تکنولوژی و دیجیتال

کت هوشمند لیوایز رونمایی شد

لیوایز کت هوشمند

تکنولوژی روبروز بیشتر راه خود را در کوچکترین اجزاء زندگی ما باز می کند و دیگر هیچ محدودیتی برای مرزهای آن نمی توان متصور شد. با حضور پرقدرت و همه جانبه تکنولوزی اینک برندهای مطرح پوشاک نیز به فکر تولید محصولاتی افتاده اند که بتوانند بواسطه آنها همچنان حضور خود را در بازارهای مهم حفظ نمایند.

کت هوشمند لیوایز یکی از جدیدترین تکنولوژیهای پوشیدنی بازار است که با بهره مندی از تکنولوژی ژاکارد گوگل به صاحب خود اجازه می دهد که پیام های هشدار را دریافت کند، تماسهای تلفنی داشته باشد، به موسیقی مورد علاقه خود گوش کند  و یا نقشه را دنبال کند. گوگل درباره این تکنولوژی جدید گفته است که ” در آینده ای نزدیک هر چیزی که در اطرافتان می بینید اعم از انواع پوشاک و مبلمان به ابزارهای تعاملی بدل خواهند شد”. همکاری گوگل و کمپانی لیوایز و محصولی که در نتیجه این همکاری پدید آمده است بسیار مورد توجه بازار تکنولوژی های پوشیدنی قرار گرفته است.

کت هوشمند لیوایز

این کت در ظاهر تفاوتی با دیگر کت های کمپانی لیوایز ندارد و در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد. این کت ضدآب و قابل شستشو است و قیمت آن ۳۵۰ دلار است. کت هوشمند لیوایز می تواند آغازگر مسیری انقلابی برای ورود هر چه بیشتر تکنولوژی به دنیای مد باشد.

کت هوشمند

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا