خودروهای لوکس

معرفی خودرو لاکچری سدان الکتریکی لوسید ایر

بازار خودروهای الکتریکی روز به روز در حال گسترش است و کمپانی های تازه کار و کمتر شناخته شده بواسطه استقبال مشتریان از این نوع خودروها فرصتی برای ارائه محصولات خود یافته اند. کارشناسان معتقدند که بزودی بازار این خودروها رونق بسیار بیشتری خواهد گرفت.

یکی از جد یدترین محصولات در این زمینه خودرویی با نام لوسید ایر (Lucid Air) است. کمپانی سازنده این خودرو کمپانی ناشناخته لوسید موتورز است که به زعم بسیاری از کارشناسان کمپانی آینده داری است که حرفهای بسیاری در آینده صنعت خودروسازی خواهد داشت. این خودرو از نوع سدان های چهار سرنشینه است که با خصوصیات ویژه خود انتخابی ایده آل و سازگار با محیط زیست بشمار می رود.

معرفی خودرو لاکچری سدان الکتریکی لوسید ایر

باطری این اتومبیل عمری برابر با ده سال دارد. این باطری قدرتی برابر با ۱۰۰۰ اسب بخار تولید می کند. لوسید ایر با بسیاری از تکنولوژی های مدرن روز مجهز شده است تا بتواند به نیاز مشتریانش حداقل تا چند سال آینده جوابگو باشد. از جمله این تکنولوژی ها چراغ های جلوی ال ای دی  اتومات آن است که در ساخت آنها از هزاران میکرو لنز استفاده شده است و تا ۵۰ درصد در مقایسه با دیگر چراغ های ال ای دی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

 لوسید ایر

طراحی داخلی این خودرو از نوع طراحی های مینیمالیستی است که طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارد. طراحی داخلی این خودرو به منظور هر چه راحتتر کردن صندلی عقب با زاویه ایی ۵۵ درجه صورت گرفته است. سیستم کنترل این خودرو از نوع سیستم صوتی است. شیشه جلوی این خودرو تا سقف آن امتداد می یابد که به فضای داخلی آن عمق بیشتری دارد و به نمای بیرونی خودرو نیز ظاهر چشم نوازی بخشیده است.

معرفی خودرو لاکچری

 سدان الکتریکی لوسید ایر

نمای بیرونی این خودروی زیبا چیزی از خودروهای لاکچری برترین برندهای جهان کم ندارد. تاریخ ورود این خودرو به بازار هنوز مشخص نشده است. قیمت آن در حدود ۵۲۰۰۰ دلار تعیین شده است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا