استایل و مد آقایان

راهنمای کامل تیپ مردانه نیمه کلاسیک برای آقایان خوش پوش

تیپ مردانه نیمه کلاسیک

راهنمای تیپ مردانه نیمه کلاسیک

لباس های نیمه رسمی یکی از مهمترین تیپ های هر مردی به شمار می رود که انتخاب درست اجزای آن بسیار مهم است. تیپ مردانه نیمه کلاسیک معمولا در موقعیتهایی مورد استفاده قرار می گیرد که نه کاملا کلاسیک هستند و نه کاملا صمیمانه و معمولی. بسیاری از آقایان نمی توانند انتخاب درستی برای تیپ مردانه نیمه کلاسیک داشته باشند. برای اینکه بتوانید ظاهری شیک با تیپ مردانه نیمه کلاسیک برای خود بسازید مطلبی که در ادامه می آید را دنبال کنید.

لباس های خوش دوخت را دریابید

برخی از آقایان فکر می کنند برای تیپ های مردانه نیمه کلاسیک و غیررسمی نیازی به لباس های خوش دوخت نیست اما اهمیت لباس های خوش دوخت در تیپ مردانه نیمه کلاسیک اهمیتی دوچندان دارد. روزها می توانید از لباس هایی با رنگ روشن و یا رنگ های خنثی و شبها از رنگ های تیره تر استفاده کنید. در تیپ مردانه نیمه کلاسیک با خیال راحت می توانید از بلیزر (کت های تک و اسپرت ) در رنگ های کلاسیک استفاده کنید. برای پرانرژی تر کردن ظاهرتان می توانند از اکسسوری های رنگی استفاده نمایید. سعی کنید از شلوارهایی که کاملا اندازه تان هستند استفاده کنید.

لباس های خوش دوخت تیپ مردانه نیمه کلاسیک

در انتخاب کفش هایتان دقت کنید

کفش ها در هر تیپی جزء مهمترین بخش های ظاهر هر مردی هستند. برای تیپ مردانه نیمه کلاسیک می توانید براحتی از کفش های آکسفورد، رسمی و کالج استفاده کنید. نکته کلیدی در انتخاب کفش مناسب توجه به جزییات است. استفاده از کفش هایی از جنس چرم، چرم جیر و مخمل می تواند ظاهر بسیار خوبی به شما ببخشد. کفش های در طیف رنگ های قهوه ای و مشکی بهترین انتخاب برای تیپ مردانه نیمه کلاسیک هستند. از کفش های کاملا اسپرت با رنگ های تند اجتناب کنید.

کفش مناسب تیپ مردانه نیمه کلاسیک

لازم نیست حتما از کراوات استفاده کنید

بسیاری از آقایان اصرار دارند که گاه و بیگاه از کراوات استفاده کنند اما در مورد برخی از تیپ ها همچون تیپ های نیمه کلاسیک می توان کراوات را کنار گذاشت. عدم استفاده از کراوات در تیپ مردانه نیمه کلاسیک به شما ظاهری راحتتر و صمیمانه تر خواهد بخشید. اگر هم اصرار دارید که از کراوات استفاده کنید بهتر است از کراواتهای ساده با طرحهای کلاسیک استفاده کنید.

بدون کراوات تیپ مردانه نیمه کلاسیک

حواستان به تفاوت لباس های مناسب شب و روز باشد

بسیاری از آقایان تفاوت میان لباس هایی که در موقعیت های مختلف روز و شب باید پوشیده شوند را نمی دانند. لباس هایی که در روز پوشیده می شوند ظاهری غیررسمی تر و راحتتر دارند. لباس های نیمه کلاسیک که در شب پوشیده می شوند باید کمی رسمی تر باشند. درشب بهتر است که از رنگ های تیره تر و اکسسوری های کلاسیک تر استفاده شود.

تیپ مردانه نیمه کلاسیک لباس مناسب شب و روز

سبک شخصی خودتان را داشته باشید

در کنار نکاتی که گفته شد برای حفظ ظاهری تاثیرگذارتر باید سبک خاص خود را نشان دهید. دستمال های جیبی و ساعت ها جزییاتی ارزشمند هستند که می توانند جنبه ای شخصی به استایل شما ببخشند. کمربند و کیف پول نیز دیگر اجزاء مهمی هستند که می توانند توجه ها را به ظاهر شما جلب کنند. از مدل موی جذاب نیز صدالبته نباید غافل شد. موهایی با مدل روبه بالا و کمی حجم دار بهترین انتخاب برای تیپ مردانه نیمه کلاسیک هستند.

تیپ مردانه نیمه کلاسیک در سبک و استایل خاص

تیپ مردانه نیمه کلاسیک

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا