استایل و مد آقایان

کفش محبوب سال : مدل جدید ایرفورس نایک

از زمانی که نلی آهنگ «ایر فورس ۱» را در سال ۲۰۰۲ با ویدئویی از خودش به همراه گروه  سنت  لونتیکس در حال خرید این کفش اجرا کرد، این کفش ها به یک نماد کلاسیک تبدیل شدند. ایر فورس ۱ هرگز فراموش نمی شود، همیشه وجود دارد و باقی خواهد ماند. کارخانه ی نایک با معرفی مدل جدید این کفش با نام دزرت کامو ( Desert Camo) یک ایده ی حقیقتا خلاقانه را روی ایرفورس ۱ اجرا کرده است و شمایلی رزمی به این کفش زیبا بخشیده است. آنچنان که طراحان این کفش ادعا می کنند، این کفش نه تنها در ظاهر که در کیفیت و استقامت بالای خود نیز شباهت بسیاری با کفش های رزمی دارد.

شرکت نایک از نایلون بالستیک ریپ استاپ برای ساخت کفش های ساق بلند استفاده کرد اما ظاهر کلاسیک کفش را با استفاده از چرم مرغوب در قسمت بالای کفش حفظ کرده است. این کفش با تلفیق موفقیت آمیز ایرفورس  با بوت های نظامی ظاهر و استقامتی مثال زدنی پیدا کرده است.

 

شرکت نایک برای راضی نگه داشتن هرچه بیشتر شمار متعدد مشتریانش تصمیم گرفت که با هر جفت کفش یک کیف نظامی هم به صاحبان این کفشها هدیه دهد. این مدل جدید کاملا جالب توجه و است و از همان آغازین روزهای ورودش به بازار تبدیل به یکی از محبوبترین کفش های سال ۲۰۱۷ شد.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا