اکسسوری

زیباترین سنجاق سینه های بوچلاتی بر سینه اشراف زاده ها

زیباترین سنجاق سینه های بوچلاتی بر سینه اشراف زاده ها

استفاده از موتیف‌های حیوانات و گیاهان، همانطور که پیش از این هم گفته‌ایم، در میان برندها به یک کار روزمره تبدیل شده است، به‌گونه‌ای که در کنار همه طرح‌های دیگر، استفاده از موتیف حیوان و گل و گیاه هم سهم ویژه‌ای دارد.

در میان نمایش‌های برندها و هفته‌های مد و نمایش‌های زنده، معمولا مجموعه‌هایی از این موتیف هم به چشم می‌خورد که با ذوق طراحان به منصه ظهور رسیده است.

سنجاق سینه های بوچلاتی انگور

برند بوچلاتی از جمله جواهرسازان باسابقه‌ای است که طراحی‌های منحصربفردی برای اشراف و شاهزادگان و ثروتمندان جهان تولید می‌کند. ویژگی اصلی جواهرات این برند ترکیب طلا به رنگ‌های  مختلف و تقلید از عناصر طبیعی است.

سنجاق سینه های بوچلاتی خرگوش

استفاده از سنگ‌های قیمتی گران و گاه نایابو کمیاب نشان می‌دهد که این برند برای مشتریان خاص خود اهمیتی بیش از یک مشتری صرف قائل است. در اینجا مجموعه‌ای از سنجاق سینه‌های این برند معتبر را می‌بینیم که ترکیبی از موتیف‌های حیوان و گیاه، در کنار سنگ‌های قیمتی ارزشمند و گران‌قیمت است.

سنجاق سینه از طلا و مروارید

با توجه به زمانی که صرف طراحیو تولید جواهرات این برند می‌شود و گفته می‌شود زمانی در حدود یکسال است تا طرح‌ها به زیورآلاتی نرم و لطیف همچون ابریشم تبدیل شوند، می‎توان ارزش و شکوه این زمان را در تک جواهرات این مجموعه دید. خوشه‌های میوه، گل‌های به بار نشسته و شکفته، عقرب، مار و پروانه از جمله موتیف‌های طلایی این برند است که به شکل جواهر پیش چشم شماست. استفاده از یاقوت و مروارید در این جواهرات، با هنرمندی و استادی ویژه‌ای صورت گرفته است.

 

زیباترین سنجاق سینه های بوچلاتی بر سینه اشراف زاده ها

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا