استایل و مد بانوان

گرانترین حلقه برلیان در حراجی ساتبی

گرانترین حلقه برلیان در حراجی ساتبی

حلقه برلیان ؛ ظریف و پیچیده با حال و هوایی قدیمی .

در حلقه‌های نامزدی هیچ برشی مانند برش برلیانی طرفدار و محبوبیت ندارد.

فروش حلقه الماس ۱۰۰/۲۰ قیراطی برلیانی برش خورده  به قیمت ۲۲/۱ میلیون دلار در حراجی ساتبی نیویورک علاقه تاریخی به این برش و زیبایی منحصربفرد آن را نشان می‌دهد. طراحی این برش به گونه‌ای است که نهایت درخشش سنگ را نمایان می‌کند.

گرانترین حلقه برلیان در حراجی ساتبی

حلقه برلیان

این برش بیشتر برای سنگ‌های قیمتی بزرگ و با قیراط بالا مناسب است و در اوج درخشش ظرافت این سنگ‌‌ها است که بیننده را متحیر می‌کند. به دلیل تمام این زیبایی‌هاست که سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور گذشته و حال چون الیزابت تیلور، گریس کلی، بیانسه و آنجلینا جولی نیز به این برش علاقه خاصی داشته و دارند. اوج محبوبیت  الماس‌های برلیانی برش خورده به دوران آرت دکو بازمی‌گردد و علاقه سلبریتی‌هایی گفته شده و تازه عروس‌هایی چون جنیفر آنیستون  و امیلی مینارد آتش محبوبیت این برش را شعله ورتر کرده است.
تفاوت ظاهری الماس برلیانی برش خورده و الماس گرد برش خورده بر روی دست کاملا مشخص است و این برش بیشتر برای انگشت‌های باریک و دست‌های کمی بزرگتر و کشیده‌تر مناسب است زیرا برش‌های عمیق سنگ باعث می‌شود که این سنگ بر روی انگشت بالاتر قرار بگیرد و شکل مستطیلی آن انگشت را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. پس بهتر است پیش از انتخاب این نکات نیز توجه کنید.

در حالی که خرید یک الماس برلیانی برش خورده یکصد قیراطی برای بسیاری تنها می‌تواند یک آرزو باشد اما برندهای مختلف جواهرات برای امسال حلقه‌های بسیاری را با این برش و قیمت مناسب به بازار عرضه کرده‌اند. حلقه برلیانی برش خورده خانه جواهر دیوید موریس با گوشه‌های الماس بر طلای سفید اوج زیبایی و سادگی است.

تاثیر زیبایی این سطوح تراش‌خورده کشیده هنگامی که بر روی سنگ‌های قیمتی رنگی انجام می‌شود، از همیشه زیباتر و درخشان‌تر است. الماس زرد نارنجی منحصربفرد و یگانه خانه جواهر دوبیرز که با الماس سفید برجسته‌تر شده است نیز از دیگر نمونه‌های برتر سال است.

ماهیت شفاف و فرانمای الماس برلیانی برش خورده باعث می‌شود که هرگونه نقص و برش اضافه در سنگ کاملا به چشم بیاید، پس برای خرید یک حلقه رلیانی برش خورده حتما کیفیت کار را در نظر داشته باشید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا