ساعت مچی

ساعت های برتر نمایشگاه بازل سوییس

نمایشگاه بازل سوییس امسال نیز همانند سال های پیش صحنه جلوه نمایی جدیدترین ساعت های جهان از برندهای مختلف بود. این نمایشگاه به دلیل ارائه کردن آخرین تکنولوژی های روز جهان در صنعت ساعت سازی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. با وجود اینکه ساعت های بسیاری در نمایشگاه بازل مورد توجه قرار می گیرند هرساله چند ساعت خاص جلوه نمایی استثنایی دارند. در ادامه به این ساعتها خواهیم پرداخت.

۱-ساعت مچس مردانه برند رولکس، مدل سی دوئلر

این مدل از سال ها پیش یکی از محبوبترین مدل های رولکس بوده است. سی دوئلر برای غواصان طراحی شده است و امسال پنجاهمین سال ورود این ساعت شگفت انگیز به بازار پررونق ساعت های مچی است. مدل جدید این ساعت قاب ۴۳ میلی متری را جایگزین قاب پیشین ۴۰ میلی متری کرده است. این ساعت همچنین با تقویم ذره بینی خود شمایل زیباتر و کاربردی تری نسبت به نمونه های قبلی یافته است. سی دوئلر جدید می تواند تا عمق ۱۲۲۰ متری آب همراه غواصان باشد.

ساعت مچس مردانه برند رولکس، مدل سی دوئلر

(Rolex Sea-Dweller)

۲- ساعت مچی مردانه برند رولکس، مدل یات مستر

یات مستر از دیگر ساعت های مشهور رولکس است که برای دریانوردان و قایقرانان طراحی شد. در ورژن  جدید این مدل از ۳۲ سنگ قیمتی زیبا در قاب ساعت استفاده شده است که ظاهری جواهرگونه و لاکچری به آن داده است. قیمت این ساعت در حدود سی هزار یورو برآورد شده است. در این ساعت نیز از تقویم ذره بینی استفاده شده است.

ساعت مچی مردانه برند رولکس، مدل یات مستر

(Rolex Yacht-Master II 40mm Everose)

۳- ساعت مچی مردانه برند امگا، مدل سی مستر ۳۰۰

این ساعت ها معروف به ساعت های جیمز باند هستند که پس از درخشش در مجموعه فیلم های جیمزباند بسیار پرفروش شدند. این ساعت شصتمین سالگرد ورود خود به بازار را جشن می گیرد. قیمت این ساعت حدود ۵۰۰۰ یورو است.

 ساعت مچی مردانه برند امگا، مدل سی مستر 300

(Omega Seamaster 300)

۴- ساعت مچی مردانه برند تئودور، مدل هریتیج بلک بی

این ساعت اولین مدل از ساعت هریتیج است که با تقویم ارائه شده است. در واقع این قابلیت به دنبال درخواست مشتریان این برند به هریتیج اضافه شد. این ساعت یکی از محبوبترین ساعت ها در میان طرفداران ساعت های کلاسیک است. قیمت این ساعت با بند استیل ۲۵۸۰ یورو و با بند چرمی ۲۳۷۰ یورو است.

ساعت مچی مردانه برند تئودور، مدل هریتیج بلک بی

(Tudor Heritage Black Bay Steel)

۵- ساعت مچی مردانه برند زنیس، مدل دیفای الپریمیرو ۲۱

این ساعت زیبای کرنوگراف بسیار در نمایشگاه بازل با استقبال مواجه شد. دلیل آن هم شکل و شمایل خاص و پیچیده آن بود که نظیرش در کمتر ساعتی پیدا می شود.این ساعت قابی ۴۴ میلیمتری دارد و در سه ورژن ساخته شده است؛  ورزن اول آن از جنس تیتانیوم و دو ورژن دیگر از جنس آلومینیوم سرامیکی هستند. قیمت ورژن تیتانیومی این ساعت  ۹۹۹۰ یورو اعلام شده است.

 ساعت مچی مردانه برند زنیس، مدل دیفای الپریمیرو 21

(Zenith Defy ElPrimero 21)

۶- ساعت مچی مردانه برند بولگاری، مدل اوکتو فینیسیمو

این ساعت دیگر ساعت برجسته نمایشگاه بازل بود که با موتور ۲٫۳۵ میلیمتری خود از بسیاری از رقبای خود پیشی گرفت. این ساعت با راحتی و سبکی بی نظیر خود انتخابی ایده آل برای مصارف روزمره است، مزیتی مهم که در ساعتهای زیادی یافت نمی شود. دیگر دلیل موفقیت این ساعت در نمایشگاه بازل ترکیب رنگی شیک و منحصربفرد آن است. تلفیق مشکی و خاکستری در کنار فرم خاص و در عین حال ساده این ساعت بسیار مورد توجه قرار گرفت. قیمت اوکتو ۱۰۴۰۰ یورو است.

 ساعت مچی مردانه برند بولگاری، مدل اوکتو فینیسیمو

(Bulgari Octo Finissimo)

۷- ساعت مچی مردانه برند هرمس، مدل کیپ کاد

پیشینه مدل کیپ کاد به سال ۱۹۹۱ باز می گردد. ورژن جدید این مدل با قابی مستطیل شکل و صفحه ای مربعی یادآور ساعت های کلاسیک این برند است. این ساعت تا عمق ۳۰ متری آب دوام می آورد.  بند چرمی این ساعت حالتی دستبند گونه و مدرن به آن بخشیده است. قیمت این ساعت حدود ۲۸۰۰ یورو است.

ساعت مچی مردانه برند هرمس، مدل کیپ کاد

(Hermès Cape Cod)

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا