نمایندگی برندها

نمایندگی برند نایک ( نایکی ) Nike

نمایندگی نایک

معرفی نمایندگی نایک در تهران و ایران

شرکت نایک NIKE نامی آشنا ، مخصوصا برای ما ایرانی ها … تلفظ آمریکایی این برند نایکی است اما در دیگر کشور گاهی این برند را نایک هم تلفظ میکنند . کمپانی نایک یا نایکی ، شرکتی چند ملیتی است که در زمینه های تولید و طراحی پوشاک ، لوازم ورزشی مثل کیف کوله پشتی کفش و … فعالیت میکند این کمپانی موفق زیر مجموعه های از برند های مشهور را دارد مانند مارک های هارلی اینترنشنال Hurley International کانورس  Converses و …

کلیک کنید : تاریخچه نایک

حتما بخوانید : چطور کفش­ نایک اصل را از تقلبی و فیک آن تشخیص دهیم ؟

نمایندگی نایک در تهران و ایران


نمایندگی نایک (نایکی) پالادیوم / Nike

آدرس: ایران – تهران – تهران زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بازار پالادیوم، طبقه سوم


نمایندگی برند نایک نیاوران

آدرس: ایران – تهران – تهران نیاوران، سه راه یاسر


نمایندگی نایک تیراژه

آدرس: ایران – تهران – تهران بزرگراه اشرفی اصفهانی، مرکز خرید تیراژه، طبقه اول


نمایندگی نایک سه راه اقدسیه

آدرس: ایران – تهران – تهران نیاوران، بعد از سه راه اقدسیه


نمایندگی برند نایک پاسداران ۲ / Nike

آدرس: ایران – تهران – تهران پاسداران، گلستان سوم، نبش پایدارفر، پلاک ۵۳


نمایندگی نایک ونک

آدرس: ایران – تهران – تهران میدان ونک، ابتدای خیابان خدامی


نمایندگی مارک نایک آفریقا

آدرس: ایران – تهران – تهران بلوار آفریقا، نبش خیابان عاطفی شرقی


نمایندگی نایک فرشته

آدرس: ایران – تهران – تهران فرشته، نبش مرکز خرید فرشته


نمایندگی نایک پاسداران ۱

آدرس: ایران – تهران – تهران پاسداران، بالاتر از اقدسیه


نمایندگی نایک شمشک

آدرس: ایران – تهران – تهران شمشک، خیابان سیرا، طبقه اول غربی


نمایندگی برند نایکی شریعتی / Nike

آدرس: ایران – تهران – تهران خیابان شریعتی، نرسیده به پل رومی


نمایندگی مارک نایک جهانشهر

آدرس: ایران – البرز – کرج جهانشهر


نمایندگی برند نایک تبریز

آدرس: ایران – آذربایجان شرقی – تبریز بلوار ولیعصر


نمایندگی نایک سمرقند

آدرس: ایران – تهران – تهران جنت آباد، مرکز خرید سمرقند، طبقه ۲


نمایندگی نایک در منیریه

آدرس: ایران – تهران -خیابان ولی عصر – بالاتر از میدان منیریه


نمایندگی نایک میلاد نور

آدرس: ایران – تهران – تهران شهرک غرب، مجتمع تجاری میلاد نور، طبقه ششم


نمایندگی نايك پالاديوم

آدرس: ایران – تهران – تهران زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بازار پالادیوم، طبقه سوم


بیشتر بخوانید

تاریخچه برند نایک

همانطور که در بالا اشاره شد برند نایک متعلق به یک کمپانی آمریکایی است این کمپانی به وسیله یه دونده به نام فیل نایت با کمک مربی اش اقای بورمن در کشور آمریکا در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد . در ابتدا هدف این شرکت تولید محصولات ارزان قیمت بود که به واسطه این استراتزی کارگر های ژاپنی که ارزان قیمت بودند را به استخدام در اورد

دراوایل فعالیت شرکت نایکی ، برند آدیداس بازار را به دست گرفته بود و رقیب بزرگی برای برند نایکی محصوب میشد اما در ادامه مارک نایکی با خلاقیت و نوآوری در طراحی هایش توانست کم کمک جایگاه خود را در بازار بزرگ لوازم وزرشی و کفش های اسپرت پیدا کند از حمله نوآوری های شرکت نایک طراحی مدل نایک ایر برای پاشنه و لژ کفش ها محسوب میشد که در پیشرفت این برند تاثیر بسیاری داشته است .

نمایندگی-برند-نایک-نایکی

کفش های نایکی ایر مکس (Nike Air Max ) در سال ۱۹۷۸ توسط همین کمپانی خط تولیدش راه اندازی شد . این مدل را یکی از طراحان مطرح این شرکت به نام تینکر هتفیلد طراحی کرده است از دیگر نمونه های موفق طراحی شده توسط این طراح مدل کفش های بسکتبال ایر جردن  است استفاده از کپسول های پر از هوا در لژ و پاشنه کفش ها ایده این طراح بود که پس از تولید کفش ها با این ویژگی باعث محبوبیت این مدل کفش در بین طرفداران نایکی شد . این کپسول های کار شده در پاشنه کفش های اسپرت از بیرون هم قابل مشاهده است .

کفش نایک ایر مکس

 لوگوی برند نایکی ؛ الهام گرفته شده از بال های الهه پیروزی

لوگوی این برند محبوب در بین همه اقشار جوامع بسیار مشهور است کمتر کسی پیدا میشود که با دیدن این لوگو اسم این برند را به یاد نیاورد . امروزه این لوگو از جمله مشهور ترین لوگوهای جهان است . در ابتدا این لوگو با کیفیتی بسیار پایین توسط شخصی به نام اقای دیوید سون طراحی شد اشاره این لوگو به بال های فرشته پیروزی است . شعار این برند در دنیا “جاست دو ایت “JUST DO IT است ( فقط انجامش بده ) بسیاری از سلبریتی ها در عموم با این کیف و کفش و یا لباس های اسپرت این برند دیده میشوند.

داستان لوگی نایکی

در آمد برند نایکی در سال ۲۰۱۲ بیش از یست و چهار میلیون دلار بوده که تمامی شعبه های این شرکت در حدود ۴۴۰۰۰۰ نفر مشغول به کار هستند ارزش این کمپانی در سال ۲۰۱۰ نزدیک به ۱۱ میلیارد دلار تخمین زده شده است و این سال برای برند نایکی سال خوبی بود و توانست به عنوان تولید کننده برتر محصولات و لوازم ورزشی شناخته شود.

شعار برند نایک فقط انجامش بده !

( شعار برند نایکی ؛ JUST DO IT)

برند نایکی ؛ از تضاد های اجتمایی تا ارتقا محصولات ورزشی به وسیله تکنولوژی روز

برخی تصمیم های این شرکت باعث ایجاد تضاد های اجتماعی و به دنبال آن واکنش هایی نسبت به این تصمیم ها میشود که نمونه ای از آن که خشم آمریکایی ها را به دنبال داشته دستمزد پایین کارگران این کمپانی که ساکنین اندونزی در ساعت حدود هشتاد سنت است ولی حقوق مایکل جردن بابت تبلیغات برند نایکی سالانه حدود بیست میلیون دلار است که البته این شرایط خیلی ادامه پیدا نکرد و مدیر شرکت نایکی سطح زندگی کارگران این شرکت را قدری بهبود بخشید .

طراحی نایک

یکی از نکات قوت شرکت برند نایک تلاش مدام این کمپانی برای استفاده از جدیدترین فناوری ها در ارتقا و به روز کردن محصولات ورزشی از جمله کفش های ورزشی است که در اقدام جالب نایکی در سال ۲۰۱۴ ساخت کفش هایی بود که قابلیت بسته شدن بند ها کفش ورزشی را داشت و متناسب با سایت پا تنظیم میشود که بسیار مورد توجه ورزشکاران قرار گرفت که در سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ روانه بازار شد و همین تلاش شرکت نایکی برای همگام شدن محصولاتش با تکنوژی و فناوری باعث شده از رقبای خود پیشی بگیرد.

موقعیت فعلی برند نایکی در بازار های جهانی

بورمن و نایت این دو شریک و موسس برند نایک بنای شرکتی را پایه ریزی کردند که در در سال ۲۰۱۲ ازرش آن رقمی در حدود دویست و چهل میلیارد دلار تخمین زده شد و همانطور که در ابتدای همین مطلب به آن اشاره کردیم زیر مجموعه های این برند ، مارک های مشهوری همچون کانورس یا همان کفش های آل استار و … است .

همانطور که از شعار این شرکت پیداست نایکی خود را در مسیری به سمت پیشرفت های هر چه بیشتر قرار میدهد این شرکت با در نظر گرفتن اثر تکنولوژی و فناوری های روز دنیا در محبوبیت تولیدات و محصولاتش تمام فرصت های موجود در بازار برای کسب درامد بیشتر را به دست آورده است.

نایک

سایت نایک :  www.nike.com

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا