عینک آفتابی

این ۵ مدل فِرِم عینک صورت شما را زیباتر می کند

عینک طبی بیشتر از آن که یکی از لوازم جانبی باشد سالیان سال است به عنوان یکی از واجبات استفاده می شود. خیلی از هنرمندان و بازیگرانی که عادت داشتند همیشه از عینک های بزرگ استفاده کنند چند سالی است که به سمت عینک های فوق العاده شیک و جذاب روی آورده اند. در اینجا پنج مدل از این عینک ها را معرفی کرده ام.

عینک طبی مدل قاب های نامرئی

فرم عینک مناسب صورت  عینک طبی

عینک های فریم شفاف کیفیت تیپ و ظاهر را بسیار بالا می برند. می توان گفت این سبک عینک ها هم قدیمی هستند و هم مدرن و جدید و به دلیل بی رنگ بودنشان می توانید آن ها را با هر نوع لباسی ست کنید.

عینک طبی مدل عینک های گرد

فرم عینک مناسب صورت عینک طبی

نکته مهمی که در انتخاب این نوع عینک ها باید رعایت کرد این است که قاب عینک باریک و ظریف باشد و گردی آن با تیزی گوشه های عینک و یا پل صاف روی بینی کمی متعادل شود.

عینک طبی مدل عینک چشم گربه ای

فرم عینک مناسب صورت عینک طبی

عینک های چشم گربه ای بیشتر به صورت های گرد و پهن می آید زیرا گردی و پهنی صورت را متعادل می کند. از این عینک ها در رنگ های زیبایی مثل زرشکی استفاده کنید تا کاملا روی صورت به چشم بیاید. البته رنگ های مشکی و ترکیبی قهوه ای و زرد هم مناسب است.

عینک طبی مدل عینک خلبانی

فرم عینک مناسب صورت عینک طبی

این سبک عینک یکی از مدترین عینک هایی است که هم اکنون خیلی ها استفاده می کنند. این عینک های سبک رترو جذاب تر از آن چیزی هستند که فکرش را می کنید و قاب سیمی شکل آن به هر نوع صورتی می آید.

عینک طبی مدل عینک های مربعی

فرم عینک مناسب صورت عینک طبی

وقتی این نوع عینک هابا قاب سیمی مد هستند حتماعینک های مربعی شکل از عینک های همیشه مد هستند که هیچوقت از مد نمی افتند. این عینک ها سال هاست که استفاده می شوند و هنوز هم مد هستند.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا