استایل و مد بانوان

چگونه با کفش پاشنه بلند به خوبی راه برویم ؟

وقتی‌که مرلین مونرو گفت :” به یک دختر کفش‌های مناسبی بدهید تا وی بتواند جهان را فتح کند”. ما اطمینان داریم که وی در مورد کفش‌های پاشنه‌ بلند حرف می‌زد. ولی اگر نتوانستید با آن کفش‌های پاشنه‌ بلند مورداشاره راه بروید چطور؟

درنتیجه این عامل می‌تواند هرگونه پیروزی را دچار مشکل کند، خواه شما در جلسه‌ی هیئت‌رئیسه باشید و یا در مهمانی. در همین راستا ما هفت ترفند راه رفتن با کفش‌های پاشنه‌بلند را برای شما ارائه می‌دهیم.

این ترفندها را دنبال کنید تا شرایط راه رفتن ایمن با کفش‌های پاشنه‌بلند را فرابگیرید، اگر این کفش‌ها را دوست دارید چرا به مغازه نروید و یک جفت از آن نخرید؟ درنهایت شما باید مهارت‌های جدید خود را آزمایش کنید …

رازهای راه رفتن موقرانه با کفش‌های پاشنه‌بلند: ۷ ترفندی که می‌توانند کارآمد باشند

 

ترفند ۱:
ساده‌ترین راه برای اینکه در راه رفتن با کفش‌های پاشنه‌بلند محکم جلوه دهید این است که پای خود را به یک‌مرتبه زمین بگذارید، همانند زمانی که کفش‌های معمولی پوشیده‌اید. امکان دارد این روند برای همه بدیهی باشد، ولی وقتی‌که کفش پاشنه‌بلند بپوشید، پاشنه‌ی خود را اول روی زمین بگذارید و سپس انگشتانتان را.

این حالت به شما کمک می‌کند که در پوشیدن این نوع کفش‌ها به‌طور مناسبی جلوه کنید.

 

ترفند ۲:
پوشیدن کفش‌های پاشنه‌بلند باعث می‌شود که گام‌های شما کوتاه‌تر شود و درنتیجه برای رفتن مسافت یکسان شما باید قدم‌های کوچک بیشتری بردارید. کمی تکان می‌تواند حس دخترانه به شما بدهد.

ترفند ۳:
راه رفتن سریع با کفش پاشنه‌بلند باعث می‌شود که عجیب جلوه کنید همچنین این حالت باعث می‌شود که تجربه‌ی نامطلوبی از راه رفتن به دست آورید. در بین گام‌های کوچک و تعادل مناسب ایجادشده، بهترین زمان برای برداشتن پاشنه‌هاست. همچنین آهسته راه رفتن می‌تواند به شما حس خوبی دهد.

ترفند ۴:
امکان دارد شما نیاز داشته باشید که سریع‌تر ازآنچه این کفش‌ها به شما اجازه می‌دهند با آن‌ها حرکت کنید که در این حالت با خم کردن گردن می‌توانید نیاز خود را برطرف کنید.

زمانی که با کفش‌های پاشنه‌بلند راه می‌روید کمی به سمت عقب تمایل داشته باشید این حالت باعث می‌شود که تنه‌ی شما به سمت جلو حرکت داده شود.

ترفند ۶:
با هر قدمی که برمی‌دارید، اگر احساس کردید که لیز می‌خورید، فشار کمی به درون کفش وارد کنید. این حالت باعث می‌شود که کفش با پای شما تناسب خوبی پیدا کند و همچنین انجام کار برای شما راحت‌تر می‌شود.

ترفند ۷:
اگر کفش‌های شما به‌خوبی به‌پای شما اندازه نباشند، راه رفتن عادی با کفش‌های پاشنه‌بلند تقریباً غیرممکن خواهد بود. اگر کفش شما به میزان زیادی بزرگ باشند، از کفی‌هایی استفاده کنید که اندازه‌ی آن‌ها برای پاهای شما مناسب‌تر باشد. اگر زیاد کوچک باشند، از یک کفاش بخواهید تا آن‌ها را برای شما کمی گشادتر کنند. یا خودتان آن‌ها راکمی بزرگ‌تر کنید.

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا