برند ها

تبلیغات بامزه و جالب دیوید بکهام و کوین هارت با کمپانی اچ اند ام H&M

برند اچ اند ام برای محصولات جدیدش تیزر تبلیغاتی بامزه ای با اجرای دیوید بکهام و بازیگر طنزپرداز هالیوود کویین هارت ساخته است که در این فیلم تبلغاتی کویین سعی میکند که به جای شخصیت بکهام نقش بازی کند و نکته ای که باعث شده بود این تیزر تبلیغاتی جالب و بامزه باشد این بود که این دو اصلا از نظر ظاهر به هم شبیه نیستند و کویین با پوشیدن لباس هایی از برند اچ اند ام توانست خودش را به جای بکهام جا بزند

در ادامه این ویدیو تبلیغاتی از برند اچ اند ام را میبینید :

 


بیشتر بخوانید :

برند سوئدی اچ اند ام برند محبوب خوش پوش ها

اچ اند ام شرکت سوئدی و چند ملیتی لباس، که بدلیل ارائه محصولات فست-فشن پوشاک مردان، زنان، نوجوانان و کودکان شناخته شده است.
اچ اند ام پس از شرکت ایندیکس، بین بزرگترین عرضه‌کنندگان جهانی لباس رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. تیم طراحی این برند مطرح، در ساختمان مرکزی آن، در شهر ایندیکسمستقر می‌باشد. محصولات این شرکت، پس از طراحی و تعیین مشخصات کالای مورد نظر، وارد مرحله برون‌سپاری شده و به ۸۰۰ کارخانه تولیدی اچ اند ام در آسیا و اروپا ارسال می‌گردد.
در سال ۱۹۴۶ بنیانگذار این شرکت ارلینگ پرسون با ایده لباس شب زیبا با قیمت های جذاب شروع به کار کرد ودر سال ۱۹۴۷ اولین فروشگاه خود را در وستروس سوئد به نامHennes ، افتتاح نمود. که به طور انحصاری لباس زنانه به فروش می رساند. کلمه یHennes سوئدی و به معنی او (hers) می باشد.
سال ۱۹۶۸ پرسون فروشگاه پوشاک شکارMauritz را خریداری کرد. پس از این خرید، مجموعه پوشاک مردانه نیز در سبد محصولات این شرکت گنجانده شد. از آن پس نام کامل شرکت به Hennes & Mauritz (H & M) تغییر داده شد. این برند اولین فروشگاه خود را در خارج از بازار داخلی سال ۱۹۶۴در نروژ افتتاح کرد.
این شرکت برنامه توسعه خود را با افتتاح فروشگاه های بسیاری در کشور های اروپایی از جمله دانمارک، سوئیس، آلمان و انگلستان ادامه داد. اولین شعبه ی غیر اروپایی این برند سال ۲۰۰۰ در ایالات متحده افتتاح شد.

اچ اند ام
کمپانی اچ اند ام
برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا