استایل و مد بانوان

چطور بهترین فرم ناخن را انتخاب کنیم؟

شناخت فرم ناخن

معرفی انواع فرم ناخن

بسیاری از خانمها به اشتباه فکر می کنند که صرف داشتن ناخن های بلند باعث زیبایی انگشتانشان می شود. در حقیقت آنچه باعث زیبایی هر چه بیشتر دستان خانمها می شود انتخاب فرمی مناسب برای ناخن ها در کنار مرتب بودن آنهاست. انتخاب فرم درست ناخن ها ظاهری بسیار زنانه تر و جذابتر به دستان شما خواهد بخشید. حتی اگر ناخن هایتان را همیشه کوتاه نگه می دارید برای اینکه بدانید بهترین فرم ناخن برای دستان شما چه فرمی است مطلب زیر را از دست ندهید.

در حالت کلی پنج نوع فرم ناخن برای مانیکور کردن وجود دارد که بسته به فرم انگشتان و اندازه آنها باید یکی از آنها را انتخاب کرد.

معرفی انواع فرم ناخن

۱-  فرم ناخن بادامی شکل

فرم بادامی شکل متناسب با ناخن ها و انگشتان  ظریف و بلند  است. شما می توانید سر این مدل را بسته به سلیقه خودتان باریکتر یا پهن تر سوهان بکشید. فرم بادامی شکل با سر باریکتر ظاهر ظریفتری به انگشتان شما خواهد بخشید.

فرم ناخن بادامی شکل

۲- فرم ناخن گرد

این فرم برخلاف فرم بادامی شکل قابل اجرا بر روی ناخنهای کوتاه نیز هست. این فرم ناخن برای ناخنهای پهن و کوتاه انتخابی آیده آل است.  ناخنهای گرد حالتی ظریفتر به ناخنهای پهن و کوتاه می دهند. فرم گرد ناخنها برای خانمهایی که فرصت آرایشگاه رفتن ندارند بسیار مناسب است چرا که اجرای آن بسیار ساده است.

فرم ناخن گرد

۳- فرم ناخن مربعی

این مدل نیز برای ناخنهای کوتاه بسیار مناسب است. این مدل بیشترمتناسب با انگشتان بلند و ظریف  و ناخنهای کوچک است. برای جلوه بیشتر این فرم ناخن می توانید از لاکهایی با رنگ های براق و پررنگ استفاده کنید.

فرم ناخن مربعی

۴- فرم ناخن مستطیلی

این فرم برای خانمهایی که همیشه ناخنهایشان را بلند نگه می دارند فرمی ایده آل و بسیار شیک دارد. بزرگترین مزیت این فرم بخشیدن حالتی بسیار ظریف به انگشتان است. انواع رنگ های لاک بخوبی روی این فرم می نشینند اما بهترین لاکها برای این فرم ناخن، لاکهای مات هستند.

فرم ناخن مستطیلی

۵- فرم ناخن بیضی

این فرم ناخن هم برای ناخنهای بلند و هم برای ناخنهای کوتاه فرمی مناسب است. فرم بیضی ناخنهای پهن و بزرگ را ظریفتر و شیکتر جلوه می دهد. اگر می خواهید ظاهر بهتری با این فرم بسازید لازم است که ناخنهایتان را بلند کنید و از لاک های براق استفاده کنید.

فرم ناخن بیضی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا