استایل و مد بانوان

همه چیز درباره رنگ موی کاراملی

بافت موهای کاراملی

رنگ موی کاراملی یکی از انواع رنگ مو های ترکیبی است که در ادامه این مطلب برای  فرمول های مختلف این رنگ مو و مدل هایی از این رنگ مو با ما همراه باشید.
رنگ مو های متعددی برای رنگ کردن مو ها وجود دارد که شما می توانید بنا بر رنگ پوست و رنگ چشم خود از انواع این رنگ مو ها استفاده نمایید. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با فرمول های ترکیبی رنگ موی کاراملی آشنا سازیم برای مشاهده این فرمول ها تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

رنگ مو لوکس تهران رنگ موی 2017 لوکس تهران

مد رنگ موی سال برای سال های مختلف متفاوت است و بیشتر خانم ها تمایل دارند که از رنگ موی مد شده برای رنگ کردن مو های خود استفاده نمایند اما قبل از انتخاب رنگ مو حتما از این که رنگ مو مناسب با چهره و پوست شما است مطمئن شوید زیرا ممکن است با انتخاب نادرست یک رنگ مو زیبایی و جذابیت خود را از دست بدهید. در این بخش انواع مدل ها و فرمول های ترکیب رنگ مو کاراملی را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

حتما بخوانید : رنگ موی عسلی جلوه ای زیبا در استایل شما

انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی کاراملی

رنگ مو کاراملی هم مانند رنگ موی فندقی و رنگ موی بلوطی و رنگ موی شکلاتی فرمول های ترکیبی متفاوتی دارد که در این مطلب انواع فرمول های این رنگ موی زیبا را ملاحظه خواهید کرد.

رنگ موی کاراملی

بلوند طلایی خیلی روشن : ۵۰ میل +بلوند خاکستری پلاتینه : ۳۰ میل +بلوند بژ ۷.۳۱ : ۵۰ میل +واریاسیون ۰۰۰ : ۵ سانت + واریاسیون نقره ای : ۱۰ سانت + وارایسیون دودی : ۱ سانت + اکسیدان ۶ درصد : ۱۵۰ میل + پایه ۱۰ دکلره

رنگ موی کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

رنگ موی کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

رنگ مو های ۸.۳۱ + n10 + c10
اکسیدان شماره ۱ : ۲ برابر رنگ
پایه ۱۰
واریاسیون نقره ای : ۵ سانت
همه مو هایتان را که یکدست رنگ شد یک لایه از موی خود را جدا کنید و با w6 رنگ بزنید.
مدت زمان مکث رنگ مو ۱۰ دقیقه

رنگ موی شکلاتی با هایلایت کاراملی سرد

ابتدا همه مو های خود را با رنگ قهوه ای شکلاتی رنگ بزنید سپس کلاه مش را بر روی مو های خود قرار دهید و قسمت هایی از مو را که می خواهید مش بزنید از کلاه مش بیرون آورید و بعد روی تارهای جدا شده از مو را مش سوزنی ۱۰ درصد و رنگ کاراملی بزنید. برای ترکیب مدل مش مو کاراملی می توانید از رنگ مو های g10 + n10 + c10 و واریاسیون نقره ای استفاده نمایید. توجه داشته که اندازه همه این رنگ مو ها باید باهم برابر باشند.

رنگ موی کاپوچینو کاراملی

بلوند شکلاتی ۶ : ۷۵ میل
نسکافه ای ۶ : ۲۵ میل
وارایسیون نقره ای : ۳ سانت
اکسیدان ۲

رنگ موی مسی شکلاتی با مش کاراملی فندقی

رنگ موی مسی متوسط : ۶۰ میل
رنگ موی شکلاتی : ۵۰ میل
رنگ موی فندقی متوسط : ۳۰ میل
اکسیدان ۲ درصد : ۱۵۰ میل
پایه ۶

ترکیب مش کاراملی فندقی

رنگ موی طلایی ۸ : ۲۰ میل
رنگ موی کاراملی : ۳۰ میل
رنگ موی شکلاتی : ۱۰ میل
اکسیدان نمره ۱ : ۲ برابر مقدار رنگ
پایه ۸ دکلره

مدل های رنگ مو کاراملی

رنگ موهای کاراملی یکی از انواع رنگ مو برای افراد با پوست سبزه است و اگر شما پوست تیره سبزه ای دارید این رنگ مو می تواند بهترین ایده برای انتخاب رنگ موی شما باشد. در ادامه این بخش از آرایش مو مجله لوکس تهران انواع مدل های متنوع رنگ مو کاراملی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت راببرید.

در این مطلب انواع مدل ها و فرمول های ترکیبی رنگ موی کاراملی را مشاهده کردید شما می توانید با کمک هر یک از این فرمول های ترکیبی رنگ موی ایده آل خود را بدست آورید.

مدل های رنگ مو کاراملی

 رنگ موی کاراملی 2020

رنگ موی جدید، چشم ببر (Tiger Eye)

این ماه‌های مدل‌های مختلفی از رنگ مو میان دختران و بانوان مد شد، ازجمله آن‌ها می‌توانیم به گونه‌هایی که همگی‌های لایت بودند اشاره‌کنیم. اگر بخواهیم به‌صورت تخصصی نام ببریم مدل‌های ombré، bayalage، watermelon، stenciling بودند که در ماه‌های اخیر به‌اصطلاح در مد رنگ مو قرار گرفتند. برخی از آن‌ها به‌شدت عجیب و بعضی دیگر کاملاً شیک بودند. با ما همراه باشید تا مدل موی شیکی که این روزها قرار است میان بانوان محبوب شود را قبل از همه بفهمید.

مدل چشم ببر (Tiger Eye) مدلی شیک است که این روزها بیشتر سلبریتی ها از آن استفاده کرده‌اند. این مدل الهام گرفته از رگه‌های سنگ‌های گرانیت، استالیست مو، کوری توتل (Corey Tuttle خاصیت این سنگ و نوع رنگ کردن آن را در قدرت درمانی و همچنین استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای و طلایی می‌داند. در این مدل مو اغلب از رنگ‌هایی مشابه استایل balayage و همچنین از فن‌های رنگ زنی همانند آن استفاده می‌شود.

رنگ‌ها همانند مدل balayage ترکیب می‌شوند با این تفاوت که رنگ کاراملی و شکلاتی نیز در این استایل استفاده می‌شود. رنگ‌ها از منطقه‌ای دورتر از ریشه مو شروع می‌شود و شما نباید نگران مراقبت و همچنین از بین رفتن رنگ ریشه با شستن مو باشید. سلبریتی هایی همانند جنیفر لوپز، جسیکا البا، کیت بکینسیل (Kate Beckinsale) از این مدل مو استفاده کرده‌اند و باید آماده‌باشیم که در سال آینده از این مدل بیشتر از همیشه مشاهده کنیم.

رنگ موی کاراملی چشم ببر


بیشتر بخوانید :

راهنمای شناخت رنگ مو

دوست دارید موهای‌تان را خودتان رنگ کنید اما نمی‌‌دانید چگونه باید رنگ مورد نظرتان را از میان انبوه نام‌ها و نشانه‌های مختلف ‌انتخاب کنید؛ یا اصلا در مورد ترکیب یا عملیات‌های مختلفی که با رنگ موها انجام می‌دهند، اطلاعی ندارید، نمی‌دانید که اگر جایی موهای‌تان تن قرمزی یا زردی نامطلوبی به خود گرفت باید چه کنید  اگر هم از آرایشگری راهنمایی بخواهید چنان از واژگان تخصصی استفاده می‌کند که گیج می‌شوید و اصلا متوجه صحبت‌های او نمی‌شوید  اما ما می‌خواهیم شما را با این اصول اولیه آشنا کنیم، اصولی که می‌تواند نقطه آغاز کار شما با دنیای رنگ موها باشد.

راهنمای شناخت رنگ مو

رنگ مو روی کاتالوگ ها چقدر واقعی هستند ؟

توجه داشته باشید که هنگام انتخاب رنگ مو پایه موی خود فرد نیز بسیار مهم است. رنگ‌هایی که روی کاتالوگ‌ها می‌بینید همه روی موهای دکلره شده امتحان شده است حتی مشکی پر کلاغی. بنابراین یک فرد ایرانی با پایه رنگ تیره هرگز توقع نداشته باشد که رنگ انتخابی روی موهایش دقیقا همان سایه را ایجاد کند. اگر دقیقا همان رنگ و سایه را می‌خواهید موها نیاز به دکلره یا رنگ مو آن هم در چند مرحله دارد.

موهای اروپایی‌ها به علت اینکه پایه روشن دارند تقریبا از پایه پنج به بالا رنگ مو همان سایه را ایجاد می‌کند. اگر دقت کرده باشید در خانم‌هایی که موهای سفید بیشتری دارند رفله رنگ انتخابی بسیار نزدیک‌تر به رنگ کاتالوگ مو خواهد بود نسبت به خانمی که رنگ موی مشکی یا قهوه‌ای سیر دارد.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا