جواهرات و زیورآلات

گرانترین جواهرات الیزابت تیلور

الیزابت تیلور یکی از شناخته شده ترین نام ها نه فقط در دنیای سینما و سلبریتی ها که در دنیای مد است. این ستاره زیبا عاشق جواهرات و لباس های بسیار گرانقیمت بود که تا به امروز نیز زبانزد خاص و عام هستند.

الیزابت تیلور مشتری ثابت برترین برندهای تولید جواهرات خاص بود و در دوران زندگی اش مجموعه های مختلفی از جواهرات را جمع آوری کرد. اگر می خواهید بدانید که گرانترین جواهرات این ستاره خوش سلیقه کدام ها هستند مطلبی که در ادامه می آید را از دست ندهید.

 گردنبند و گوشواره یاقوت و الماس برند کارتیه الیزابت تیلور

قیمت: ۳٫۸ میلیون دلار

این گردنبند و گوشواره  بی نظیر توسط همسر الیزابت، مایک تاد در سال ۱۹۵۷ به او هدیه داده شدند. این جواهرات زیبا بصورت سفارشی ساخته شدند که در ساخت آن علاوه بر یاقوت و الماس از طلای هجده عیار نیز استفاده شده است.

 گردنبند و گوشواره یاقوت و الماس برند کارتیه الیزابت تیلور

 دستبند زمرد و الماس برند بولگاری الیزابت تیلور

قیمت: ۴ میلیون دلار

این دستبند فوق العاده توسط دیگر همسر الیزابت تیلور، ریچارد برتون به او هدیه داده شد. این دستبند از سیزده زمرد که بین آنها قطعه های الماس کار شده است، ساخته شد. این زمردها و الماس ها در زمینه ای از مرغوب ترین نوع طلای سفید کار گذاشته شده اند. تمامی زمردهایی که در این دستبند بکار گرفته شده اند از نوع مرغوب و کمیاب کلمبیا و زیمبابوه هستند.

 دستبند زمرد و الماس برند بولگاری الیزابت تیلور

 تاج الماس برند کارتیه

قیمت: ۴٫۲ میلیون دلار

این تاج نیز از جمله هدایای گرانقیمتی است که توسط مایک تاد به الیزابت داده شد. قدمت این تاج حیرت انگیز به سال ۱۸۸۰ باز می گردد و قیمت بالای آن نیز بیشتر بدلیل قدمت تاریخی آن است. این تاج یکی از محبوبترین جواهرات تیلور بود که او در مراسم های مختلف با آن ظاهر می شد. اولین بار الیزابت این تاج را در مراسم اسکار بر سر گذاشت. الماس های قدیمی و نایاب این تاج بر زمینه ای از طلای سفید کار شده اند.

 تاج الماس برند کارتیه

 انگشتر یاقوت و الماس برند ون کلیف اند آرپلز

قیمت: ۴٫۲ میلیون دلار

این انگشتر زیبا از هدایای ریچاردبرتون به عنوان کادوی کریسمس به الیزابت تیلور در سال ۱۹۶۸ بود. یاقوت زیبای این انگشتر در مرکز آن واقع شده است و الماس ها دور آن را احاطه کرده اند. این یاقوت وزنی برابر با ۸٫۲۴ قیراط دارد که به همراه الماس ها بر طلای هجده قیراطی جای گرفته است. این انگشتر گرانترین جواهر برند ون کلیف اند آرپلز است که در یک حراجی بفروش رسید.

 انگشتر یاقوت و الماس برند ون کلیف اند آرپلز

 سنجاق سینه زمرد و الماس برند بولگاری

قیمت: ۶٫۶ میلیون دلار

این سنجاق سینه منحصربفرد در سال ۱۹۵۸ ساخته شد و توسط ریچارد برتون به الیزابت هدیه داده شد. الیزابت به حدی این سنجاق سینه را دوست داشت که آن را در مراسم عروس اش با ریچارد در سال ۱۹۶۴ بر روی لباس عروس زردرنگ معروف خود وصل کرد.  این جواهر اعجاب انگیز ۲۳٫۴۶ قیراطی از یک زمرد مستطیلی شکل در مرکز تشکیل شده است که با قطعات متعدد الماس مزین شده است.

 سنجاق سینه زمرد و الماس برند بولگاری

 انگشتر الماس الیزابت تیلور

قیمت: ۸٫۸ میلیون دلار

این انگشتر که به انگشتر الماس الیزابت تیلور شهرت دارد، مشهورترین جواهر متعلق به الیزابت تیلور است. وزن الماس این انگشتر ۳۳٫۱۹ قیراط است. قدمت این الماس به پیش از دهه ۱۹۲۰ باز می گردد و پیش از اینکه در انگشتان الیزابت بدرخشد متعلق به خانواده ای ثروتمند از کشور آلمان بود. این انگشتر نیز در شمار هدایای گرانقیمت ریچاردبرتون به الیزابت تیلور قرار دارد که در ان زمان به قیمت ۳۰۷ هزار دلار خریداری شد و سالها بعد در یک حراجی بزرگ به قیمت ۸,۸۱۸,۵۰۰ دلار فروخته شد.

 انگشتر الماس الیزابت تیلور

گردنبند الماس تاج محل

قیمت: ۸٫۸ میلیون دلار

این گردنبند خیره کننده در چهلمین سال تولد الیزابت توسط ریچارد برتون به او هدیه داده شد. این گردنبند قدمت تاریخی بسیار غنی را پشت سر دارد و متعلق به پادشاه جهانگیر، پادشاه نام آور هندوستان بوده است. این گردنبند قلبی شکل از ترکیب طلا، الماس و یاقوت تشکیل شده است. زنجیر این گردنبند در اصل از ابریشم بوده که در قرن بیستم توسط برند کارتیه تعویض و با زنجیری از جنس طلا و یاقوت جایگزین شد.

گردنبند الماس تاج محل

گردنبند  لا پرگرینا

قیمت: ۱۱٫۸ میلیون دلار

این گردنبند گرانترین جواهر متعلق به الیزابت تیلور است. لا پرگرینا از ترکیب هنرمندانه مروارید، الماس و یاقوت پدید آمده است. یکی از مرواریدهایی که در ساخت این گردنبند بکار رفته است متعلق به اواسط قرن شانزدهم میلادی است که در میان هشت پادشاه اسپانیا نسل به نسل چرخیده است. ریچارد برتون این مروارید را به عنوان کادوی روز ولنتاین به الیزابت هدیه داد و بعدها الیزابت ساخت گردنبندی کامل با استفاده از این مروارید را به کمپانی کارتیه سفارش داد. این گرنبند در مجموع از ۶۰ مروارید، الماس و یاقوت  تشکیل شده است.

این گردنبند گرانترین جواهر متعلق به الیزابت تیلور

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا