گوناگون

در روزهای بارانی چگونه لباس بپوشیم ؟

هیچ چیز بدتر از این نیست که بدون لباس مناسب زیر باران بمانیم. جوراب های خیس، موهای فرخورده، لباس هایی که به تن چسبیده اند می توان روز انسان را خراب کند. بنابراین در روزهایی که احتمال می دهید باران ببارد برخی نکات را در لباس پوشیدن رعایت کنید.

نباید : لباس هایی از جنس سیلک، رنگ های روشن مثلا سفید پوشید.

باید: پارچه ای محکم تر و ساده با رنگ های تیره انتخاب کنید.

 

بهترین شیوه این است که از روش لایه ای پوشیدن استفاده کنید مثلا یک تی شرت آستین بلند در لایه ی زیرین و یک سویشرت ضد آب می تواند بهترین انتخاب باشد.

نباید: شلوارهای آزاد یا دمپا گشاد نپوشید.

باید: از یک شلوار اسلیم، چسبان سبک با پارچه ای که سریع خشک می شود استفاده کنید.

 

زمانی که هوا مرطوب است و باد می وزد بهترین انتخاب شلوارهای اسکینی چسبان و یا لگ است که زمانی که خیس شوند نیز به صورت خشک شوند.

نباید: کاپشن های کوتاه پشمی ، مو دار و … استفاده کنید.

باید: از یک بارانی ضد آب بلند استفاده کنید.

 

چون حتی اگر چتر هم داشته باشید همه قسمت های بدن را پوشش نمی دهد و شلوار شما ممکن است خیس شود بنابراین از یک بارانی تا زانو استفاده کنید.

مسئله دیگر در باره فر خورن و وز شدن موهاست. اگر تاکنون از اسپری های ضد وز مو استفاده نکرده اید شاید یک روز بارانی شما را مجبور به این کار کند. آنگاه با خیال راحت می توانید از هوای بارانی لذت ببرید.

برای لوازم آرایش قطعا باید از لوازم ضد آب استفاده کنید به ویژه ریمل چشم که با رطوبت هوا ممکن است تمام آرایش شما را پخش کند. تا حد امگان از کرم پودر و پنکک های سنگین استفاده نکنید زیرا زمانی که در هوای مرطوب قرار بگیرید چهره ی شما را نامرتب و براق نشان میدهد.

%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d9%be%d9%88%d8%b4%db%8c%d9%85-%d8%9f

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا