استایل و مد بانوان

زیباترین دسته گل ها برای عروس خانم های مشکل پسند

 زیباترین گل دنیا در دستان عروس خانم ها

روز عروسی روز به یادماندنی زندگی هر فرد است و هر شخصی دوست دارد این روز را باشکوه و زیبایی هر چه تمام برگزار کند. گل به عنوان مظهر زیبایی زینت دهنده‌ی این روز فرخنده و منحصر به فرد است. در این میان دسته گل عروس به عنوان یکی از پیشکش‌های آقا داماد به عروس خانوم در مرکز توجه قرار دارد.

هر چند در دکوراسیون محل برگزاری مراسم عروسی نیز معمولاً از گل‌‌های فصل استفاده می‌شود اما چون در این مراسم عروس خانوم شخصی است که توجه همه‌ی افراد حاضر در مراسم به او معطوف است دسته گل او نیز بیش‌تر اهمیت می‌یابد.

هر چند بعضی از افراد از گل‌های مصنوعی برای دسته گل عروس استفاده می‌کنند اما توصیه‌ی ما به شما این است که دسته گل عروس خانوم را از گل‌های طبیعی تهیه کنید. زیرا مراسم عروسی روزهای پر استرسی را برای عروس و داماد رقم می‌زند و عطر گل‌های طبیعی با ایجاد احساس خوب می‌تواند تا حدودی این استرس را کاهش دهد. از طرف دیگر نیز گل‌های طبیعی مظهر شادابی و سرزندگی هستند و استفاده از آن‌ها انرژی و حس تازگی را به افراد حاضر در مراسم و به ویژه عروس خانوم می‌دهد.

دسته‌ گل عروس به عنوان  یکی از پیشکش‌های آقاداماد به عروس‌خانوم در مرکز توجه قرار دارد. هر چند در دکوراسیون محل  برگزاری  مراسم عروسی  نیز معمولاً از گل‌‌های  فصل استفاده  می‌شود اما چون در این مراسم، این عروس‌خانوم است که توجه همه افراد حاضر در مراسم به او معطوف است، دسته گل او نیز بیش‌تر اهمیت می‌یابد.

هر چند بعضی از افراد از گل‌های مصنوعی برای دسته گل عروس استفاده می‌کنند اما  توصیه ما به شما این است که دسته‌گل عروسی‌تان را از گل‌های طبیعی تهیه کنید، زیرا مراسم عروسی روزهای پر استرسی  را برای عروس و داماد رقم می‌زند و عطر گل‌های طبیعی با ایجاد احساس خوب می‌تواند تا حدودی این استرس را کاهش دهد.

از طرف دیگر نیز گل‌های طبیعی مظهر شادابی و سرزندگی هستند و استفاده از آن‌ها انرژی و حس تازگی را به افراد حاضر در مراسم و به‌ویژه عروس خانوم می‌دهد.

دسته گل‌های آبشاری را یادتان می‌آید؟ دسته گل های آبشاری عروس  به خصوص در سال ۱۹۸۰ رایج‌ترین دسته گل‌های عروسی بودند و چقدر هم  طرفدار داشتند.

مثلاً پرنسس دیانا از جمله افرادی بود که این مدل را به دیگر مدل‌ها  ترجیح داد. گل‌های متنوع با رنگ‌های متنوع در پس زمینه  لباس سفید عروس واقعاً دیدنی است.

این مدل امروزه، بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرده است. اگر شما هم می‌خواهید این مدل‌ها را امتحان کنید، در اینجا کلکسیونی از زیباترین‌های آنها را برای‌تان آورده‌ایم  تا در صورت علاقه از آنها ایده  بگیرید.

نمونه دسته گل های عروس

این دسته گل ظریف به سبک دسته گل‌های انگلیسی است. آیا شما را یاد فیلم «غرور و تعصب» نمی‌اندازد؟

 

گل رز یکی از گل‌هایی است که بسیار در دسته گل‌های عروس مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای این که این دسته گل طبیعی‌تر جلو کند، گل‌هایی با سایزهای متفاوت در آن استفاده شده است.

 

رنگ گلبهی و آبی یکی از بهترین ترکیب رنگ‌هایی است که می‌توانید برای دستهگل‌تان به کار گیرید.

 

بنفش، رنگی لاکچری ! با اضافه کردن گل‌های بنفش، دسته گل‌تان را به رمانتیک‌ترین حالت ممکن در آورید.

 

اگر فکر می‌کنید که با به دست گرفتن دست گل سفید رنگ، یکنواخت و کسل‌کننده خواهید شد، اشتباه کرده‌اید. این دسته گل برای خانم‌هایی که عاشق سبک کلاسیک هستند، جان می‌دهد.

 

تا به حال به دسته گل سیاه و سفید فکر کرده‌اید؟ این هم ایده جالبی است!

 

اگر می‌خواهید به دسته گل‌تان کمی هیجان دهید، با اضافه کردن گل‌های رنگی و متفاوت از یکدیگر، به هدف‌تان خواهید رسید.

 

اگر می‌خواهید سالها بعد هم، یعنی زمانی که به عکس‌های عروسی‌تان نگاه می‌کنید، به دست گل‌تان بنازید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.

 

 

نکته‌ی مهم دیگری که در مورد دسته گل عروس وجود دارد انتخاب متناسب آن است. سعی کنید دسته گلی که انتخاب می‌کنید مطابق با سلیقه‌ی عروس خانوم باشد. حتی توصیه می‌کنم در صورت امکان عروس و داماد با هم دسته گل عروس را انتخاب کنند که خود عروس خانوم هم در انتخاب گل مراسمش سهیم باشد. در صورتی هم که قرار است آقا داماد این دسته گل را تهیه کند بهتر است قبلاً با یک خانم در این زمینه مشورت کند تا بهترین گل‌ها را انتخاب کند.

نکته‌ی آخر این‌که رنگ گل‌های دسته گل عروس را طوری انتخاب کنید که با دکوراسیون محل برگزاری جشن و سفره‌ی عقد و کیک عروسی و لباس عروس متناسب باشد  تا حسن سلیقه‌ی شما در این مراسم به یادماندنی ثابت شود. در اداه چند نمونه از جدیدترین و زیباترین مدل‌های دسته گل عروس را با هم می‌بینیم که امیدوارم ایده‌های خوبی برای انتخاب دسته گل مورد نظرتان در اختیار شما قرار دهد.

دسته گل عروس ۲۰۱۷

زیباترین گل دنیا

دسته گل عروس ۲۰۱۷

زیباترین گل دنیا

دسته گل عروس ۲۰۱۷

زیباترین گل دنیا

زیباترین گل دنیا

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا