اکسسوری

مجموعه جدید جواهرات لاکچری دیور

ویکتور دِ کاستلانه طراح جواهرات خلاق برند دیور، درطراحی مجموعه جدید جواهرات لاکچری  دیور از سنگ های جنجالی اوپال بهره برده است. سنگ های اوپال پیشینه خوبی در اروپا ندارند و بسیاری بر این باورند که این سنگ ها طلسم شده هستند و بدشانسی می آورند. دِ کاستلانه با بی توجهی به این باورها و خرافه های عمیق از این سنگ ها استفاده درستی کرده است. او دلیل استفاده از این سنگ را “زیبایی بی نظیر و اساطیری” آن عنوان کرده است.

مجموعه جدید ساعت مچی های زنانه لاکچری دیور

این مجموعه که از هشت ساعت پرجزییات و کارشده تشکیل شده است از سنگ های اوپال سیاه و سفید در کنار الماس و طلا و دیگر سنگ های قیمتی استفاده شده است. البته دِ کاستلانه تاکید دارد که این ساعت ها درواقع دستبندهایی هستند که زمان را نیز نشان می دهند.

ساعت مچی های زنانه لاکچری دیور

سنگ های اوپال در این جواهرات به عنوان پوششی زیبا بکار رفته اند که با کنار رفتن آنها بدنه زیبای این ساعتها که از جنس الماس است، نمایان می شود. دِ کاستلانه در ساخت این جواهرات از مرغوبترین سنگ های قیمتی استفاده کرده است و در تمامی مراحل ساخت دقت و ظرافت خاصی بخرج داده است.شاید این مجموعه زیبا سرآغازی باشد برای استفاده همه گیر سنگ های اوپال توسط جواهرسازان برجسته جهان و توجه مشتریان بیشتر به این سنگ های اعجاب انگیز.

 ساعت مچی زنانه دیور

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا