استایل و مد آقایان

نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

خرید ساعت مچی یکی از چالش های بزرگ افراد خوش لباس است زیرا این افراد بخوبی می دانند که انتخاب ساعتی شیک و جذاب تا چه اندازه می تواند در ظاهرشان تغییر ایجاد کند. افراد خوش لباس معمولا ساعت های مچی خود را هماهنگ با دیگر اجزاء ظاهر خود انتخاب می کنند. آنها هیچ وقت ساعتی اسپرت را با لباسی رسمی و کلاسیک نمی پوشند. با توجه به تعداد بیشمار ساعتهایی که در هر سال وارد بازار می شود باید پیش از خرید نکات مهمی را بدانید تا بتوانید در پول و زمان خود صرفه جویی کنید. اگر قصد دارید ساعت مچی جدیدی بخرید مطلبی که در ادامه می آید را از دست ندهید.

به ماندگاری ساعت توجه کنید

ماندگاری مسئله بسیار مهمی است که باید حتما در هنگام خرید ساعت به آن توجه داشته باشید. بسیاری از ساعتها ظاهری شکیل و جذاب دارند اما پس از مدت کوتاهی خراب می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. برای اینکه از ماندگاری ساعت مطمئن شوید از برندهای معتبر و نمایندگی های رسمی آنها خرید کنید. برای افزایش طول عمر ساعتتان باید هر چهار یا پنج سال آن را سرویس کنید.

نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

یک ساعت مچی برای همه موقعیت ها مناسب نیست

یکی از بزرگترین اشتباهات زنان و مردان استفاده از یک ساعت مچی در تمامی موقعیت ها بدون توجه به لزوم هماهنگی آن با دیگر اجزاء ظاهر است. هر فردی باید حداقل سه ساعت مچی داشته باشد، یک ساعت اسپرت برای برنامه های ورزشی، یک ساعت برای موقعیت ها و جلسات رسمی و یک ساعت نیز برای مهمانی ها و موقعیت های غیررسمی. ساعتهای اسپرت اغلب گام شمار دارند و بندشان از جنس پلاستیک است. ساعتهای رسمی بندی از جنس چرم و صفحه و عقربه های ساده ای دارند. ساعت های غیررسمی بندی از جنس چرم و یا پارچه و صفحه ای شلوغتر و پیچیده تر دارند.

نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

 

مخاطب خود را بشناسید

اگر قرار است برای اولین بار کسی را ببینید و یا در جلسه و مصاحبه ای بسیار مهم شرکت کنید حتما باید در انتخاب ساعت مچی مناسب دقت کنید. برخلاف آنچه بسیاری از مردم فکر می کنند ساعت یکی از اولین مواردی است که توجه دیگران را بخود جلب می کند. اگر کسی که قرار است او را ببینید به خوش لباس بودن بسیار اهمیت می دهد سعی کنید حتما ساعت مناسبی ر اانتخاب کنید تا بتوانید بیشترین تاثیر ممکن را بگذارید. اگر قرار است در یک مصاحبه شغلی حضور پیدا کنید سعی کنید ساعتی رسمی هماهنگ  با ظاهر کلاسیک خود را انتخاب کنید.

نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

ساعتی که قصد خرید آن را دارید به دقت بررسی کنید

این یکی از مواردی است که اغلب رعایت نمی شود  و مشکلات فراوانی را بوجود می آورد. در خرید ساعت مچی نباید عجله کنید. پس از انتخاب ساعت بدقت ویژگی های مختلف آن را بررسی کنید خصوصا اگر ساعت گرانی را انتخاب کرده اید. بررسی دقیق ساعت همچنین باعث می شود پس از خرید بتوانید از تمامی امکانات آن بخوبی استفاده کنید.

نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

بیش از حد برای خرید ساعت مچی پول خرج نکنید

اشتباه رایج اکثر افراد این است که فکر می کنند هرچقدر پول بیشتری پرداخت کنند ساعت بهتری را می توانند بخرند. بسیاری از ساعتها بدلایلی همچون تولید محدود و دیگر  سیاستهای کمپانی های تولید کننده گرانتر از دیگر ساعتها است و قیمت بالای آنها لزوما به معنای کارکرد بهترشان نیست. بسیاری از زیباترین و شیک ترین ساعتهای مچی را می توان تا مبلغ ۲۰۰۰ یورو خریداری کرد.

نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

نکاتی که قبل از خرید ساعت مچی باید بدانید

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا