لوازم آرایش

برترین برندهای لوازم آرایش گیاهی در جهان را بشناسید

لوازم آرایش گیاهی

در سال های اخیر لوازم آرایش گیاهی جایگاهی ویژه در زندگی مردم پیدا کرده اند دلیل آن نیز کیفیت بالای این محصولات در کنار حفظ اصول بهداشتی است. با استقبال روزافزون مشتریان از این محصولات روز بروز برندهای بیشتری به جمع تولید کنندگان محصولات گیاهی می پیوندند.

اما در این میان برخی برندها بدلیل کیفیت مثال زدنی محصولات خود حضور بسیار موفق تری دارند. در عرصه تولید لوازم آرایش  نیز محصولات گیاهی طی سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند دلیل آن نیز حفظ سلامت پوست و کمک به ترمیم پوست های آسیب دیده در نتیجه استفاده از لوازم آرایش ناسالم است.

در ادامه برترین برندهای لوازم آرایش گیاهی را معرفی خواهیم کرد. اگر می خواهید از این به بعد با خیال راحت از لوازم آرایش خود استفاده کنید مطلبی که در ادامه می آید را از دست ندهید.

۱- لوازم آرایش گیاهی اینیکا ارگانیک (Inika Organic)

این برند و محصولات گیاهی آن طی سالهای اخیر شهرتی جهانی یافته اند. اینیکا ارگانیک بارها موفق به دریافت جوایز بین المللی در بخش های مختلف تولید لوازم آرایشی-بهداشتی شده است. از محصولات اینیکا در بسیاری از شوهای برندهای مختلف جهان استفاده می شود.

لوازم آرایش گیاهی اینیکا ارگانیک (Inika Organic)

۲- لوازم آرایش گیاهی ۱۰۰% پیور (۱۰۰% Pure)

این برند از ابتدای پیدایش خود تا به امروز شعار خود را تولید محصولات طبیعی با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه گیاهی اعلام کرده است. محصولات این برند برای خانمهایی که بدلیل استفاده از محصولات آرایشی ناسالم پوستهای آسیب دیده ای دارند، انتخابی ایده آل است.

 لوازم آرایش گیاهی 100% پیور (100% Pure)

۳- لوازم آرایش گیاهی تاتا هارپر (Tata Harper)

تاتا هارپر یکی دیگر از برندهای محبوب خانمهایی است که از لوازم آرایش گیاهی استفاده می کنند. این برند محصولات خود را با جدیدترین تکنولوژی های روز و با استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی روانه بازار می کند.

لوازم آرایش گیاهی تاتا هارپر (Tata Harper)

۴- لوازم آرایش گیاهی جین ایردال (Jane Iredale)

جین ایردال بیش از هرچیز به پنکک های چند منظوره و درمانی خود شهرت دارد. در ساخت محصولات این برند از مواد معدنی با خاصیت درمانگری قوی استفاده می شود که توانسته طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان پیدا کند.

لوازم آرایش گیاهی جین ایردال (Jane Iredale)

۵- لوازم آرایش گیاهی  دکتر هاوشکا (Dr. Hauschka)

پیشینه این برند به سال ۱۹۳۵ باز می گردد. دکتر هاوشکا از همان ابتدا اساس کار خود را بر تولید محصولاتی با استفاده از مواد اولیه طبیعی گذاشت. مجموعه لوازم آرایشی این برند در میان سلبریتی ها بسیار محبوب است.

لوازم آرایش گیاهی دکتر هاوشکا (Dr. Hauschka)

۶- لوازم آرایش گیاهی ویپر (Vapour Organic Beauty)

ویپر با استفاده از مواد اولیه گیاهی و صد در صد طبیعی به لوازم آرایشی خود خاصیتی درمانی بخشیده است. محصولات برند ویپر نیز اغلب چند منظوره بوده و بارها موفق به دریافت جوایز مختلف بین المللی شده اند.

لوازم آرایش گیاهی ویپر (Vapour Organic Beauty)

۷- لوازم آرایش گیاهی زویی ارگانیک (Zuii Organic)

محصولات زویی از گل های استرالیایی با خواص درمانگری تهیه می شوند. این گلها شامل گلهای گل رز و یاسمن و گیاه درمانگر بابونه می باشند.

لوازم آرایش گیاهی زویی ارگانیک (Zuii Organic)

۸- لوازم آرایش گیاهی گابریل کازمتیکس (Gabriel Cosmetics)

محصولات کاملا طبیعی، فاقد گلوتن و برگرفته از برترین مواد گیاهی گابریل کازمتیکس بدون شک در میان برترین محصولات آرایشی گیاهی جهان قرار می گیرند. این برند محصولات بسیار متنوعی نیز برای مراقبت هرچه بیشتر از پوست و مو دارد.

لوازم آرایش گیاهی گابریل کازمتیکس (Gabriel Cosmetics)

۹- لوازم آرایش گیاهی افترگِلو کازمتیکس (Afterglow Cosmetics)

محصولات افترگِلو کازمتیکس کاملا عاری از رنگ های مصنوعی، پارابن، و محرکهایی همچون اکسی کلرید بیسموت هستند. در میان محصولات آرایشی متعدد این برند پودرها و کانسیلرهای آن بسیار محبوبند.

لوازم آرایش گیاهی افترگِلو کازمتیکس (Afterglow Cosmetics)

۱۰- لوازم آرایش گیاهی هربیوور بوتانیکالز (Herbivore Botanicals)

محصولات این برند از مواد اولیه صد در صد طبیعی و مجاز گیاهی ساخته می شوند که اغلب خاصیت درمانی دارند. محصولات مراقبت از پوست این برند نیز محبوبیتی روزافزون پیدا کرده اند.

 لوازم آرایش گیاهی هربیوور بوتانیکالز (Herbivore Botanicals)

۱۱- لوازم آرایش گیاهی ایلیا بیوتی (ILIA Beauty)

محصولات ایلیا بیوتی با خواص جوان سازی پوست در سال های اخیر بسیار مورد توجه واقع شده اند. این برند در تولید محصولات خود از مواد کاملا طبیعی استفاده می کند. در میان محصولات متعدد این برند رژلب های آن شهرتی بسیار دارند.

لوازم آرایش گیاهی ایلیا بیوتی (ILIA Beauty)

6 دیدگاه

6 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا