استایل و مد آقایان

برترین برندهای کراوات مردانه در جهان

برند های کراوات مردانه

کراوات برای مردان خوش تیپ تنها یک اکسسوری نیست بلکه فرصتی است برای نشان دادن هرچه بیشتر ظاهری جذاب و مردانه. علاوه بر توجه به ترکیب رنگی و طرح آن و هماهنگی آن با پیراهن و کت وشلوارتان، جنس و کیفیت این اکسسوری نیز مسئله بسیار مهمی است که می تواند ظاهری فوق العاده از شما بسازد. برخی برندها با آگاهی از این موضوع، پیشتاز طراحی و تولید شیک ترین کراوات های مردانه اند. در ادامه برترین برندهای کراوات در جهان معرفی می شوند.

۱- کراوات مردانه مارک باربری

بربری یکی از محبوبترین نام ها برای مردان خوش لباس است. این برند با توجه ویژه خود توانسته به عنوان یکی از پیشتازان صنعت مد آقایان مشتریان بیشماری را در سرتاسر جذب کند. مدل های این برند نیز همانند دیگر محصولاتش بسیار مورد توجه بازار قرار گرفته است. محصولات بربری با ظاهر خاص خود برای مهمانی ها و جلسات غیر رسمی بهنرین گزینه هستند.

 

1- کراوات مردانه مارک باربری

۲-کراوات مردانه مارک دوشان لندن (Duchamp London)

این برند یکی از شناخته شده ترین برندها برای دوستداران کراوات است. مدل های دوشان لندن از نوع کلاسیک هستند که بیشتر مناسب جلسات و موقعیت های رسمی هستند. مدل های این برند علاوه بر کیفیت فوق العاده شان طرح هایی منحصربفرد دارند که ظاهری خاص به آقایان می بخشند.

2-کراوات مردانه مارک دوشان لندن (Duchamp London)

۳- کراوات مردانه مارک کارلو فرانکو (Carlo Franco)

این برند ایتالیایی به تولید کراوات های شیک از جنس ابریشم مشهور است. تنوع بی نظیر در رنگ و طرح این مدل های در جذاب تعداد بیشماری از مشتریان از اقصی نقاط جهان تاثیر ویژه ای داشته است.

3- کراوات مردانه مارک کارلو فرانکو (Carlo Franco)

۴- کراوات مردانه مارک بریونی

بریونی یکی از مشهورترین برندهای لاکچری جهان است که بخوبی می داند چطور ظاهری فوق العاده برای آقایان بسازد. در کنار کت و شلوارهای شیک و خوش دوخت این برند، کراوات های آن نیز بسیار محبوبند. جنس مدل های این برند نیز از ابریشم است و طرح های آن نیز طرح های کلاسیک است.

4- کراوات مردانه مارک بریونی

۵- کراوات مردانه مارک هرمس

این برند را می توان دوست همیشگی مردان خوش تیپ بشمار آورد. محصولات هرمس از لباس تا انواع عطر و ادکلن و اکسسوری  در بازار مد آقایان همیشه پرفروش بوده اند. مدل های این برند از انواع  ابریشمی و لاکچری هستند که در طرح ها و رنگ های رسمی و غیر رسمی تولید می شوند.

5- کراوات مردانه مارک هرمس

۶- کراوات مردانه مارک روبرتو کاوالی

کراوات های این برند شناخته شده همانند دیگر لباس هایش طرح هایی خاص و گاه حتی عجیب دارند که طرفداران خاص خود را دارند. مدل های این برند که همگی از مرغوبترین نوع ابریشم هستند قیمت بالایی دارند.

6- کراوات مردانه مارک روبرتو کاوالی

۷- کراوات مردانه مارک آرمانی

کراوات های این برند جهانی از مدل های لاکچری بشمار می روند که از بهترین نوع ابریشم تولید می شوند. برخی از مدل های آرمانی تولیدی بسیار محدود دارند و تنها بصورت سفارشی تولید می شوند. آرمانی برای اکثر آن طرح های کلاسیک ایتالیایی را انتخاب می کند.

7- کراوات مردانه مارک آرمانی

۸- کراوات مردانه مارک ساشیس (suashis)

کراوات ساشیس را می توان گرانترین مدل کراواتهای جهان به شمار آورد. این مدل ها از ترکیب ابریشم، طلا و الماس تشکیل شده اند که قیمت برخی از آنها تا ۲۲۰ هزار دلار نیز می رسد. بیشتر سبک های این برند تولید بسیار محدود و سفارشی دارند.

8- کراوات مردانه مارک ساشیس (suashis)

۹- کراوات مردانه مارک امپا گلد (Empa Gold)

این برند یکی دیگر از برند تولید کراوات های لاکچری است که مدل هایش تلفیقی است از ابریشم مرغوب و طلای ۲۴ عیار. قیمت مدل های این برند حدود ۸۵۰۰ دلار است.

9- کراوات مردانه مارک امپا گلد (Empa Gold)

۱۰- کراوات مردانه مارک استفانو ریچی

کراوات های این برند ایتالیایی از ترکیب مرغوبترین نوع ابریشم و کریستال های سوارسکی تولید می شوند و توانسته اند مشتریان بیشماری در میان سلبریتی ها و اعضای خانواده های سلطنتی بیابند.

10- کراوات مردانه مارک استفانو ریچی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا