تکنولوژی و دیجیتال

انگشتر هوشمندی که جان شما را نجات می دهد

استفاده از تکنولوژی های پوشیدنی روز بروز در حال گسترش است. پس از ساعت ها و عینک های هوشمند حال نوبت انگشترهای هوشمند است. چنین بنظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور استفاده از اکسسوری های هوشمند گسترش قابل توجهی بیابد. نیمب (Nimb) یک انگشتر هوشمند است که برای موقعیت های خطرناک طراحی شده است. این انگشتر دکمه ای دارد که در موقعیت های اورژانسی یا بسیار خطرناک زنگ خطری را مخابره می کند.

انگشتر هوشمند

نحوه استفاده از  انگشتر هوشمند

نحوه کار کردن با این انگشتر بسیار راحت است. تنها کافی دکمه ای که در زیر آن تعبیه شده است را به مدت سه ثانیه فشار دهید. این زنگ خطر پیغام کمک ازپیش تعیین شده شما را فعال کرده و آن را به افراد یا مراکز مورد نظرتانخواهد رساند. این انگشتر با بهره گیری از تکنولوژی جی پی اس موقعیت شما را نیز به همراه پیغام مذکور مشخص خواهد کرد. شما از طریق ویبره تعبیه شده در انگشتر متوجه دریافت پیغام کمک  خواهید شد.

انگشتر هوشمند مردانه و زنانه

از دیگر قابلیت های این انگشتر این است که به شما اجازه می دهد افرادی را که می خواهید پیام به آنها برسد را مشخص کنید. شما می توانید دوستانتان و یا حتی مراکز امنیتی را به عنوان مقصد پیام مورد نظر انتخاب کنید. این انگشتر که در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است در ظاهر تفاوتی با انگشترهای مدرن معمولی موجود در بازار ندارد. خرید این انگشتر بسیار کاربردی فعلا بصورت سفارشی مقدور است و به تولید انبوه نرسیده است.

انگشتر هوشمند زنانه

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا