استایل و مد بانوان

زیباترین دختر جهان و الهه کوچک روس ؛ کریستینا پیمنوا

کریستینا زیباترین دختر جهان

کریستینا پیمنوا (به انگلیسی: KRISTINA RUSLLANOVNA PIMENOVA)، متولد ۲۷ دسامبر ۲۰۰۵ میلادی در مسکو روسیه، جوان ترین مدل و زیباترین دختر جهان است که از وی به عنوان الهه زیبایی کوچک عرصه مد و مدلینگ یاد می شود. مادر کریستینا (گیلکریا شیروکووا)، هم چون مادر تایلن بلوندو (دختر چشم آبی معروف دنیای مد)، مدل روس است و هم چون تایلن، فعالیت خود را در عرصه فشن، از سن ۴ سالگی آغازکرد. کریستینا و تایلن را باید معروف ترین نوجوانان زیبا جهان دانست که میلیون ها فالور در اینستاگرام دارند و سابقه همکاری با بربری، بنتون، آرمانی و روبرتو کاوالی در کارنامه هر دو دیده می شود. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با مجموعه استایل ها و فوتوشوت ها و سلفی و عکس های بدون آرایش کریستینا پیمنوا آشنا می کند.

با مدگردی امروز ما با الهه زیبایی کوچک روس همراه  باشد.

عکس کریستینا پیمنوا زیباترین دختر جهان

داستان کریستینا پیمنوا ؛ زیباترین دختر جهان

روسیه، سوئد، فنلاند و هلند،‌ چهار کشوری است که در قاره سبز، به داشتن دختران بلوند قد بلند زیبا رو شهره است و برخی از مدل ها و هم چنین فرشتگان ویکتوریا سکرت نیز، متولد این کشورها به شمار می روند. متوسط زیبایی  چهره و خوش استایلی و خوش اندامی دختران روس و اوکراین و به طور کلی شرق اروپایی ها، بالاتر از متوسط  جذابیت استایل دختران اروپا و حتی آسیا است و به همین خاطر جای تعجب نیست که کریستینا کوچولو، امروزه به عنوان شهروند روس، در فهرست جذاب ترین و زیبا ترین مدل های جوان جهان قرار بگیرد. اگر چه او نیز  مثل بسیاری از مدل ها، سلبریتی ها (ملکه یخی) و فشن بلاگر های مطرح جهان (از  کیارا فراگنی تا لیاندرا کوهن)، در اطراف سانتا مونیکا و سانتا باربارا کالیفرنیا زندگی می کند.

داستان کریستینا پیمنوا

همان طور که اشاره شد، این الهه زیبایی خردسال روس  با چشمان آبی لاجوردی، از  سن چهار سالگی وارد عرصه  مدلینگ شد و به  عنوان مدل  پوشاک کودکان، به سرعت به دلیل میمیک چهره جذاب و کاریزماتیک، در فهرست جذاب ترین کودکان جهان قرار گرفت. پدر کریستینا هم چون پدر تایلن بلوندو، یک فوتبالیست بود اما مادرش هم چون مادر رومئو بکهام (ویکتوریا بکهام)،  یک مدل معروف روس است و همین امر سبب شد تا به راحتی و به سرعت مسیر  پیشرفت را در حوزه مدلینگ طی  کند.

الهه زیبای کوچک روس کریستینا پیمنوا

(فوتوشوت های مجله ای الهه زیبای کوچک روس)

لباس کوتاه کریستینا پیمنوا زیباترین دختر جهان

کریستینا پیمنوا در فوتوشوتی از بلوز بافتنی

( کریستینا پیمنوا در فوتوشوتی از بلوز بافتنی برند ERMANO SCERVINO)

مادر کریستینا هم چون مادر جاستین بیبر (خواننده جوان کانادایی)، برای طی کردن  مسیر پیشرفت  کریستینا تلاش های بسیاری کرد. وی عکس هایی که از  دختر  خردسالش  می گرفت  را برای آژانس مدلینگ PRESIDENT  KIDS ارسال کرد  و نظر آن ها را برای  همکاری با دخترش جلب  نمود.  همین امر سبب شد تا او سابقه همکاری  با برندهای لاکچری  مد  به خصوص  BURBERRY, ARMANI  BENETON  را در کارنامه داشته باشد. در سال  ۲۰۱۴ میلادی، مجله WOMEN DAILY  خانم پیمنوا کوچک را در صدر فهرست  زیبا ترین دختران جهان قرار داد.

کریستینا پیمنوا در پوششی از برند لاکچری آرمانی

( کریستینا پیمنوا در پوششی از برند لاکچری آرمانی)

کریستینا پیمنوا در حالی که هنوز شش سال نداشت، وارد عرصه ژیمناسیتک ریتمیک شد که ورزشی محبوب  هم چون رقص باله در میان دختران جوان و خوش اندام روس  به شمار می رود. او فعالیت های خود را تحت نظر  اولگا کاپارانووا آغاز کرد و در سال ۲۰۱۳ میلادی، در تورنومنت ژیمناستیک در تاتارستان که توسط آلینا کایاوا روس (قهرمان سابق ژیمناستیک جهان) سازماندهی شد حضور  یافت و مدال طلا را به گردن آویخت.

کریستینا پیمنوا روی جلد مجله کودکان ووگ زیباترین دختر جهان

آوریل ۲۰۱۵ میلادی بود که تصویر کریستینا پیمنوا روی جلد مجله کودکان ووگ (VOUGE KIDS)  منتشر  شد  و شمار  زیادی از مخاطبان این مجله با چهره خوشگل زیبا ترین دختر خردسال دنیای مد آشنا شدند. او و مادرش در سپتامبر ۲۰۱۵  میلادی به آمریکا رفتند و در آنجا ساکن هستند. شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه در اکتبر ۲۰۱۶ میلادی، مستند کوتاهی از زندگی و فعالیت های این دختر دوست داشتنی کوچک منتشر کرده است.

کریستینا پیمنوا روی جلد مجلات

کریستینا پیمنوا دختر زیبای روس زیباترین دختر جهان

این دختر زیبا رو روسی، سابقه بازی در فیلم فانتزی ایتالیایی با نام: CREATOS: THE PAST  را در کارنامه  دارد. هم  چنین  فیلم RUSSIAN BRIDE که توسط مایکل اوجدا در  سال ۲۰۱۷ میلادی ساخته  شد. او در گفت و گو با مجله POSH KIDS از علاقمندی اش به حضور حرفه ای در عرصه بازیگری و کارگردانی سینما خبر  داد.

کریستینا دارای صفحات اجتماعی پر مخاطبی در اینترنت است و مادرش مدیریت این صفحات را بر عهده دارد. او نیز هم چون بسیاری از کودکانی که در فعالیت مدلینگ فعالیت دارند، مورد انتقاد از سوی حامیان حقوق کودک است. چرا که معتقدند که دوران کودکی نباید تحت قید و بند و قیمومیت آژانس های تبلیغاتی مد و لباس  قرار بگیرد و این دوران به صورت طبیعی باید برای کودک طی شود.

کریستینا پیمنوا از دوران کودکی تا امروز

اگر  چه مادر کریستینا پیمنوا هم چون مادر تایلن بلوندو، زندگی تحت فشار دخترش را رد می کند. او حتی انتقاداتی  که به فوتوشوت های دخترش از سوی رسانه ها درباره برداشت های جنسی از عکس ها می شود را نمی پذیرد. موضوعی که هم چنان در کانون بحث روانشناسان کودک قرار دارد. پاسخ های مادر این الهه زیبایی روس را به  انتقادات صورت گرفته در گفتگو با نشریه  COSMOPOLITIAN مطالعه  کنید. اگر چه نشریه  DAILY MAIL معتقد است که منتقدان فعالیت موفق ترین مدل کوچک جهان، تنها نقاط تیره و تاریک  را نگاه  می کنند.

کریستینا پیمنوا مدل کوچک زیباترین دختر جهان

انتقاد علیه کریستینا پیمنوا

(آلکس ریز، نویسنده کوزموپولیتین در ۵ دسامبر  ۲۰۱۴ میلادی در گفت و گو با مادر کریستینا، انتقادات علیه این کودک را مرور کرد)

نکته ای که مادر  کریستینا درباره موجی از انتقادات علیه  فعالیت فوتوشوت دختر  کوچولویش در رسانه ها با استایل  ها وتیپ های خاص مطرح می کند آن است که کریستینا، یک دختر کوچولو زیبا است که توانسته توجهان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند و متاسفانه، برخی از این توجهان  از سوی افرادی صورت می گیرد که با ناهنجاری  های اخلاقی مواجه هستند!

کریستینا پیمنوا و تصویرش روی در فروشگاه ها

(تصویری از ایشان روی قابی در فروشگاه های عرضه کننده لباس کودکان برند LEVI’S)

کریستسنا و تبلیغ رالف لورن در زمان آغاز سال تحصیلی

(تصویری که او را در تبلیغ رالف لورن در زمان آغاز سال تحصیلی در ایالات متحده به نمایش می گذارد)

کریستینا پیمنوا مثل تایلن و آناستازیا، در فهرست انتقادات حامیان حقوق کودک قرار دارند.

آناستازیا مدل ۵ ساله روس

(آناستازیا، مدل ۵ ساله روس)

تایلن بلوندو

(تایلن بلوندو)

حتما بخوانید :  مدگردی با تایلن بلوندو

اینستاگرام کریستینا پیمنوا

این دختر خردسال  روس، بیش از ۲ میلیون فالور دارد و ظرف ۳ سال اخیر بیش از  ۱۳۰۰ پست به اشتراک گذاشته است که توسط مادرش انجام می شود.  چرا که فعالیت در شبکه های  اجتماعی برای کودکان زیر ۱۶ سال  غیر قانونی اعلام گردیده است. این دختر جوان که نام اکانت خود را :‌KRISTINA  PIMENOVA 2005 تعیین کرده، ۳۶ صفحه را فالو می کند. صفحه اینستاگرام کریستینا را در  این LINK  دنبال  کنید. این الهه زیبایی، در  IMDB  هم  دارای پروفایل اختصاصی  است.

مد گردی با کریستینا ؛ زیباترین دختر جهان

مد گردی با کریستینا

(مادر کریستینا با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام دختر خردسالش خبر از تب او می دهد که گویا ناشی از واکسیناسیون دوره ای او در هفته سوم  آوریل  ۲۰۱۸ میلادی  است. مادرش به صورت هفتگی، اخبار فعالیت های او را رسانه ای می کند که منجر به افزایش مخاطبان او در شبکه های اجتماعی می شود)

کریستینا با سلفی ساحلی زیباترین دختر جهان

( زیباترین دختر جهان را در این تصویر، با سلفی ساحلی مشاهده می کنیم که به منطقهPOINT DUME  در ساحل MALIBU کالیفرنیا رفته است که یکی از بهترین سواحل این استان دیدنی آمریکا برای سلبریتی های جهان به شمار می رود)

کریستینا پیمنوا در این استایل اسپرت

( کریستینا پیمنوا در این استایل اسپرت، شلوار و کت بچه گانه از برند POLO  RALPH LAUREN  را بر تن کرده و مدل مو های بلوند روی شانه و اکسسوری کلاه و دستبند، تیپ جذابی را به چهره کودکان ملیح او بخشیده است)

سلفی های بدون آرایش کریستینا پیمنوا

(از کلکسیون سلفی های بدون آرایش یباترین دختر جهان که نخستین تصویر او در آوریل ۲۰۱۸ است)

کریستینا پیمنوا در این تیپ مخصوص

( کریستینا پیمنوا در این عکس، تیپ مخصوص خود را با دامن بلند و مدل مو همیشگی روی شانه در مراسم عید پاک ایالات متحده به نمایش می گذارد. مادرش وی را مسیحی اروتدوکس معرفی می کند. این عکس توسط  مارکو  تاسیرانی، عکاس کودکان گرفته شد. فوتوشوت های کودکانه مارکو را در این  LINK مشاهده کنید)

تیپ های اسپرت بدون آرایش کریستینا

(از کالکشن تیپ های اسپرت بدون آرایش کریستینا در لس آنجلس گردی های  ۲۰۱۸)

تصویری از کریستینا پیمنوا

(در این عکس، تصویری از کریستینا پیمنوا را مشاهده می کنید که ژست او با شیرینی های گرد رنگارنگ است که برای  فوتوشوت مجله VOGUE گرفت و توسط لوسیانو پرگرفی، عکاس  معروف در پاریس برداشته شد)

کریستینا و تصویری از او را در قابی در فروشگاه های POLO RALHPH LAUREN

( زیباترین دختر جهان در این  عکس، تصویری از او را در قابی در فروشگاه  های POLO RALHPH LAUREN مشاهده  می کنید که به تبلیغ جدید ترین محصولات بچه رالف لورن برای کودکان ۷ تا ۱۶ سال می پردازد. عکاس  این تصویر، مت جونز است که کارهای  بیش تر او را از کودکان می  توان در این URL‌ دنبال کرد)

کلکسیون عکس های صبحگاهی الهه زیبایی روس کریستینا پیمنوا

(از کلکسیون عکس های صبحگاهی الهه زیبایی روس ها در ماه فوریه)

کریستینا پیمنوا و چهره دوست داشتنی

(فوتوشوت صبحگاهی از کریستینا پیمنوا که چهره دوست داشتنی این مدل کوچولو را در نخستین روزهای سال  ۲۰۱۸ به  نمایش گذاشت)

چشمان لاجوردی کریستینا پیمنوا

(قدرت جادویی دختری با چشمان لاجوردی)

کریستینا مدل خردسال جذاب اهل شرق آسیا

( کریستینا در این عکس در کنار ELLA GROSS  مشاهده می کنیم که بلوز  قرمز رنگ با راه راه مشکی را در یک روز آفتابی بر تن دارد. ELLA کوچولو نیز یک مدل خردسال جذاب اهل شرق آسیا است که مخاطبان زیادی در اینستاگرام دارد. تصاویر او را در این نشانی دنبال کنید)

ریستینا پیمنوا با کلاه و صورت جذابش

(در  این سلفی، زیباترین دختر جهان با کلاه و صورت جذابش به سواحل مالدیو، یکی از دیدنی ترین مقصدهای گردشگری جنوب شرق آسیا رفته و تیپی که توسط  RUDKOVSKAVA  طراحی شده به نمایش می گذارد)

کت لیمویی رنگ و شال گردن سورمه ای کریستینا پیمنوا

(اگر به دنبال استایل کت و شلواری برای دختران ۱۰ تا ۱۶ سال هستید، این  تیپ جذاب که با کت لیمویی رنگ و شال گردن سورمه ای همراه شده است می تواند الگوی خوبی به نظر برسد)

کریستینا پیمنوا در این عکس

( زیباترین دختر جهان در این عکس، هم چون فرشتگان ویکتوریا سکرت، جذاب به نظر می رسد)

کریستینا و تبلیغ محصولات بازی کودکان

( کریستینا در این تصاویر، به UNIVERSAL STUDION HOLLYWOOD رفته و به تبلیغ محصولات بازی کودکان از برند KIDS TOKEI پرداخت)

رنج سنی ۴ تا ۷ کریستینا پیمنوا

( زیباترین دختر جهان را در رنج سنی ۴ تا ۷ سالگی در تصاویر بالا مشاهده می کنیم)

تیپ دوست داشتنی کریستینا

(تیپ دوست داشتنی کریستینا در نخستین روز سال تحصیلی  ۲۰۱۸)

تیپ الهه زیبایی روس به مناسبت روز ولنتاین

(تیپ الهه زیبایی روس به مناسبت روز ولنتاین)

تیپ کریستینا پیمنوا با برند پولو رالف لورن

(تیپ زیباترین دختر جهان با برند پولو رالف لورن)

گزینه های لاکچری برای تیپ های بهاری و تابستانی کریستینا پیمنوا

(این دختر زیبا روس را با استایل آبی رنگ از برند پولو رالف لارن مشاهده می کنید که یکی از گزینه های لاکچری برای تیپ های بهاری و تابستانی کودکان به شمار می رود)

کمیپن تبلیغاتی بهاره پولو رالف لورن توسط کریستینا

(او در این تصویر، در کمیپن تبلیغاتی بهاره پولو رالف لورن شرکت کرده است. )

کریستینا و تبلیغی برای برند LEVI’S

( زیباترین دختر جهان و تبلیغی برای برند LEVI’S )

فوتوشوت های هفتگی کریستینا

(مادران جوان برای گرفتن عکس از کودکان بالای ۶ سال خود می توانند از گل و گیاه و ژست های فانتزی یا عادی که استایل دوست داشتنی به فرزندانشان می دهد برای فوتوشوت های هفتگی استفاده کنند که در نمونه آن را در عکسی که مادر این مدل زیبا خردسال گرفته است مشاهده می کنیم)

تیپ تی شرت و شلوار جین کریستینا پیمنوا

(اگر به دنبال یک تیپ تی شرت و شلوار جین برای کودک خود هستید، تصویر بالا شما را با یک طراحی استایل ملیح که کنتراست رنگ خوبی را نشان می دهد، آشنا می کند)

فوتوشوت ژورنالیستی کریستینا پیمنوا

(فوتوشوت ژورنالیستی که این بانوی خردسال روس دنیای مدلینگ را در عکسی از ANNA PALMA مشاهده می کنیم)

کلکسیون بلوزهای پاییزه کریستینا پیمنوا زیباترین دختر جهان

(از کلکسیون بلوزهای پاییزه کریستینا پیمنوا )

بانوی خردسال عاشق آب نبات کریستینا پیمنوا

( باز هم تصاویری از بانوی خردسال عاشق آب نبات در سواحل کالیفرنیا که ژاکتی از رالف لارن را بر تن دارد)

فوتوشوت های هفتگی جذاب کریستینا زیباترین دختر جهان

(فوتوشوت های هفتگی جذاب او یکی از عامل تاثیر گذار در جذب مخاطب برای الهه دلربا خردسال روس است)

فوتوشوت های هفتگی جذاب کریستینا پیمنوا جوان زیباترین دختر جهان

زیباترین دختر جهان لباس آبی گلدار کریستینا

(فوتوشوتی زیبا که او را با لباس آبی گلدار نشان می دهد)

کریستینا را در کنار تایلن بلوندو

(در این عکس، زیباترین دختر جهان را در کنار تایلن بلوندو، LACHLAN  BAILEY  و NADJA  Bender از مدل های  معروف برند پولو رالف لورن مشاهده کنید)

زیباترین دختر جهان فوتوشوتی از کریستینا را در میدان TIME SQUARE

(در این عکس که شکوه سادگی را مشاهده می کنید، فوتوشوتی از وی را در میدان TIME SQUARE نیویورک به نمایش گذاشته شد)

کریستینا پیمنوا و تایلن بلوندو در یک قاب زیباترین دختر جهان

( کریستینا پیمنوا و تایلن  بلوندو در یک قاب که مدل پیراهن  های راه  راه مشکی قرمز معروف برند پولو رالف لورن آمریکا را در فوتوشوتی در لس آنجلس به نمایش در اورده است)

کریستینا سفیر تبلیغاتی KIDS TOKEI

(همان طور که قبلا مشاهده کردید، کریستینا سفیر تبلیغاتی KIDS TOKEI به شمار می رود که در این عکس، لباسی به مناسبت هالووین را با این اسباب بازی  به نمایش گذاشته است)

کریستینا پیمنوا در6 سالگی زیباترین دختر جهان

(او را در سن ۶ سالگی مشاهده می کنید که توضیحات بیشتر  را در  صفحه @DEIDHRA دنبال فرمایید)

تصویر کریستینا به مناسبت هالووین زیباترین دختر جهان

(آلنا کوندا، عکاس این تصویر است که به مناسبت هالووین به نمایش گذاشته شد)

آلنا کوندا فوتوشوت دیگری از کریستینا را در این تصویر منتشر کرد

(آلنا کوندا فوتوشوت دیگری از کریستینا را در این تصویر منتشر کرد. او را در @Alena.Kunda.Photography دنبال کنید)

تیپ این الهه زیبایی کریستینا

(تیپ این الهه زیبایی را در زمان رفتن به مدرسه مشاهده می کنیم. وی در مدرسه  LAS  VIRGENES UNIFIED SCHOOL مشغول به تحصیل است)

کریستینای نوجوان

کریستینا پیمنوا را در منطقه تفریحی

( زیباترین دختر جهان را در منطقه تفریحی  SIX  FLAGS MAGIC MOUNTAIN مشاهده  می کنید)

عکس از ALENA JUNDA و گریم کریستینا پیمنوا زیباترین دختر جهان

(عکس از ALENA  JUNDA و گریم اثری از AVDEEVA  MAKEUP اعلام شده است)

عکسی از کریستینا پیمنوا دختر کوچولو با برند GUESS

(عکسی از زیباترین دختر جهان با برند GUESS که در کمپین زمستانی این تولید کننده  پوشاک شرکت کرده است)

تایلن و مدل کوچولو روس کریستینا پیمنوا

(تایلن و مدل کوچولو روس را در کمپین پاییزی برند رالف لورن  نشان  داده شده است که در کنار این دو مدل خردسال جهان، ANDREEA DIDDY‌ نیز حضور دارد)

درس هایی از عکس های تبلیغاتی مدل خردسال و زیباترین دختر جهان

  • کریستینا پیمنوا ، از استایلیست های حرفه ای برای طراحی مد و لباس استفاده می کند.
  • فوتوشوت های این بانوی ۱۲ ساله، مبتنی بر تیپ های فانتزی و کودکانه است. همواره این موضوع را در عکسبرداری مدلینگ از کودکان در نظر  داشته  باشید که تاثیر گذاری ژست های کودکانه بسیار بهتر از تطبیق تیپ های بزرگسالانه برای آنان می باشد.
  • مخاطب بخشی از عکس های مدلینگ کودکانه، قشر کودکان و نوجوان است. حتما الزامات حقوق کودک را رعایت کنید. به نظر می رسد مشاوران ایشان تا حدودی این معیارها را رعایت می کنند.
  • همان طور که گفتیم، مادر این الهه چشم آبی دوست داشتنی، برندینگ وی را بر عهده دارد. هم چون مادر تایلن و رومئو بکهام. آن چه مهم تر از عکس است و جذابیت کودکانه، توجه به اصول و روش های توسعه برندینگ است که تاثیر گذار خواهد بود.
  • استفاده از هشتگ در بارگذاری محتوای دیجیتالی روی اینستاگرام و اکانت او در شبکه های اجتماعی یکی از عوانل شتاب دهنده در معروفیت ایشان در دنیای مجازی به شمار می رود. چرا که توانسته مخاطبان بسیاری را جذب این صفحه کرده و آن ها را با برند ها و مدل هایی که وی معرفی می کند، آشنا کند.
  • شمار مدل های کوچولو در دنیای اینستاگرام در حال افزایش است. افرادی که در زمینه روانشناسی حقوق کودک و سایبر سایکولوژی و سایبر ژورنالیسم فعالیت دارند، مقوله مدلینگ کودکان در هزاره سوم را مورد تحلیل و واکاوی قرار دهند.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.


عکس زیباترین دختر جهان

 

زیباترین دختر

پدر و مادر زیباترین دختر جهان

عکس از چهره زیباترین دختر جهان

عکس بدون آرایش زیباترین دختر جهان

عکس زیباترین دختر جهان با پالتو با طرح پوست پلنگ

زیباترین دختر جهان در سن کودکی

4 دیدگاه

4 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا