های هان

(Desmond Merrion Supreme Bespoke)

۹- برند کیتون، مدل کی ۵۰

قیمت: ۶۰۰۰۰ دلار

کیتون یکی ازمحبوبترین برندهای مردان شیک پوش در سراسر جهان است. این کمپانی کار خود را از سال ۱۹۶۸ آغاز کرده است و تابه امروز یکی از معتبرترین کمپانی های تولید کت وشلوارهای مردانه باقی مانده است. میزان سفارشات این کمپانی بطور میانگین در هر سال برابر است با ۲۰,۰۰۰ سفارش. این کمپانی بیش از ۳۰۰ خیاط حرفه ای را تحت اختیار خود دارد که ساعت ها بر روی دوخت کت و شلوارهای منحصربفرد وقت می گذارند. عدد ۵۰ در این مدل نشانگر دو نکته مهم است، اول اینکه در دوخت این کت و شلوار ۵۰ ساعت زمان صرف شده است و دوم اینکه از این نوع خاص تنها ۵۰ عدد دوخته شده است.

(Kiton K50)

(Kiton K50)

۸-  برند کاوالیر، مدل راکفلر ونکوییش

قیمت: ۷۳,۲۴۶ دلار

در این کت و شلوار لاکچری از دکمه های الماس چهار قیراطی استفاده شده است. علاوه براین در دوخت این مدل خاص از بهترین نوع ابریشم و طلای سفید مرغوب آفریقایی استفاده شده است. دوخت این کت و شلوار ۲۰۰ ساعت زمان برده است و تنها پنج عدد از آن دوخته شده است.

(The Cavalier Rockefeller Vanquish II)

(The Cavalier Rockefeller Vanquish II)

۷- ویلیام وست منکات

قیمت: ۷۵,۰۰۰ دلار

ویلیام وست منکات زمانی که این مدل خاص را برای یکی از ثروتمندترین مردان روسیه دوخت تنها ۲۸ سال داشت. آنچه باعث منحصربفرد بودن و گرانی این کت و شلوار شده است وزن فوق العاده سبک و راحتی مثال زدنی آن است. ویلیام تمامی مراحل دوخت این مدل را با دست انجام داده است که ۲۰۰ ساعت زمان برده است.

(William Westmancott Ultimate Bespoke)

(William Westmancott Ultimate Bespoke)

۶- کت و شلوار زوت (Zoot)

قیمت: ۷۸,۰۰۰ دلار

این کت و شلوار نه تنها به زیبایی دیگر مدلهای این لیست نیست که حتی می توان آن را جزء زشت ترین کت و شلوارهای جهان بشمار آورد! اما چه چیزی باعث شده این کت و شلوار مسخره به چنین قیمتی در یک حراجی معتبر در نیویورک  بفروش برسد؟ قدمت تاریخی آن. زوت از جنگ جهانی دوم بازگشته است. در آن زمان در برخی از مناطق اروپا این مدل در میان بعضی از جوانان آوانگارد بسیار باب شده بود.

کت و شلوار زوت (Zoot)

۵- کت و شلوار برند دورمویل، مدل ونکوییش

قیمت: ۹۵,۳۱۹ دلار

دورمویل از سال ۱۸۴۲ کار خود را آغاز کرد و با تجربه اندوزی های فراوان طی نسل ها توانست تبحر لازم برای دوخت کت و شلوارهای لاکچری را بدست آورد. این برند موفق برای بسیاری از پادشاهان، اعضای خانواده های سلطنتی و سلبریتی ها کت و شلوارهای زیبا دوخته است. این برند پارچه های مصرفی در لباس هایش را خود تولید می کند. در تهیه این مدل نیز از بهترین نوع پارچه تولیدی دورمویل استفاده شده است.

(Dormeuil Vanquish II)

(Dormeuil Vanquish II)

۴-کت و شلوار الکساندر بسپوک

قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ دلار

برای طرفداران محصولات لاکچری نام طراح خوش قریحه، الکساندر پرایس نامی آشنا و بسیار محبوب است. این طراح خاص تنها بر تولید کت و شلوارهای لاکچری مردانه تمرکز دارد. او دوخت تمامی مدلهایش را با دست انجام می دهد. الکساندر برای دوخت کت و شلوارهایش از پشم مرغوب و نایاب شتر ویکونا استفاده می کند. دوخت هرکدام از این کت و شلوارها بیش از ۸۰ ساعت زمان می برد.

برند محبوب (Alexander Bespoke) از گرانترین کت شلوار های جهان ر

برند محبوب (Alexander Bespoke)

۳- الکساندر آموسو بسپوک

قیمت: ۱۰۱,۸۶۰ دلار

الکساندر آموسو یکی از طرفداران پروپاقرص محصولات لاکچری است که به دقت ورود محصولات جدید به این عرصه پر هیاهو و رو به رشد را دنبال می کند. او این کت و شلوار را به درخواست یکی از دوستانش در سال ۲۰۰۹ دوخت و توانست آن را به قیمت ۱۰۱,۸۶۰ دلار بفروشد در حالیکه هیچ تجربه ای در دوخت کت و شلوارهای مردانه نداشت! این اتفاق باعث ورود موفقیت آمیز او به دنیای مد شد. در دوخت این مدل از مرغوب ترین نوع پشم و دکمه های طلا و الماس ۱۸ قیراطی استفاده شده است.

برند (Alexander Amosu Bespoke) از جمله گرانترین کت شلوار های جهان

برند (Alexander Amosu Bespoke) 

۲- کت و شلوار نارندرا مودی

قیمت: ۶۹۳,۱۷۴ دلار

دیگر بر کسی پوشیده نیست که نارندرا مودی نخست وزیر هند  یکی از مشتریان ثابت برندهای لاکچری جهان است. او دقت و وسواس خاصی در انتخاب لباس هایش بخرج می دهد. شاید به همین دلیل است که این کت و شلوار او در یک حراجی به قیمت  گزاف ۶۹۳,۱۷۴ دلار فروخته شد. نام نارندرا مودی بر روی راه راه های باریک این کت و شلوار حک شده است که بسیار در شبکه های اجتماعی جنجال آفرین شد.

تصویری از اوباما در گرانترین کت شلوار جهان کت و شلوار نارندرا مودی

۱-  استوارت هیوز دایموند

قیمت: ۷۷۰,۰۰۰ دلار

استوارت هیوز یکی از شناخته شده ترین طراحان محصولات لاکچری جهان است. طراحی این کت و شلوار ماهها بطول انجامید و دوخت آن نیز ۸۰۰ ساعت زمان برد. این مدل خاص از ترمه، پشم مرغوب، ابریشم و الماس تشکیل شده است. این کت و شلوار یکی از پر جزییات ترین مدلهایی است که تابحال دوخته شده است و تنها سه عدد از آن تولید شده است.

گرانترین کت شلوار جهان با برند (Stuart Hughes Diamond)

گرانترین کت و شلوار جهان با برند (Stuart Hughes Diamond)

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا