استایل و مد آقایان

تصاویری از مناسب ترین ژست های عکاسی مردانه

ژست عکاسی مردانه دیکاپریو

بیایید با نکاتی در ژست های عکاسی مردانه آشنا شویم. آقایان معمولا هنگام عکس گرفتن زیاد راحت نیستند بنابراین مهم ترین نکته این است که در حین عکاسی آرامش داشته باشند و زیاد به خودشان سخت نگیرند.
همیشه قبل از عکاسی آمادگی لازم را باید داشته باشید. اگر بدانید که قرار است چه طرح ها و الگوهایی را به کار ببرید اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. بنابراین اگر ژست ها و الگوهای زیر را ببینید و با آن ها آشنا شوید هنگام عکاسی آرامش و اعتماد به نفس بیشتری دارید.

بهترین ژست های عکاسی مردانه برای هرچه جذاب به نظر رسیدن

پس بیایید با هم نگاهی به بهترین ژست های عکاسی برای آقایان بیندازیم. ولی قبل از آن به برخی نکات توجه کنید نکاتی مانند فرم بدنتان برای مثال اگر شکم برجسته ای دارید از برخی فرم های نشسته یا ایستاده باید صرفه نظر کنید و قبل از عکاسی حتما این استایل ها را جلو آیته تمرین کنید

حتما بخوانید : ۴۰ نکته مهم برای ژست عکاسی خانم ها و ۲۰ مدل

ساده ترین ژست پرتره برای آقایان :

عکس دست به سینه از نیم تنه بالا.گذشته از اینکه دست به سینه ایستان در روانشناسی بدن نشان دهنده احساس دفاع از خود یا برخورد تهاجمی است ولی استایل افراد فتوژنیک را در عکسها جذاب تر میکند . ۲ نکته مهم باید در این ژست رعایت شود. شانه ها عقب داده شوند و ماهیچه های شکم به داخل جمع شوند. اگر شانه های بشدت افتاده ای دارید این سبک ایستادن استایل شما را بد نشان میدهد .

عکس دست به سینه از نیم تنه بالا ژست مردانه برای عکاسی

ژست دست به سینه برای عکس های تمام قد هم مناسب است.اگر شما عکاس هستید  از فرد بخواهید یکی از پاهایش را جلوتر از پای دیگر قرار دهد. تمام وزن نباید به طور مساوی رو هر دو پا بیفتد زیرا حالت ژست را خشک و بد حالت می کند.
نکته : تا حد امکان سعی کنید در عکس ها راحت و با اعتماد به نفس به نظر برسید چون معذب بودن شما در عکس کاملا مشخص میشود

ژست دست به سینه برای عکس های تمام قد

دست ها را کجا قرار دهیم؟ پاسخ ساده است.
۴ مکان برای قرار دادن دست ها در عکس وجود دارد: دست ها در کنار بدن، روی کمر، دست به سینه و داخل جیب. دست ها باید کاملا ریلکس باشند و هیچ فشاری به ماهیچه ها وارد نشود. اگر با دست هایتان راحت نباشید از آن ها در عکسهایتان متنفر میشوید .

دست ها در کنار بدن ژست مردانه

ژست مردانه برای عکاسی به صورت ایستاده :

با قرار دادن دست ها به طور کامل یا نیمه داخل جیب یک ژست ریلکس و کاملا طبیعی خواهید داشت. و باز هم اگر استایل شما تمام قد است فراموش نکنید که یکی از پاها جلوتر قرار میگیرد البته در این کار اغراق نکنید چون فرم ایستادن شما مصنوعی به نظر میرسد.

قرار دادن دست ها به طور کامل یا نیمه داخل جیب یک ژست ریلکس

این ژست کمی با مورد قبلی متفاوت است. لباس را با دست روی شانه بیندازید، انگشت شست داخل جیب و پاها روی هم قرار بگیرند.این سبک ایستادن برای زمانی مناسب است که لباس های شما اسپرت است و یا ترجیحا جین پوشیده اید .

ژست عکس مردانه برای استایل اسپرت

استفاده از صندلی به عنوان تکیه گاه عکس را جالب تر و جذاب تر می کند. استفاده از لوازمی که اطراف ما است خلاقیتمان را عکاسی نشان میدهد البته اگر به بهتر شدن نتیجه نهایی کمک کند .

استفاده از صندلی به عنوان تکیه گاه ژست مردانه برای محل کار

تکیه دادن به دیوار یکی دیگر از ژست های مناسب ایستاده و تمام قد است. از استایل قدیمی و همچنان پرطرفدار .

تکیه دادن به دیوار یکی دیگر از ژست های مناسب

و بازهم تکیه دادن البته اینبار از بغل . فرم ایستادن از بغل و تکیه دادن به دیوار هم برای عکس های رسمی و هم برای عکس های غیر رسمی مناسب است.

و بازهم تکیه دادن البته اینبار از بغل ژست عکسیک ژست بسیار ساده برای عکس های رسمی . با قرار دادن یکی از ابزار مربوط به کارتان مثل لپ تاب یا دفترچه موضوع کارتان را نشان می دهید.
 ژست بسیار ساده برای عکس های رسمی مناسب برای محل کار

ژست عکاسی مردانه به صورت نشسته :

در ژست نشسته مچ یکی از پاها را روی دیگری قرار دهید و از زاویه بالا عکس بگیرید. قبل از عکاسی از زاویه بالا بهترین جهت صورتتان را پیدا کنید در ضمن از زاویه تابش نور هم غافل نشوید .

ژست عکاسی مردانه به صورت نشسته

برعکس نظر خیلی ها این ژست نصفه نیمه نشسته روی میز برای آقایان مناسب است و حالت خشکی عکس های رسمی را خنثی می کند.

ژست نصفه نیمه نشسته روی میز برای آقایان

یک ژست پشت میزی بسیار ساده و البته تکراری . برای نشان دادن نوع حرفه فرد می توانید روی میز وسایل مربوط به کار او را قرار دهید.

یک ژست پشت میزی بسیار ساده و البته تکراری

این هم یک ژست پشت میزی دیگر با تفاوتی جزئی نسبت به مورد قبلی که برای عکس های رسمی بسیار مناسب است.و البته از فرم نشستن و استایل قبلی کمی محبوب تر است

 یک ژست پشت میزی مردانه

برای نشان دادن محیط کار با حذف فاصله ای که توسط میز در جلوی عکس ایجاد کرده بود عکس را از زاویه پشت بگیرید تا عکس در حین رسمی بودن زیاد هم خشک نباشد.

ژست مردانه برای عکاسی برای نشان دادن محیط کار

در این ژست از فرد بخواهید دست به سینه به میز تکیه دهد. در این مورد هم می توانید وسایل مربوط به کار فرد را روی میز بچینید.

ژست عکس دست به سینه تکیه به میز

ژست نشسته روی صندلی با آرامش کامل یکی دیگر از ژست های مناسب برای عکس های رسمی است. در این استایل بیشتر شبیه مدیرعامل ها به نظر میرسید پس سعی کنید لباس های رسمی مثل کت شلوار بپوشید تا با فرم نشستن شما همخوانی بیشتری داشته باشد .

ژست نشسته روی صندلی با آرامش کامل

یک ژست ساده و طبیعی با حالت نشسته روی زمین. در این ژست با زوایای متفاوت عکس بگیرید تا به بهترین نتیجه مطلوب برسید. از این نکته که برای هر استایل باید حواستان به شانه هایتان باشد که خمیده به نظر نرسد هم غافل نشوید .

یک ژست ساده و طبیعی با حالت نشسته روی زمین

یک ژست نشسته دیگر برای آقایان که در فضاهای بیرونی بسیار مناسب است.

یک ژست نشسته دیگر برای آقایان که در فضاهای بیرونی

یک ژست ریلکس و آرام برای آقایان.

یک ژست ریلکس و آرام برای آقایاندر این ژست کاملا غیررسمی از فرد بخواهید روی زمین بنشیند و به دیوارتکیه بدهد. این فرم نشستن ، استایل مورد علاقه مدل های مرد است .

 ژست کاملا غیررسمی از فرد بخواهید روی زمین بنشیند و به دیوارتکیه

در این ژست فرد مورد نظر باید تنها موضوع عکس باشد و هرگز از گرفتن عکس از فاصله نزدیک نترسید.

ژست مردانه عکس از فاصله نزدیک

به یاد داشته باشید که در عکاسی همه این نکات نسبی هستند و بستگی به محیط و فضایی دارند که در آن عکاسی می کنید. در انجام هیچکدام از این موارد نباید زیاده روی کنید و مهم ترین نکته در به دست آوردن یک عکس خوب سادگی است. زمینه ساده، لباس ساده، ژست ساده و حالت های ساده و طبیعی.

فتوشوتی از استایل و ژست مردانه دیکاپریو با کت شلوار

( فتوشوتی از استایل و ژست مردانه دیکاپریو با کت شلوار )

ژست های عکاسی مردانه و جذاب دیکاپریو ؛ از دست ها غافل نشوید

( ژست های عکاسی مردانه و جذاب دیکاپریو ؛ از دست ها غافل نشوید )

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا