استایل و مد بانوان

جذاب ترین تاج ها و اکسسوری ها برای موی عروس

تور سر عروس

هرچه به روز جشن عروسی‌تان نزدیک‌تر می‌شوید، باید حواس‌تان را برروی جزئیات ریزتری متمرکز کنید. قطعا بعد از تهیه لباس عروس و کفش عروس، باید به سراغ مسائل دیگری از جمله تاج یا گل یا تور عروس بروید.

ولی طرح و آرایش موی‌تان نکته‌ای است که نباید آن را به آخرین روزها موکول کنید. روز عروسی، مهم‌ترین روز زندگی‌تان است و باید از مدت‌ها قبل به آرایش موهای‌تان و نقشه‌ای که برای آن کشیده اید بیندیشید. در اینجا ما ۱۰ گزینه تزئینی زیبا برای موهای عروس را  به شما معرفی می‌کنیم. البته باید این را بدانید که برای انتخاب تزئین ایده آلی برای موهای‌تان،  باید مدل لباس عروس، تم جشن و مدل شخصیتی‌تان را هم در نظر داشته باشید.

تاج عروس گل طبیعی

خیلی از عروس‌ها هستند که از ایده استفاده از گل روی موهای‌شان، چه به صورت طبیعی و چه به صورت مصنوعی استقبال می‌کنند. در حقیقت گل، پراستفاده ترین ابزار برای تزئین موهای عروس‌هاست. البته برای استفاده از گل روی موها، باید علاوه بر مدل لباس، مدلی که برای موهای‌تان درنظر گرفته‌اید را هم مدنظر داشته باشید. شاید یک تاج ریز با گل‌های کوچک را مدنظر داشته باشید و یا این‌که بخواهید شاخه گلی پرشاخ و برگ‌تری را روی موهای‌تان قرار دهید. این ایده برای عروسی‌هایی در فضای روباز، عروسی‌هایی که در طول روز برگزار می‌شوند، توصیه می‌شود. چرا که دراین شرایط، گل‌های روی موی عروس بیشتر به چشم می‌آید.

تاج یا تل

این ایده، از تاج‌هایی گرفته شده که در گذشته ملکه ها به سر می‌گذاشتند. روی تاج‌ها یا تل‌های مخصوص عروس، سنگ‌های ریز وقیمتی زیادی قرار گرفته که ظاهری مجلل به آن می‌دهند. استفاده از تاج یا تل برای جشن‌های عروسی که شب هنگام برگزار می‌شوند، ایده آل است. چرا که سنگ‌های آن به خوبی می‌درخشند و جلوه خاصی به لباس عروس‌تان می‌دهند. اگر می‌خواهید شبیه یک ملکه باشید و لباس‌تان هم متناسب با این خواسته است، می توانید یک تاج باشکوه و برازنده برای تزئین موهای‌تان انتخاب کنید.

تور عروس

تور عروس یکی از وسایل کلاسیک و قدیمی تزئین عروس‌هاست. اکثر دخترها دوست دارند که در روز عروسی‌شان، توری زیبا به موهای‌شان متصل کنند تا ظاهری کلاسیک و شیک‌تر داشته باشند. تنوع تورها بی‌شمار است و به همین خاطر کافی است تا با کمی صرف وقت، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. خیلی وقت‌ها می‌توانید تور را در کنار گل یا تاج هم‌زمان استفاده کنید.

تل‌هایی شبیه هدبند (دورسری)

این تل‌ها هم نوعی تاج هستند ولی خیلی ظریف تر هستند و بسیار هم جذاب است که چنین تلی را دورتا دور سر قرار دهید. این مدل زینتی برای وقتی که نیمی از موهای‌تان را جمع کرده اید به کار می‌آیند و می‌توان از مدل‌هایی که روی آن سنگ کاری شده یا گل‌های ریزی روی آن کار شده استفاده کرد.

تورهایی شبیه کلاه

خیلی از عروس‌ها این مدل را برای تزئین موهای‌شان ترجیح می‌دهند. این مدل بخش کوچکی از صورت را پوشانده و از روی پیشانی شروع می‌شوند.

 

تاج عروس گل طبیعی
برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا