استایل و مد آقایان

چگونه جلیقه مردانه را با لباس هایمان ست کنیم ؟

جلیقه مردانه اسپرت

کت ، ژیله و جلیقه مردانه این سه گانه شیک

دنیای مد و فشن امروز دنیای محدودیت نبوده و در آن می توانید برای هر سلیقه و خواستی نمونه پیدا کنید . مردان مانند خانم هم علاقه دارند خوش فرم و خوش پوش به نظر رسیده و جذاب باشند . بخشی از این جذابیت در انتخاب لباس و نوع پوششی است که آنها برای خود بر می گزینند .

کت و ژیله و جلیقه مردانه در بین آقایان طرفداران زیادی داشته و در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد .اغلب آقایان دوست دارند با پوشیدن یک پیراهن و جلیقه یا ژیله به همراه یک شلوار با جنس متفاوت ظاهر خود حرفه ای و هنرمندانه کنند که در اغلب موارد این اتفاق رخ می دهد.

چگونه جلیقه مردانه را ست کنیم

جلیقه مردانه اسپرت

جلیقه مردانه اسپرت و مجلسی ، سبک های مورد علاقه آقایان

جلیقه و ژیله جزو ان دسته از لباس هایی است که اقایان به ان علاقه زیادی داشته و در استایل های مجلسی و غیر رسمی و اسپرت ترجیح می دهند یک پای انتخاب هایشان باشد . مردان با هر فرم بدنی می توانند از این پوشش استفاده کنند و البته خوش تیپ تر هم به نظر برسند .

آقایانی که چاق هستند و دراصلاح بهتر ، اضافه وزن دارند این استایل را بیشتر ترجیح می دهند چون استفاده از جلیقه و ژیله انها لاغر تر و بلند تر و خوش فرم تر نشان می دهد . تفاوت استفاده از ژیله و جلیقه در مقابل کت و شلوار و کاپشن و گرمگن این است که مورد اول به همه تیپ و فرم بدنی می نشیند و قابل استفاده در هر موقعیتی هم می باشد و در مقابل کت و شلوار و ست گرمکن را باید در محل های به خصوصی به تن کنید .

در بین لباس ها و ست هایی که مردان به تن می کنند و به آن علاقه دارند ، کت و کاپشن های چرم جایگاه پاییتری دارند .

اسپر و جلیقه مردانه مجلسی توسی

ست شلوار کتان در کنار جلیقه مردانه

شلوار کتان از آن دست لباس‌های مردانه‌ است که هیچوقت از مد نمی‌افتد.
اساس ظاهر شما در این قسمت، یک شلوار کتان به رنگ صورتی روشن است که همراه با دیگر لباس‌های این مجموعه ترکیب رنگی شیکی به وجود خواهد آورد. قرار است از رنگ روشن در پایین تنه به سمت  رنگ تیره در بالاتنه برویم. بدین منظور برای شما کتی به رنگ سبز زمردی، یک ژیله توسی پررنگ و یک پیراهن مردانه مشکی در نظر گرفته‌ایم؛ یک ترکیب رنگی زیبا که به شما ظاهری آراسته خواهد داد.
چنین ظاهری نه احتیاج به متعلقات و نه احتیاج به کیف دارد. در عوض پوتین‌های جیر با قسمت‌هایی از چرم کافی خواهد بود.

تصویری از جلیقه مردانه اسپرت

جلیقه مردانه اسپرت

نیازی به ست کت و جلیقه با شلوار ست آن نیست

در بسیاری از موارد مردان جوان ترجیح می دهند جلیقه را بدون کت آن بپوشند و یا اینکه جلیقه را به همراه شلوارِ کت و شلوار خود به تن کنند . البته پوشیدن یک پیراهن با رنگ ملایم تر از رنگ شلوار یا جلیقه ، ظاهر آن ها به شدت جذاب و مورد پسند خواهد کرد . اگر می خواهید به یک مهمانی رسمی بروید یا علاقه دارید در همه حالت از کروات هم استفاده کنید در این استایل هم استفاده از کروات خالی از لطف نیوده و می تواند شما را خوش پوش تر و با سلیقه تر نشان دهد .

کوتاه قد ها کت و جلیقه مردانه راه راه نپوشند

اصول ست کردن لباس ها با هم خیلی هم ساده نیست و گاهی نیاز به مطالعه و استفاده از نظر افراد مطلع دارد . مثلا اینکه شما یک جلیقه راه راه بپوشید و ان را با کت مثل خودش ست کنید قطعا انتخاب شیک و مناسبی نخواهد بود و باعث می شود قد شما از آنچه که هست کوتاه تر نشان داده شود . انتخاب رنگ کت و جلیقه هم در اصول شیک پوشی جایگاه مهمی داشته و باید نوع مهمانی ، رنگ پوست و مد روز هم در ان لحاظ شود .

با انتخاب رنگ مناسب برای کت و جلیقه کنتراست ایجاد کنید

بازی با رنگ ها در انتخاب لباس یک هنر است و باعث می شود شخص خوش تیپ تر شده یا اینکه برعکس ظاهری نامناسب پیدا کند . مثلا پوشیدن بلوز صورتی با کت ابی در یک جلسه کاری قطعا مناسب نبوده و باعث می شود خیلی جدی گرفته نشوید . برای اینکه ظاهر و تیپ خود را برای هر محل و مناسبتی به خوبی شکل دهید باید بدانید رنگها چه تاثیری بر بیننده داشته و چه حسی را در آنها ایجاد می کند . اینکه بدانید چه رنگی برای چه جایی مناسب است یک هنر بوده و باعث میشود در چشم بیننده شکیل تر و شیک تر به نظر برسید .

برای اینکه تا حدودی به این هنر و خلاقیت دست پیدا کنید بد نیست هر چند گاهی مجله های مد و زیبایی را ورق زده و ست های پیشنهادی آنها را ببینید . اغلب پیشنهادات این مجله حرفه ای بوده و می توانید از انها استفاده کنید البته توجه داشته باشید از مجله هایی بهره ببرید که به صورت تخصصی در این مقوله کار می کنند .

در کنار استفاده از این مجلات سلیقه و فرم بدنتان را هم در نظر بگیرید و اگر دیدید با انتخاب یک مدل حس خوبی پیدا نکرده اید آن را عوض کنید چون در نهایت حس آرامش و رضایت خاطر خود شما در هنگام پوشیدن لباسی خاص از همه چیز مهمتر است و باعث حفظ اعتماد به نفستان می شود .

با جین و کت یک ترکیب حرفه ای و شیک درست کنید

در گذشته کمتر کسی از کت و شلوار جین استفاده می کرد و عموما مردان علاقه داشتند از کت به صورت جداگانه استفاده کرده و استفاده از شلوار جین را وقتی ترجیح می داند که قصد اسپرت پوشی داشتند . اما انتخاب یک جلیقه طوسی به همراه یک بلوز سفید و شیک و شلوار جین می تواند ترکیب متفاوتی را در ظاهر شما بوجود اورد . اگر می خواهید یک جنتلمن واقعی به نظر برسید ما به شما شلوار جین سنگ شور شده به همراه یک کفش رسمی مردانه و یک بلوز سفید و جلیقه همرنگ شلوار و یا کمی از آن تیره تر را پیشنهاد می کنیم .

تیپ مورد علاقه خوش پوش ها

با مراجعه سرسری به مجلات مد و زیبایی خواهید دید خوشتیپ ها و خوش پوش ها عمدتا به چه رنگها و ست هایی علاقه دارند. یک شلوار جین آبی همراه با ژیله شرابی و پیراهن ابی روشن از انتخاب های بسیار حرفه ای و جذاب خواهد بود. استفاده از رنگ های سرد به همراه پوتین ها ساقه دار مشکی در زمستان و بارانی های بلند به رنگ بژ شما را شبیه هنرمندان و سوپر استارها و مانکن های مجلات مد و زیبایی خواهد کرد و تصویری فراموش نشدنی در نظر مخاطبتان به یادگار خواهد گذاشت .

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا