خودروهای لوکس

زیباترین خودروی فراری را بشناسید

فراری لافراری نه تنها یکی از زیباترین خودروهای فراری که بدون شک یکی از زیباترین خودروهای لاکچری جهان است. این خودرو طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد که به دقت ورود ورژن های مختلف از آن را به بازار رصد می کنند. رنگ اصلی این خودروی حیرت انگیز قرمز است اما فراری امکان انتخاب رنگ را برای مشتریان لافراری فراهم آورده است.

فراری لافراری

یکی از مشتریان خوش ذوق این خودرو در موناکو، لافراری خود را به رنگ برنز مات سفارش داده است. این رنگ زیبایی منحصربفردی به لافراری بخشیده است که حتی به آن جلوه ای بسیار زیباتر از رنگ قرمز داده است. این خودرو خیلی زود طرفداران خاص خود را پیدا کرد و بسیاری از مشتریان تصمیم گرفتند خودروی لافراری خود را در این رنگ سفارش دهند.

مدل ماشین فراری لافراری

عکس های متعددی از این خودروی زیبا در اینترنت و شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام منتشر شده است که نشان از محبوبیت آن در میان طرفداران خودروهای فراری دارد. در عکس هایی که از این خودرو منتشر شده است می توان دید که چرخ های براق و شکیل و کالیپرهای ترمز در هماهنگی مثال زدنی با رنگ بدنه خودرو ، چهره ای خاص به آن داده اند. بسیاری از کاربران اینستاگرامی که عکس های این خودرو را در خیابانهای موناکو منتشر کرده اند این خودرو را زیباترین خودروی فراری تا به امروز نامیده اند.

فراری لافراری خودروی لوکس

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا