جواهرات و زیورآلات

نمایندگی برند سواروسکی Swarovski

نمایندگی برند سواروسکی

نمایندگی سواروسکی در تهران

کمپانی سواروفسکی ( در برخی موارد فارسی زبان ها به اشتباه سواروسکی تلفظ میکنند ) یک شرکت با اصالت اتریشی است که در زمینه ساخت کریستال های زینتی ، جواهرات و اکسسوری های لاکچری برای دکوراسیون منزل فعالیت میکند این برند شناخته شده و محبوب در سال ۱۸۹۵ توسط شخصی به نام دانیل سواروسکی تاسیس شد .

در ادامه با ما همراه باشید تا نمایندگی های این برند را در شهر تهران به شما معرفی کنیم.

 

نمایندگی سواروسکی در تهران


نمایندگی سواروسکی (سواروفسکی ) سعادت آباد

آدرس: ایران – تهران – تهران سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، پایینتر از خیابان سوم، برج کاج


نمایندگی جواهرات سواروسکی ارگ

آدرس: ایران – تهران – تهران تجریش، خیابان سعدآباد، مجتمع تجاری ارگ تجریش


نمایندگی جواهرات سواروسکی (سواروفسکی ) شریعتی

آدرس: ایران – تهران – تهران شریعتی، بالاتر از صدر


نمایندگی برند سواروسکی  پالادیوم

آدرس: تهران زعفرانیه مرکز خرید پالادیوم همکف انتهای راهرو سمت چپ


بیشتر بخوانید :

«هر کسی دوست دارد در جعبه جواهراتش الماس داشته باشد ، اما الماس سنگی گرانقیمت است و شاید کسی تا اخر عمرش هم نتواند یه قطعه الماس واقعی داشته باشد ».

این جمله ای از دنیل سواروفسکی است که شاید همین فکر ایده تراش کریستال را به ذهن او رسانده است (سواروفسکی را در بین فارسی زبان ها به اشتباه سواروسکی هم تلفظ میشود ).

حتما بخوانید : عروس رویایی به سبک سواروسکی

دنیل سواروسکی (Daniel Swarovski) در سال ۱۸۶۲ در  چک امروزیچشم به جهان گشود  . سرزمینی که به داشتن سنگ های قیمتی مشهور بود . دنیل در خانواده ای با درآمد متوسط زندگی میکرد که پیشه شان شیشه گری بود . زندگی دنیل از زمانی متحول شد که از یک نمایشگاه تجهیزات برقی دیدن میکرد و در حین بازدید از نمایشگاه با دستگاهی برای سنگ ترای مواجه شد که جذابیت این دستگاه به قدری برای دنیل جوان زیاد بود که باعث شد ایده دستگاه شیشه تراشی را ۱۰ سال بعد در قالب یک اختراع به اسم خود ثبت کند .

 

دنیل سواروسکی (Daniel Swarovski) نمایندگی سواروسفکی

دنیل مخترع با خودش فکر کرد محل زندگی اش جای مناسبی برای استفاده از این اختراع نیست . شیشه‌ گران زیادی آنجا زندگی میکردند که توانایی مالی و تجربه و تخصصی بیشتری نسبت به او داشتند و اختراع او به سرعت ، به ابزاری برای رشد سریع تری برای آنها تبدیل میشد و خود دنیل در این رقابت از دیگران جا میماند .

دنیل تصمیم به مهاجرت گرفت  جایی که نزدیکی اتریش و در سال ۱۸۹۵ ، نخستین کار گاه خود را با نام DS & Co تاسیس کرد .این نام مخفف اسم خودش یعنی دنیل سواروسکی و شرکا بود . البته داستان های زیادی به گوش میخورد که اون شریکی نداشته و تنها برای با ابهت نشان دادن کمپانی از نام شرکا استفاده کرده بود  !

شیشه های کریستالی که دنیل ساخته و تولید کرده بود بسیار شبیه الماس های واقعی بود و در عین حال هزینه بسیار کمی برای آن ها پرداخت میشد و قیمت مناسبی داشتند که با گذر زمان چیزی در حدود ۵ سال کریستال های دنیل طرفداران زیادی پیدا کرد و تقاضا برای آن افزایش داشت و در همین سال دنیل با اعتماد به نفس هر چه تمام تر اسم کمپانی را به نام خانوادگی اش تغییر داد و از آن به بعد تا همین امروز بعد از ۱۰۰ سال نام شرکت سواروفسکی است .

تبلیغات سوارفسکی

در فاصله چند سال سوارفسکی با افزایش تقاضا ، تیم خود را بزرگ تر کرد و منجر به استخدام دویست نفر شد . اروپایی ها با درآمد متوسط  ، از این کریستال‌ های شیشه‌ای که بسیار شبیه الماس بود ، استقبال کردند .

همه چیز خوب پیش میرفت تا زمانی که جنگ جهانی آغاز میشد و خبر این جنگ برای دنیل خبر خوبی نبود . با آن همه دغدغه‌های مرگ و زندگی ، دیگر کسی به این محصولات و اکسسوری ها توجه نمیکرد و دنیل با توجه به نبوغی که داشت به سراغ استفاده های دیگر از علم و تجربه ای که به دست آورده بود رفت او تصمیم گرفت با استفاده از  دانش تکنولوژی تراش کمپانی دیگری را بسازد و نامش را تیرولیت گذاشت و به کسب و کار خود ادامه داد .

بعد از پایان جنگ جهانی این کمپانی تازه تاسیس به نقطه قوت شرکت سواروسکی تبدیل شد . بازار سنگ ها یکریستال‌ تراش خورده رونق گرفته بود و رقبای سواروسکی سعی میکردند کارها و محصولاتش را کپی کنند که با توجه به پیشرفت های دنیل در تکنولوژی شرکت های دیگر راه زیادی داشتند تا به کیفیت محصولات سواروسکی برسند .

بانو کوکو شنل (Coco Chanel) از طراحان مطرح فرانسوی در آن زمان ، از طرف داران کریستال های سواروفسکی بود و در طراحی‌هایش به کار برد و این مرحله‌ جدیدی از رشد برای برند سواروسکی بود .

حتما بخوانید : مدگردی با شانل

فروشگاه های سواروسکی شرکت سواروسکی اپتبک Swarovski Optik

دنیل اختراعات زیادی را ثبت کرد و البته تعدادی از فرمول های اختراعات هیچ وقت اشکار نشده است.

سنگ های کریستالی دنیل درخشانتر از دیگر کریستالها بود و هست و بیشتر از هر سنگ دیگری به الماس شبیه است . برخی معتقدند این درخشش به دلیل استفاده از اکسید سرب است و این کمپانی هم همچنان مدعی است که تکنیک برش کریستالش ، منحصر به فرد است .

در سال ۱۹۵۰ دنیل سواروفسکی درگذشت و نوه‌اش مانفرد ، مدیریت کمپانی را به عهده گرفت . ویلهلم پسر دنیل به دلیل علاقه‌ اش به آسمان ،‌ در حال استفاده از تکنولوژی های بجا مانده از پدرش برای تولید عدسی بود و شرکت سواروسکی اپتبک  Swarovski Optik را تاسیس کرده بود .

سال ها بعد سواروسکی همکاری خود را با کریستین دیور آغاز کرد و مسیر تازه‌ای برای این کمپانی شکل گرفت. در سال های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ ، سواروسکی به تولید نمونه‌های دیگری از محصولاتش پرداخت . یک موش شیشه‌ای نخستین محصول و اکسسوری تزیینی بود که البته بعداً این اکسسوری ها بسیار زیبا‌تر و حرفه‌ای تری تولید و عرضه شد .

فروشگاه های سواروسکی شرکت سواروسکی اپتبک Swarovski Optik

امروزه سواروسکی دیگر مارکی ارزان قیمت برای کسانی که توانایی خرید الماس ندارند نیست . اکسسوری و تولیدات این برند بسیار لاکچری و گرانقیمت شده‌اند . مرسدس بنز با غرور اعلام می‌کند که در مدل S کوپه ۲۰۱۵ خود ، در چراغهای جلو بنز از کریستالهای سواروسکی استفاده کرده است .

شرکت بیش از بیست و پنج هزار نفر کارمند دارد . این کمپانی زیر مجموعه‌ های زیادی پیدا کرده و به یک کسب و کار ۴ میلیارد دلاری تبدیل شده است . این برند همچنان خصوصی است و تمایلی به عرضه‌ی سهام و عمومی شدن ندارد .

زیورالات سواروفسکی

طی سالهای اخیر ، زمانی که تکنولوژی توسعه میابد وکشور هایی مثل چین ،‌ میتوانند محصولاتی مشابه این برند – اما با کیفیتی پایین تر – تولید کنند ، سواروکسی به سمت برندسازی محصولاتش می‌رود و نوع محصولات ، کیفیت ، همکاری با برندهای بزرگ ، استفاده از طراحان مشهور ، این برند را به نوعی از جواهر تبدیل میکند نه یک زیورآلات بدلی .

امروزه ، کمپانی سواروسکی صنعت خود را بر اساس « ارضای نیاز مشتری » تعریف میکند . کسی که اکسسوری های سواروسکی را میخرد ، به دنبال محصول لوکس و لاکچری است . مشتری در بین انواع جواهرات ، برند سواروفسکی را هم بررسی میکند .


خلاصه ای از تاریخچه برند جواهرات و کریستال سواروسکی Swarovski

دانیل سوراروسکی که در سال ۱۸۶۲ در بوهمیا دنیا آمد متولد شدن در شهری پر از سنگ های زیبا و بلورهای جذاب در گرایش دانیل به سمت این نور های مسحور کننده بی اثر نبوده است بوهمیا امروز با نام جمهوری چک شناخته می شود جمهوری چک در سالی که دانیل متولد شد مرکز بزرگی برای ساخت و تولید سنگ های قیمتی و بلور بوده است

تاریخچه برند جواهرات و کریستال سواروسکی

دانیل در سن بیست و یک سالگی به یک نمایشگاه برق رفت که شروع ایده هایش برای تراش شیشه و بلور با کمک فناوری های زیمنس و اختراعات ادیسون را بهمراه داشت این نمایشگاه از محصولات ادیسون و زیمنس ایده ای را در ذهن دانیل روشن کرد که توانست بعد از ۹ سال تلاش اختراعش برای تراش بدون ایراد روی سنگ های زینتی را ثبت کند.

این روند پیشرفت کسب و کار دانیل سواروسکی ادامه داشت تا تیم او تصمیم گرفتن مواد سخت تری مانند کریستال را تراش دهند که برای این سبک از تراش کریستال و جواهرات سلیقه به خرج دادند و سطوحی با زوایای مختلف روی کریستال ها ایجاد کردند که باعث شکست نور و هرچه بیشتر جذابتر شدن آن شد .

کمپانی سوراروسکی کریستال اکسسوری

امروز کمپانی سوراروسکی مجهز به کامپیوترهای پیشرفته ای است که ایجاد این تراش های زیبا روی کریستال ها و جوهرات با زاویه ای دقیقی توسط کامپیوتر های پیشرفته اندازه گیری میکند و این دقت و تکنولوژی باعث بالارفتن کیفیت و جذابیت کریستال های برند سواروسکی می شود و این دلیلی است که نام این برند را در جهان شناخته شده کرده است

www.swarovski.com

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا