استایل و مد بانوان

زیباترین مدل های میکاپ عروس

میکاپ عروس

( محتوا و تصاویر میکاپ عروس به روزرسانی شده در بهار ۹۷ )

میکاپ چیست ؟

قبل از هر چیز به سراغ معنی و تعریف کلمه میکاپ میرویم . کلمه میکاپ (make up) در زبان فارسی به معنای آرایش و پیرایش صورت با مواد آرایشی زیبایی است . میک آپ به معنی آرایش کردن صورت است و به کسی که مسئول آرایش و رفع عیوب صورت و پوست با لوازم آرایشی است را میکاپ آرتیست میگویند

میکاپ عروس ایرانی

گریم یا میکاپ عروس

در برخی مواقع گریم با میکاپ اشتباه گرفته میشود تعریفی که امروزه برای گریم استفاده میشود تکنیک های تیره روشن کرده یا سایه روشن کردن پوست و متعادل کردن برجستگی ها و فرورفتگی های پوست را گریم میگویند و بیشتر هدف گریمور اصلاح چهره است در هنر گریم زیبا سازی صورت یا حتی شخصیت پردازی در حالی انجام میشود که به عوامل آرایشی خود را نشان ندهد و به اصطلاح کاملا طبیعی باشد . ولی در مورد میکاپ و آرایش صورت صرفا رنگ ها به صورت اضافه میشود و مانند گریم طبیعی جلوه نمیکند .

خانم هایی که در تاپیک میکاپ صورت و شینیون به روز هستند و مدلهای جدید و خاص اروپایی را می شناسند خوب می دانند که آرایش صورت و موها در کشورهای اروپایی زیبایی همراه سادگی را تعریف می کند ، درست همان چیزی که آرایشگران با عنوان میکاپ لایت معرفی می کنند.

این سبک آرایش یعنی هنرنمایی آرایشگر روی چهره برای ایجاد زیبایی بدون تغییرات واضح که البته کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص دارد . اگر دقت کرده باشید عروس های اروپایی زیبایی را در سادگی می دانند و به همین دلیل در مراسم ازدواجشان ترجیح می دهند از سبک آرایش ملایم استفاده کنند تا بعد از گذشت سالها با نگاه به عکس های یادگاری شان از زیبایی خود لذت ببرند .

میکاپ لایت با آرایش ساده مو

( میکاپ عروس لایت با آرایش ساده مو )

میکاپ عروس به سبک اروپایی

( میکاپ عروس به سبک اروپایی )

در ادامه با ما همراه باشید با تصاویر بیشتر از میکاپ عروس خانم های ایرانی و سبک میکاپ های اروپایی

میکاپ عروس2017 با موی مشکی

( میکاپ عروس با موی مشکی )

 آرایش ساده صورت

( آرایش ساده صورت )

آرایش ساده صورت

( آرایش ساده صورت و مو  )

ارایش ملایم عروسی

( جلوه و زیبایی آرایش لایت و ساده صورت در کنار موی مشکی )

مدل ارایش و میکاپ عروسی

( آرایشی جذاب از عروس ایرانی )

ارایش عروس با موی مشکی

( آرایش ساده و شینیون موهای مشکی )

مدل ارایشی صورت عروس

( مدل آرایش با شینیون ساده موی مشکی )

ست اکسسوری و تاج سر

( مدل آرایش با اکسسوری مو )

مدل آرایشی

( مدل آرایش صورت با رنگ موی تیره مد سال )

آرایش ملایم

( میکاپ عروس با موهای روشن و اککسسوری تاج گل رز )

ارایش صورت عروس

( آرایش صورت ملایم و جذاب عروس )

عکس آرایش عروس 2017

( آرایش صورت ملایم و جذاب و ست رژ با لاک ناخن )

آرایش عروس 2017

( آریش ملایم و زیبا با رنگ موی تیره )

مدل آرایش صورت

( آرایش صورت ملایم و جذاب و ست کردن رنگ رژ لب با دسته گل )

میکاپ عروس 2017 به همراه اکسسوری

( میکاپ ساده با آرایش ساده چشم ها با یک اکسسوری جذاب روی پیشانی )

مدل عروس

( آرایش ملایم مد سال )

 عروس 2017

میکاپ عروس 2017 مدل

( مدل آرایش ملایم )

عکس میکاپ ساده

( آرایش صورت ملایم و جذاب با شینیون موی مشکی )

عکس میکاپ عروس 2017 با رنگ موی بلوند

( میکاپ ساده عروس ایرانی )

عکس میکاپ عروس با رنگ موی روشن

( اکسسوری موی عروس همرابا میکاپ ایرانی )

عکس میکاپ عروس 2017 مدل میکاپ عروس میکاپ صورت

( میکاپ ساده عروس ایرانی )

میکاپ مدل

( آرایش ایرانی عروس و تل روی موهای نمیه باز )

عکس میکاپ 2017

( میکاپ ایرانی عروس)

میکاپ عروس ایرانی

( میکاپ عروس ایرانی )

عکس میکاپ عروس مو مشکی 2017

( آرایش عروس مو مشکی)

عکس میکاپ عروس 2017 مدل میکاپ عروس میکاپ صورت

( میکاپ ایرانی عروس )

میکاپ عروس ایرانی 2017 با موی مشکی

( میکاپ عروس ایرانی با موی مشکی)

عکس میکاپ عروس میکاپ عروس ایرانی با رنگ موی خرمایی

( میکاپ عروس ایرانی با رنگ موی خرمایی )

عکس میکاپ عروس 2017 میکاپ عروس ایرانی با رنگ موی روشن

( میکاپ عروس ایرانی با رنگ موی روشن )

میکاپ صورت عروس با آرایش ملایم

( میکاپ ساده عروس با آرایش ملایم )

عکس میکاپ ساده با اکسسوری تاج گل

( میکاپ عروس ساده با اکسسوری تاج گل )

عکس میکاپ عروس میکاپ عروس با اکسسوری گل روی مو و سایه سبز

( آرایش ساده عروس با اکسسوری گل روی مو و سایه سبز )

عکس میکاپ 2017 مدل میکاپ اروپایی عروس با موی مشکی

 ( میکاپ ساده و لایت اروپایی عروس با موی مشکی )

عکس میکاپ عروس 2017 میکاپ صورت با مدل مو و آرایش ساده

( میکاپ عروس با مدل مو و آرایش ساده )

میکاپ اروپایی با رنگ موی تیره عکس میکاپ عروس

( میکاپ عروس اروپایی ساده با رنگ موی تیره )

عکس میکاپ عروس 2017 میکاپ صورت به سبک کلاسیک

 ( میکاپ عروس به سبک کلاسیک)

عکس میکاپ

( آرایش صورت عروس بدون شینیون و موی باز )

عکس میکاپ عروس 2017

( میکاپ عروس به سبک اروپایی )


بیشتر بخوانید :

نکاتی که خانم ها قبل از میکاپ عروس لازم است بدانند

رویای عروس شدن از همان ابتدای کودکی در دخترها وجود دارد و همیشه انها خود را در لباس سفید و زیبای عروسی تصور می کنند . عشق به زیبایی در خانم ها به خصوص وقتی می خواهند ازدواج کنند باعث شده است این مقوله یکی از دغدغه های ذهنی انها باشد . اگر شما هم جزو ان دسته از خانم ها هستید که به زودی عروس می شوید و درگیر تدارک مقدمات ان شده اید حتما می دانید انتخاب آرایشگاه و آرایشگر یک فاکتور اساسی در فراهم کردن تمهیدات جشن ازدواج است .

میکاپ عروس خلیجی

اینکه شما زیباسازی صورتتان را به چه کسی بسپارید می تواند شبی به یاد ماندنی برای شما درست کند یا اینکه باعث شود هیچوقت علاقه ای به دیدن عکس های مراسمتان نداشته باشید ، برای همین بهتر است اطلاعات هر چند مختصر در خصوص آداب و اصول میکاپ عروس داشته باشید تا در صورتیکه آرایشگر از این قواعد پیروی نکرد بتوانید جلوی این مضوع را بگیرید. برای اینکه بتوانید انتخاب های بهتر و مناسب تری داشته باشید ما در ادامه راهکارهایی به شما پیشنهاد می کنیم که قطعا کمکتان می کند .

در درجه اول یک ارایشگر ماهر و خبره و در عین حال حرف گوش کن انتخاب کنید . منظور از حرف گوش کن یعنی کسی نباشد که هیچ اهمیتی به نظر مشتری نمی دهد و فقط خواست و نظرات خودش را اجرا می کند . قطعا هر خانومی در مورد نحوه میکاپ و رنگ ها و مدل هایی که به صورتش می آید می تواند اطلاعات خوبی داشته باشد چون بارها اقدام به استفاده از این لوازم نموده و انها را امتحان کرده است ، البته برخی نکات تخصصی هستند که آرایشگرمی تواند بسته به مدل مو ها و رنگ پوست و حالت های صورت راهنمایی و کمک بهتر و بیشتری انجام دهد ولی اینکه کلا نظر عروس برایش مهم نباشد هم می تواند سبب استرس و ناامنی و عدم اعتماد در شخص گردد و در نتیجه کار هم تاثیر بگذارد .

بنابراین در ابتدای کار به سراغ میکاپ کاری بروید که بتواند با شما تعامل کرده و از نظراتتان استفاده کند. یک نکته را فراموش نکنید منظور ما از انتخاب میکاپ کار الزاما انتخاب جاهای گران و لوکس نیست در واقع انتخاب یک فرد آشنا به این حرفه و تکنیک های ان است که بتواند این فرایند را بهترین شکل انجام دهد و البته نظرات شما را هم تامین نماید .

۲ یا سه هفته قبل از تاریخ مراسم به سراغ میکاپ کار خود رفته و با او تبادل نظر کنید و از او بخواهید رنگ ها و مدل های مختلف را روی صورتتان امتحان کرده و از شما عکس بگیرد تا بتوانید در نهایت ارامش و با فرصت کافی مدل و حالت های مختلف مو و صورت را انتخاب کنید . این بهترین راه برای داشتن یک ارایش عروس ایده ال و تقریبا بدون نقص است .

اگر بخواهید در همان روز مراسم همه کارها را انجام دهید پر از استرس می شوید که ایا این مدل به من می آید یا نه ولی امتحان مدل های مختلف حداقل یک هفته قبل از مراسم اطمینان خاطر و ارامشی خوبی به شما در این خصوص خواهد داد و نواقص و مشکلات صورت و پوستتان مشخص شده و شما فرصت کافی برای ترمیم و رفع انها را خواهید داشت .

وقتی که پیش میکاپ کار برای صحبت و امتحان مدل صورت و موهایتان می روید بهتر است یک پیراهن بلند سفید بپوشید که حتی الامکان شبیه لباس عروسیتان باشد تا مدل صورت و موها با ان در نظر گرفته شود و با توجه به رنگ لباس نوع ارایش و رنگ های مورد استفاده در ان را انتخاب کنید چون ممکن است لباس سفید پوستتان را روشنتر یا تیره تر کند و این موضوع باید در انتخاب رنگ ها و مدل های مختلف در نظر گرفته شود تا تیرگی یا روشنی پوست در حد نامطلوبی تشدید نگردد .

انتخاب مدل مو و آرایش صورت بسیار مهم است ازآنجایی که در ۹۹ درصد موارد عروس خانم ها لباسی به رنگ سفید انتخاب می کنند باید میکاپشان با این رنگ جلوه مناسبی ایجاد کند . لباس سفید خود بخود باعث می شود رنگ پریده تر و بی حال تر دیده شوید برای همین بهتر است میکاپ عروس مات و خیلی بی رنگ نداشته باشید البته منظورمان این نیست که همه چیز را در نهایت شدت و غلظت استفاده کنید و به سمت آرایش های خلیجی بروید در واقع منظورمان تطابق رنگ لباس با رنگهای مورد استفاده در میکاپ است .

قبل از اینکه برای امتحان و تست آرایش پیش میکاپ کار بروید در اینترنت و مجله های زیبایی سرچ کنید و مدل های مختلف را از نظر بگذرانید و چند مدل که مد نظرتان است و فکر می کنید به پوست و حالت صورت شما می اید انتخاب کنید و همراه خود ببرید تا ارایشگر آنها را روی صورتتان تست کند تا بتوانید بهترین و شیک ترین آن را برای میکاپ عروس انتخاب کنید . حتی می توانید تصویر یا عکس هایی از میکاپ صورتتان که در مهمانی ها انجام داده اید هم همراه داشته باشید تا بتواند به ارایشگر ایده داده و آن را با رنگها و مدل های مختلف متناسب با صورتتان اشنا کند .

به آرایش چشم ها توجه کنید . چشم ها در ترکیب صورت بسیار مهم هستند و اگر خوب آرایش و میکاپ شوند می توانند باعث جذابیت فراوان گردند ، برای جذاب و زیباتر شدن چشم ها بهتر است از مژه های مصنوعی استفاده کنید البته منظورمان این نیست خدایی نکرده خودتان را شبیه سرندیپیتی کنید .

مژه های خیلی بلند شما را غیر طبیعی و شبیه شخصیت های کارتونی می کند بهترین کار این است که طول مژه ها اندازه طول مژه های طبیعی خودتان باشد و فقط انها را پرتر و متراکم تر نشان دهد . استفاده از مژه هایی با طول متفاوت و کوتاه و بلند هم خالی از لطف نیست ضمنا همانطور که گفتیم یک یا دو هفته قبل از مراسم مدل ها و انواع مختلف آن را امتحان کنید و هر کدام بیشتر به چشمانتان می امد و آنها را زیباتر می کرد انتخاب نمایید .

برای اینکه شب عروسی چهره جذاب تر و متفاوت داشته باشید از میکاپ های جدید نترسید مدل های جدید را از قبل روی صورتتان امتحان کنید ممکن است این مدلها بیشتر به صورتتان بیاید و شمار ا زیباتر کند . گاهی به دلیل استفاده مداوم از یک مدل ارایش و رنگ های خاص شخص گمان می کند فقط باید به همین شکل آرایش نماید و از تغییر مدل و سبک خود می ترسد برای مراسم ازدواج چند هفته قبل مدل ها جدید و به روز را روی صورتتان امتحان کنید شاید نظرتان عوض شد و دیدید با این سبک ها زیباتر می شوید .

حتما این ضرب المثل را شنیده اید که هر چقدر پول بدهی آش می خوری یعنی برای استفاده از مواد آرایشی مرغوب خسیسی نکنید قرار است این میکاپ یک روز کامل روی صورت شما بنشیند و اگر مواد مناسب و با کیفیت و با ماندگاری خوب استفاده نشود ممکن است در وسط مراسم همه چیز وا رفته و شکل خود را از دست بدهد و باعث شود برای یک عمر خودتان را سرزنش کنید . البته پرداخت رقم های نجومی و نامعقول هم توصیه نمی شود ولی لوازم ارایشی مرغوب و با کیفیت را بشناسید و از میکاپ کارتان بخواهید از این مواد برایتان استفاده کند .

در سالن ها و هتل هایی که مراسم ازدواج برگزار میشود عموما کار نورپردازی انجام شده و نورهایی با رنگ ها و زاویه های مختلف در ان کار میشود برای همین میزان نور و رنگ آن در میکاپ و رنگ آن تاثیر می گذارد . نوع نور پردازی سالن مراسم ازدواجتان را سوال کنید و بدانید دقیقا از چه رنگهایی استفاده می کنند و سعی کنید ترکیب میکاپ صورتتان با نورپردازی سالن ایجاد سایه روشن و تیرگی نکند علاوه بر آن پوست را شفاف تر و روشن تر و درخشان تر نشان دهد حتی می توانید در مورد نحوه نورپردازی سالن ازدواج هم نظرتان را اعلام کنید و بخواهید از رنگهایی استفاده کنند که جلوه و روشنی بیشتری داشته باشد . خب یک شب مراسم ازدواج است باید همه چیز عالی و با برنامه پیش برود .

ارایش خلیجی را کنار بگذارید ساده و شیک و مناسب میکاپ کنید . میکاپ غلیظ با رنگ های تند و خشن جلوه زیبایی نداشته و شما را نامطمئن و با اعتماد به نفس پایین نشان می دهد .

در مراسم ازدواج خیلی به دنبال مد و تقلید از دیگران نباشید ممکن است آنچه مد روز است اصلا به شما نیاید و باعث شود هیچگاه رغبتی برای دیدن عکس هایتان نداشته باشید . مد روز را در صورتی انتخاب کنید که با میمیک و حالت چهره و فرم بدن و اندام شما متناسب باشد . سادگی و انتخاب های کلاسیک همیشه جذاب و شیک به نظر رسیده و از مد هم نمی افتد در انتخاب میکاپ عروس و مدل لباس و هر چیز دیگر سعی کنید در عین سادگی شیک و های کلاس باشید هیچ چیز به اندازه سادگی شما را جذاب نشان نخواهد داد .

همان اندازه که عقیده داریم باید از ارایش خلیجی و سایه های پر رنگ و لعاب و رژگونه های خیلی قرمز پرهیز کنید اعتقاد داریم استفاده از یک رنگ رژ قوی و درخشان و جذاب می تواند جلوه دیگری به صورت شما بدهد . رنگ رژ را مات و بی رنگ استفاده نکنید چون ضمن میکاپ اعضاء دیگر صورتتان را تحت الشعاع قرار می دهد و بعد از یک زمان کوتاهی کاملا از بین رفته و لبها را رنگ پردیده و بی روح خواهد کرد.

برای  آرایش و میکاپ عروس نباید فکر کنید کار فقط با آرایش صورت تمام می شود بلکه گردن و دستها و حتی شانه ها باید مورد توجه قرار بگیرد . اگر از کرم پودر های روشن کننده استفاده می کنید باید توجه داشته باشید رنگ پوست گردن و شانه ها و دستها هم باید به همان رنگ تغییر کند به خصوص اگر لباستان جلو باز است و آستین ندارد . تفاوت رنگی بین این قسمتها می تواند غیر غیر معمول و زشت به نظر برسد برای همین این موضوع را به آرایشگرتان گوشزد کنید ف در مورد برنزه کردن بدن و صورت هم باید این نکته رعایت نمایید .

همانطور که در بالا هم به ان اشاره کردیم استفاده از سایه و خط چشم و رژ گونه های بسیار پر رنگ و غلیظ برای میکاپ عروس بسیار نامناسب است و قطعا اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد یا حداقل در نظر دیگران این گونه جلوه می کند . از سایه ها مات و در عین حال متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید . سایه های درخشان و حاوی اکلیل هم مناسب ارایش عروس نبوده و خیلی قدیمی جلوه خواهد کرد . ضمنا از رژ گونه ها ساده و فاقد اکلیل هم استفاده کنید .

مواد ارایشی و لوازمی که برای آرایش عروسیتان استفاده می کنید بهترین مارک باشد و متانسب با نوع پوستتان انتخاب شود مثلا اگر پوست خشکی دارید از مواد مرطوب کننده و لوازم چرب استفاده کنید و اگر پوستتان چرب است برای اینکه خیلی براق و چرب به نظر نرسد از لوازم آرایشی فاقد چربی یا با درصد خیلی پایین استفاده نمایید . آاریش براق به خصوص در نورپردازی سالن های عروسی خیلی بد جلوه کرده و تو ذوق می زند ضمن انکه دوام مواد آرایشی براق خیلی کم بوده و زود وا رفته یا پاک می شوند بنابراین حتما این موضوع را از ارایشگرتان بخواهید و از انجامش مطمئن شوید .

در میکاپ عروس برخی ارایشگرهای پیشنهاد می کنند ناخن بکارید اگر واقعا ناخن هایتان عیب و نقصی ندارد این کار را انجام ندهید و فقط یک لاک زیبا و متناسب با رنگ پوست دست می تواند در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب باشد . کاشتن ناخن های بلند و نقش و نگار شده دقیقا مثل انتخاب آرایش خلیجی برای این شب مهم و ارزشمند است که از جلوه ان خواهد کاست .


بیشتر بخوانید :

لوازم آرایش برای میکاپ عروس

عروس خانم ها بهتر است از چه لوازم آرایشی استفاده کنند ؟

 حتما شما هم میدانید لوازم آرایشس که عروس خانم باید استفاده کنند متفاوت از لوازم آرایشی است که در حالت عادی و صرفا برای آرایش کردن از آن ها استفاده میکنیم است لوازم آرایشی که برای میکاپ عروس استفاده میشود علاوه بر اینکه باید کیفت بالایی داشته باشد باید ماندگاری زیادی داشته باشد
ریمل چشم برای میکاپ عروس

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی لوازم آرایشی که باید در کیف عروس خانم ها باشد میپردازیم

لاک ناخن قرمز رنگ

لاک ناخن برای میکاپ عروس

لاک قرمز رنگ بزنید اجازه دهید دستان تان بیشتر از پیش جلوه کنند لاک قرمز جیغ بیشتر از هر رنگ دیگری دست ها را جذاب میکند لاک قرمز از برند OPI میتواند انتخاب خوبی باشد

کانسیلر دور چشم

برای میکاپ عروس کانسیلر چشم

چشم ها به عنوان محور صورت برای ارایش اهمیت زیادی دارد مخصوصا اگر روز عروسی تان باشد از سیاهی دور چشمتان غافل نشوید برای از بین بردن پف و سیاهی دور چشم از کانسیلر لورئال استفاده کنید

سایه پشت چشم

برای میکاپ عروس سایه چشم

سایه چشمی متناسب با آرایش صورتتان انتخاب کنید در هر حال چه آرایش چشم تیره چه روشن سایه چشم باید زلایی و براق باشدبرای این کار میتوانید از رنگ سایه طلایی از برند متالیک استفاده کنید

سایه رژ گونه

رژگونه برای میکاپ عروس

اگر آرایش صورت عروس برنزه نیست پس بهتر است از رژ گونه صورتی قرمز استفاده کنید برای اینکه عروسی با صورت گلگون باشید به شما پیشنهاد میکنیم از رژگونه با مارک سنت لورن استفاده کنید

رژ لب

رژ لب برای میکاپ عروس
برای اینکه لب هایتان درخشان و جذاب به نظر برسد توصیه ما استفاده از رژلب قرمز رنگ است تا با ناخن هایتان ست کنید ماندگاری رژلب اهمیت زیادی دارد پس استفاده از رژ برند دولچه اند گابانا بهترین انتخاب است
یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا