استایل و مد بانوان

۱۰ برند اول ساعت های زنانه را بشناسید

ساعت مچی زنانه

معرفی لوکس ترین ساعت مچی زنانه از رولکس تا امگا

ساعت های مجلل و نفیس از دید هر کسی گران بها و تحسین برانگیز است طراحان مد در زمینه طراحی این مدل از ساعت های لوکس را در سبک هایی تجملاتی راهی بازار کرده اند بسیاری از این مدل های ساعت حس داشتن یک جواهر را در مالک خود ایجاد میکنند و از دید دیگران و منتقدان مد ، ساعت های خلق شده توسط این هنرمندان طراحی در میان مدل های مشابه خود بی نظیر و منحصر به فرد هستند .

اگر شما یک جنتمن واقعی هستید و قصد دارید همسرتان را تحت تاثیر قرار دهید و تصمیم نگرفته اید برای مراسمی که پیش رو دارید ، چه جشن روز عشق و چه تولد همسرتان چه هدیه ای بخرید ، مطمئن باشید هر کدام از مدل های ساعت مچی زنانه که در ادامه معرفی کرده ایم میتواند همسرتان را سوپرایز کند.

اگر شما جزئی از جامعه مرفه و میلیاردر کشورمان هستید خجالت نکشید ! شما میتوانید دو مدل از ساعت های مچی زنانه برند را انتخاب کنید و یا از هرکدام دو عدد بخرید تا در کنار همسرتان ، مادر را نیز شاد کنید

مدل های ساعت مچی زنانه لاکچری در مراسم های مختلفی مثل مهمانی ها ، کنسرت ها ، جشن ها و موقعیت های دیگر ، گزینه بسیار مناسبی هستند و از این نکته غافل نشوید که هر خانم شیک و محترمی برای آگاه شدن از زمان و انجام کارها در طول روز به یک ساعت زیبا نیاز دارد.

تا چند دهه قبل ساعت مچی های لاکچری و گران قیمت فقط برای مران تولید و ساخته می شد . شاید دلیل این اتفاق این بود که خانم ها از زیورآلات دیگری برای تزیین خود استفاده میکردند و دست هایشان را با دستبند ها و انگشترها با مدل های جذاب و سنگ های گرانقمیت می ارایند .

ولی برای مردان انتخاب های زیادی وجود نداشت . اما کم کم خانم ها هم به این نتیجه رسیدند از ساعت های مچی به عنوان یک زیورآلات شیک نمیشود غافل شد و شرکت های بزرگ تولید ساعت های مچی طراحی ساعت مختص خانم ها را در دستور کارشان قرار دادند .

در ادامه با مدل ها و سبک هایی از ساعت های زنانه آشنا می شوید که طراحان این ساعت ها توانسته اند با تلفیق طلا ، الماس و سنگ های گران بها دل خانم ها را ببرند و در قلب مشتری های خاصشان نفوذ کنند .

این طراحان این مدل های لاکچری را به طور خاص برای خانم ها طراحی کرده اند و نسبت به مدل های ساعت مردانه ظرافت و زنانگی بیشتری دارند و مشتری های ملیاردر این برند ها و مدل های ساعت های زنانه با خرید این اثر های هنری جذاب ثابت کردند از سلیقه این طراحان مد راضی هستند .

تعدادی از این مدل های ساعت های زنانه مشابه دستبند هستند این مدل ساعت ها در مهمانی ها و مراسم های تشریفاتی برای خانم ها مناسب است . خانم ها با بستن این مدل ساعت ها با یک تیر دو نشان زده اند ! هم دستبندی شیک و پر جواهر به دست دارند هم از زمان باخبر میشوند و اینکه یک ساعت به شکل دستنبدی لاکچری استفاده شود چیزی از ارزش های این مدل های مجلل کم نمی کند !

در دیگر مدل های ساعت های زنانه لوکس ، نهایت ظریف کاری را روی صفحه عقربه های آن میتوان دید و این ظرافت و پیچیدگی جذابیت ساعت را چند برابر میکند

از دیگر مشخصات ساعت های زنانه ای که در ادامه معرفی میکنیم آنالوگ بودن آن ها است و در برخی موارد اعداد روی صفحه این مدل های آنالوگ به صورت رومی نوشته شده است

شما با سلیقه همسرتان برای انتخاب ساعت های لاکچری آشنا هستید اما اگر اینطور نیست نگران نباشید بقدری تنوع مدل های زیبا و لوکس زیاد است که در بین این مدل ها در ویترین مغازه هر کدام را که انتخاب کنید شک نکنید همسرتان آن را عاشقانه دوست خواهد داشت خانم ها ساعت هایی که با سنگ های گرانقیمت و طلا پوشانده شده را دوست دارند و برای داشتن هیچکدامشان دست رد به سینه شما نمیزنند .

با دیدن این مدل ها تا کنون متوجه شده اید که باید کارت بانکی پر پولی داشته باشید و اگر فکر میکنید در حساب بانکی تان به اندازه خرید یه خانه یا ماشین معمولی پول نیست بهتر است از انتخاب این سبک ساعت ها منصرف شوید
هر کدام از این کمپانی های تولید کننده ساعت مچی زنانه سعی کرده اند سلیقه خانم های قشر مرفه جامعه را پوشش دهند و مدل های مجللی را به بازار روانه کنند . همه مدل هایی که در این گزارش بررسی شده اند بدنه هایی از جنس طلا دارند و سنگ هایی که در آن ها استفاده شده از جواهرات گرانقیمت است

در ادمه با ما باشید تا نگاهی اجمالی داشته باشیم به ۱۰ برند اول ساعت مچی زنانه لاکچری در دنیا

۱۰٫ ساعت مچی زنانه برند هابلوت بیگ بنگ بلک فلو 

 

ساعت مچی زنانه برند هابلوت بیگ بنگ بلک فلو

Hublot Big Bang Black Fluo

قیمت: ۲۰۴۰۰ دلار

این ساعت مچی زنانه برند (Hublot Big Bang Black Fluo) بسیار پر الماس و درخشنده است. این مدل کاملا چشم ها را به خود خیره کرده و مناسب به بستن به دست در یک میهمانی مجلل شبانه است.

هابلوت کاملا آنچه باعث تحسین زنان می شود را شناخته است و ویژگی این محصول آن این است که افراد بیشتری قدرت خرید آن را دارند. نمایشگر زمان این مدل  دارای سه عقربه ی فرعی زیرین و یک عقربه ی بزرگ اصلی از الماس سیاه است.این عقربه از ۲۳۲ الماس سیاه که در کنار هم قرار گرفته اند ساخته شده (با مجموع وزن ۱٫۲۴ قیراط) که با زمینه ی مشکی ساعت بسیار تناسب دارد.

لبه ی دور تا دور بسیار زیبای سبز رنگ آن (یا در رنگهای مختلف دیگری که عرضه شده اند همچون آبی، صورتی و غیره ..) در بر گیرنده ی سی و شش یاقوت سبز چشم نواز است.

بدنه ی آن از جنس فولاد با روکش طلا که با رنگ مشکی پوشیده شده است و نزدیک به ۲۰۰ الماس سیاه با وزن ۱٫۱۲ قیراط روی آن کار شده است . این مدل از سبک هایی است که تولید آن محدود بوده و تنها ۲۵۰ نسخه از آن طراحی و تولید شده است.

۹٫ ساعت مچی زنانه برند امگا لیدی ماتیک

ساعت مچی زنانه برند امگا لیدی ماتیک

Omega Ladymatic

قیمت : ۳۴۲۰۰ دلار

ساعت مچی زنانه مدل لیدی ماتیک شرکت امگا (Omega Ladymatic) در دو مدل عرضه شده که در یکی الماس های به کار رفته در لبه ی دورتادور آن براق و در دیگری کدر است. بدنه ی این مدل بخصوص از طلای زرد ۱۸ عیار ساخته شده و لبه ی آن براق است.

عقربه های لوکس و به روز کرم رنگ و دارای سبک امروزی هستند. در صفحه این ساعت به جای هر کدام از اعداد آن یک الماس قرار گرفته است بجز جایگاه عدد ۳ که نمایشگر تاریخ در آن قرار دارد .

۸٫ساعت مچی زنانه برند واچرون کنستانتین ۱۹۷۲ کمبری

 

ساعت مچی زنانه برند واچرون کنستانتین

 

 Vacheron Constantin

قیمت : ۳۱۴۰۰ دلار

این ساعت مچی زنانه (Vacheron Constantin) بسیار با سلیقه و در عین حال با سبکی به روز برای یک میهمانی و شرکت در مراسم بعد از ظهر یک باشگاه یا به دست کردن و سوار شدن بر یک قایق تفریحی بسیار مناسب است. جلوه ی اسپرت و زیبای آن از بدنه ای آن که از طلای سفید ساخته شده و لبه ی آن که پر از الماس های ریز است جلوه نمایی می کند.

چهار ردیف الماس ریز در لبه ی بالای و پایینی آن به کار رفته و سه ردیف هم در لبه های کناری . مجموع این الماس ها دویست و سی و دو قطعه و وزن آن ها ۱٫۳۷ قیراط می شود.

عقربه ی نقره ای بر روی صفحه ی چشم نوازی که ارقام رومی به عنوان اعداد نمایشگر ساعت بر روی آن نقش بسته اند در حال حرکت است. بند آبی رنگ کودکانه ی آن که از جنس پوست تمساح ساخته شده نیز تکمیل کننده ی زیبایی آن است. چشم انداز کلی آن آنقدر زیبا هست که در انتخاب آن به عنوان هدیه ای ماندگار برای همسرتان که به او عشق می ورزید تردید نکنید.

۷٫ ساعت مچی زنانه برند هری وینستون اونیو سی آورورا

ساعت مچی زنانه برند هری وینستون اونیو سی آورورا

Harry Winston

کمپانی هری وینستون (Harry Winston) بابت برعهده داشتن تامین لوازم تزئین و آرایش هنرمندان سرشناسی که بر روی فرش قرمز اسکار پا می گذارند برای همگان شناخته شده است. همچنین برند این کمپانی بر روی هر محصولی که قرار داشته باشد بی شک آن محصول دارای دو ویژگی است: تجملاتی و لاکچری .

این مدل خاص و جذاب بندی سفید رنگ از جنس پوست تمساح دارد که به زیبایی با لبه ی آن که با الماس های درشت تزئین یافته اند هماهنگ است. عقربه های آن که در زیر قرار گرفته نیز از جنس طلای سفید است هر دوی آن ها باضافه ی عقربه های فرعی دارای رنگ نقره ای هستند. مجموع الماس هایی که استفاده شده اند ۳٫۹۴ قیراط است و باتری این ساعت مچی زنانه را باطری مخصوصی تامین می کند.

۶٫ ساعت مچی زنانه برند پیاژه آلتیپلانو دابل ژئو

ساعت مچی زنانه برند پیاژه آلتیپلانو دابل ژئو

Piaget Altiplano Double Jeu

قیمت : ۳۳٫۲۶۸ دلار

بدنه ی رو و زیرین آلتیپلانوی دابل ژئوی پیاژه (Piaget Altiplano Double Jeu) از طلای گل رز هجده عیار ساخته شده و دارای دو صفحه است که مالکین این مدل می توانند از زمان دو مکان زمانی را در یک مدل داشته باشند

کمپانی پیاژه را به خاطر طراحی های بسیار خاص و ظریفش میشناسند با طراحی مدل هایی نازک و زیبا . و اینک این مدل جدید ژئو به قری ظریف و نازک است که بسبکی آن اصلا در دست حس نمیشود . پیچیدگی فنی در درون و جذابیت خیره کننده ی این ساعت مچی زنانه به طور مسحور کننده ای با ظاهری شیک ،ساده و غیر پیچیده در هم آمیخته شده است.

۵٫ ساعت مچی زنانه برند رولکس لیدی دیت جاست پرل مستر

ساعت مچی زنانه برند رولکس لیدی دیت جاست پرل مستر

The Oyster Perpetual Lady-Datejust Pearlmaster

مدل اورستل پرپتوال لیدی دیت جاست پرل مستر (The Oyster Perpetual Lady-Datejust Pearlmaster) کمپانی رولکس یک تکه جواهر خاص ، شیک و خیره کننده است. این مدل که در سال ۱۹۹۲ از آن رو نمایی شد، عقربه بزرگ آن از جنس مروارید است که گلهای صورتی رنگ لوتوس بر روی آن نقش بسته اند و اعداد رومی صفحه ساعت که به رنگ رزگلد( طلایی و صورتی) هستند صفحه ی آن را یزیین کرده اند.

بدنه ی این ساعت مچی زنانه از طلای  هجده عیار رزگلد ساخته شده و بر لبه ی آن ردیف هایی از سنگ الماس کار شده است . و همچنین در وسط آن یک تاج (لوگوی کمپانی رولکس ) از طلا نقش بسته است. این دستبند لاکچری از طلای زرگلد هجده عیار و پنج ردیف الماس در اطراف آن کار شده است.

۴٫ ساعت مچی زنانه برند پاتک فیلیپ گوندولو

ساعت مچی زنانه برند پاتک فیلیپ گوندولو

Gondolo

قیمت : ۸۵۳۰۱ دلار

چه چیزی باعث شود که یک خانم لاکچرپسند از این مدل چشم نواز یک لحظه چشم بردارد؟ سبک هایی که به اندازه ی گوندولو (Gondolo) شیک باشند در جهان محدود هستند . بند این ساعت مچی زنانه به خودی خود یک اثر هنری محسوب میشود . منحنی های آن مملو از الماس که تا حدودی احساس دکوراتیو بودن را به انسان منتقل می کند.

الماس های مستطیلی دور تا دور صفحه نمایش آن را فراگرفته اند و باعث شده اند که این ساعت کاملا متفاوت و شیک به نظر برسد. مدل این محصول زرق و برق چشم نوازی دارد که آز مدام به دست کردن آن خسته نمیشوید . مدل Gondolo به خاطر کیفیت بالای ان در طراحی و ساخت در بین همه طراحان صنعتی زبان زد است .

۳٫ ساعت مچی زنانه برند بلنک پین کرونوگراف گرند دیت

ساعت مچس زنانه برند بلنک پین کرونوگراف گرند دیت

Blancpain Chronograph Grande Date

 

جنس مرواریدی عقربه ی اصلی ظریف این مدل (Blancpain Chronograph Grande Date) توجه را جلب میکند و صفحه نمایش زمان آن بسیار منحصر به فرد و خاص است .

عقربه ی کوچکتر هم دقیقه و هم ساعت را نشان می دهد عقربه ی بزرگنیز که از جنس مروارید است ثانیه ها را از بین الماس های زیبایی کع دور تا دور صفحه کار گذاشت شده  می شمارد. از طراحی هنرمندانه ی این ساعت مچی زنانه که با دو ردیف کمانی شکل از هفده الماس که به سمت یکدیگر منحنی شده اند لذت ببرید.

۲٫ ساعت مچی زنانه برند برگوئت راین دی ناپل

ساعت مچی زنانه برند برگوئت راین دی ناپل

Breguet’s Reine De Naples

قیمت: ۲۶۸۲۶۳ دلار

این محصول پیچیده از ظاهر مدل های دستبندی قدیمی الگو برداری شده است. بدنه ی این سبک دستبندی کاملا زنانه از جنس طلای سفید، تزیین شده با مروارید  است و دورتادور لبه و عقربه های آن با الماس تزیین شده است .

بارگوئت راین دی ناپل (Breguet’s Reine De Naples) یک نشان ایتالیایی است که برای ساختن نخستین ساعت مچی زنانه برای یک ملکه شناخته شده و از آن مدل نیز نیز محصولاتی را برای خانواده های سلطنتی ساخته و عرضه کرده است.

۱٫ ساعت مچی زنانه برند شانل پریمیر فلایینگ توربیلیون

ساعت مچی زنانه برند شانل پریمیر فلایینگ توربیلیون

 Chanel Premiere Flying Tourbillon

قیمت : ۲۷۶ هزار دلار

این محصول (Chanel Premiere Flying Tourbillon) اعجاب انگیز در بیست و پنجمین سالگرد تولید ساعت های مدل پریمیر شانل طراحی و تولید شد تا نفیس ترین و مجللترین ساعت مچی زنانه ای باشد که در عین حال درون آن از نظر فنی دارای پیچیدگی بسیار بالای است.

این مدل جذاب با توجه به این پیچیدگی فنی علاوه بر نمایش زمان کارکردهای دیگری هم دارد پس هر چه این امکانات اضافه شده به آن بیشتر میشود پیچیدگی فنی آن نیز بیشتر می شود

این محصول شانل با نام فلایینگ توربیلیون با آن شکل و طراحی بی نظیر خود، بدنه ای از جنس طلای سفید هجده عیار ساخته شده که دارای یک شیب و یک تاج است که بر روی آن پوشیده شده از سنگ های الماس مکعب مستطیلی بوده و مجموعا ۵٫۷ قیراط الماس مستطیلی و دو قیراط الماس گرد در آن به کار رفته است. این محصول به تعداد بسیار معدود تولید شده و تنها ۲۰ نسخه از آن عرضه شده است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا