جواهرات و زیورآلات

برترین ساعت های زنانه در نمایشگاه بازل ۲۰۱۷

در نمایشگاه بازل ۲۰۱۷ ساعت های زنانه نیز همچون ساعت های مردانه حضوری خیره کننده داشتند. برندهایی همچون شانل با رونمایی از جدیدترین مجموعه ساعت های خود توجه بسیاری از شرکت کنندگان را بخود جلب کردند. ساعت های زنانه ای که در نمایشگاه امسال ارائه شد علاوه بر شکل و شمایل جالب توجه خود، در استفاده از برترین تکنولوژی های روز نیز حرف های بسیاری برای گفتن داشتند. در ادامه برخی از جالب توجه ترین ساعت های زنانه این نمایشگاه معرفی خواهند شد.

۱- برند شانل، مدل پریمیر کاملیا (Chanel Première Camélia Skeleton)

این ساعت به مناسبت سی امین سالگرد ورود موفقیت آمیز مدل پریمیر به بازار ساعتهای زنانه معرفی شد. در طراحی صفحه شفاف این ساعت از گل کاملیا الهام گرفته شده است. موتور این ساعت از ۱۰۷ بخش تشکیل شده است. پریمیر کاملیای جدید در سه ورژن با قیمت پایه ۱۱۸,۸۰۰ ساخته شده است. در گرانترین ورژن این ساعت از طلای سفید ۱۸ قیراطی و ۲۸۲ الماس استفاده شده است. از این مدل تنها ۱۲ نمونه ساخته شده است.

۲- برند پاتک فیلیپ، مدل رف ۷۱۳۰ (Patek Philippe Ref. 7130 Ladies’ World Time)

این ساعت اولین ساعت جهانی زنانه  پاتک فیلیپ است. آنچه که این ساعت را خاص کرده است صفحه پرجزییات و ظریف آن است که نظیر آن در کمتر ساعت زنانه ای دیده می شود. در قاب ۳۶ میلیمتری این ساعت نیز از ۶۲ تکه الماس استفاده شده است. قیمت این ساعت  ۵۱۰۳۱ دلار است.

۳- برند جاکت دروز، مدل گراند سِکِند تربیلون (Jaquet Droz Grande Seconde Tourbillon Mother-of-Pearl)

گراند سِکِند تربیلون در حقیقت مدلی مردانه است که جاکت دروز توانست با موفقیت نمونه زنانه آن را هم تولید کند. صفحه این ساعت زیبا از جنس صدف است که در تلفیق با طلای رز گلد، الماس  و عقربه های آبی رنگ ظاهری بسیار شیک و زنانه به ساعت بخشیده است. این ساعت که تنها ۸۸ عدد از آن تولید شده است قیمتی برابر با ۱۱۳۵۰۰ دلار دارد.

۴- برند برگوئت، مدل ترادشین دیم (Breguet Tradition Dame 7038 in Rose Gold)

این ساعت زیبا که از طلای رزگلد هجده قیراطی ساخته شده است در همان نگاه اول توجه ها را بخود جلب می کند. صفحه این ساعت نیز از جنس صدف است که با جزییات پردازی بی نظیر جلوه خاصی به آن داده است. در ساخت قاب ۳۷ میلی متری این ساعت از ۶۸ تکه الماس استفاده شده است. در دسته کوک این ساعت نیز از یاقوت استفاده شده است. قیمت این ساعت خاص  ۳۸۱۰۰  دلار است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا