استایل و مد آقایان

برترین برندهای تولید کیف های جیبی مردانه

خرید کیف پول چرم مردانه با کیفیت و در عین حال زیبا با آنکه در نگاه اول چندان مهم بنظر نمی رسد در ظاهر آقایان تاثیر بسزایی دارد. برندهای مطرح جهان با طراحی کیف هایی که بتوانند با وجود ظاهر شیک خود حداکثر کارایی ممکن را داشته باشند با یکدیگر رقابتی تنگاتنگ دارند. برای اینکه بتوانید انتخاب ساده تر و مطمئن تری داشته باشید و بین انتخابهای بیشمار سردرگم نشوید، برترین برندهای کیف پول چرم مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- کیف پول چرم مردانه مون بلان (Montblanc)

برند مون بلان برندی لاکچری با محصولاتی بسیار با کیفیت است. با وجود اینکه عمده شهرت این برند به نوشت افزار و ساعتهای شیک آن است، اما کیف های جیبی مردانه این برند بطور قطع در میان زیباترین کیف های جیبی مردانه جای می گیرند. این کیف ها با طراحی کلاسیک خود و با بهره مندی از مرغوبترین نوع چرم، انتخابی ایده آل برای مردان شیک پوش هستند.

کیف پول چرم مردانه مون بلان

۲- کیف پول چرم مردانه تام فورد

برند تام فورد نیازی به معرفی ندارد حداقل برای مردانی که جدیدترین محصولات محبوب مردانه را رصد می کنند. این برند بخوبی می داند چگونه با تک تک محصولات منصربفرد خود ظاهری جذاب و مردانه به آقایان ببخشد . کیف های جیبی مردانه این برند علاوه بر ظاهر بسیار زیبای خود، با طراحی خاص کارایی فراوانی را پیش روی مشتریان خود می گذارند.

کیف پول چرم مردانه تام فورد

۳- کیف پول چرم مردانه ژیوانشی

کیف های جیبی مردانه ژیوانشی هر ساله بین محبوبترین محصولات این برند قرار می گیرند دلیل آن هم طراحی ساده و در عین حال جذاب این کیف ها در کنار استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه است. این کیف ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و برای مصارف روزانه بهترین انتخاب هستند.

کیف پول چرم مردانه ژیوانشی

۴- کیف پول چرم مردانه بوتگا ونتا

برند بوتگا ونتا تاریخچه بسیار غنی را پشت سر دارد و تاثیر مثبت سالیان سال تجربه اندوزی در ساخت کیف های جیبی مردانه شیک بوضوح دیده می شود. طراحی کلاسیک این کیف ها در کنار استفاده از بهترین نوع چرم موجود در بازار این محصولات را در رده برترین کیف های جیبی مردانه قرار داده اند.

کیف پول چرم مردانه بوتگا ونتا

۵- کیف پول چرم مردانه لویی ویتون

این برند نیز از جمله برندهایی است که نیاز به معرفی ندارد. برند لاکچری لویی ویتون در تولید انواع محصولات چرمی یکی از برندهای پیشتاز دنیای مد است که تقریبا برای هر سلیقه ای چیزی در آستین دارد. کیف های جیبی مردانه لویی ویتون نیز در انواع رنگ ها و مدل ها تولید شده اند تا آقایان بتوانند مطابق با سلیقه خود حداقل یکی از این کیف های شیک را داشته باشند.

کیف پول چرم مردانه لویی ویتون

۶- کیف پول چرم مردانه هرمس

برند شناخته شده هرمس نیز در زمینه تولید انواع محصولات چرمی ید طولایی دارد. سبک خاص فرانسوی محصولات این برند در کیف های جیبی مردانه آن نیز بخوبی دیده می شود. کیف های هرمس برای آقایانی که به دنبال محصولاتی ساده و در عین حال بادوام و شیک هستند انتخابی ایده آل بشمار می روند.

کیف پول چرم مردانه هرمس

۷- کیف پول چرم مردانه گوچی

گوچی خلق کیف های جیبی منحصر بفرد خود را مدیون طراح خلاق اکسسوری های این برند،  الساندرو میشل است. این طراح خوش ذوق در سال گذشته جایزه برترین طراح اکسسوری های جهان رادریافت کرد. کیف های جیبی مردانه گوچی با طرح ها و موتیف های خاص خود انتخابی ایده آل برای مردانی هستند که به دنبال کیف های متفاوت تر هستند.

کیف پول چرم مردانه گوچی

۸- کیف پول چرم مردانه کریستین لوبوتین

این برند بیش از هر چیز به کفش های زیبای خود شهرت دارد اما کیف های جیبی این برند نیز در زمره محصولات پرطرفدار آن هستند. کیف های جیبی این برند با استفاه از مواد مختلف ظاهری متفاوت از دیگر کیف های جیبی مردانه دارند که مشتریان خاص خود را دارند.

کیف پول چرم مردانه کریستین لوبوتن

۹- کیف پول چرم مردانه آرمانی

یکی از محاسن خرید از آرمانی این است که شما می دانید دقیقا چه چیزی را خریداری می کنید. کیف های جیبی مردانه آرمانی با چرم مرغوب و طراحی مدرن خود در سراسر جهان طرفداران بیشماری دارند.

 کیف پول چرم مردانه آرمانی

۱۰ کیف پول چرم مردانه بربری

بربری نیز یکی از محبوبترین برندهای مردان خوش لباس است. سبک خاص این برند بریتانیایی روبروز طرفداران بیشتری در اقصی نقاط جهان پیدا می کند. کیف های جیبی مردانه بربری با بهره مندی از طراحی خاص کلاسیک خود هیچگاه از مد نمی افتند. این کیف ها کارایی و ماندگاری فوق العاده ای نیز دارند.

کیف پول چرم مردانه بربری

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا