اکسسوری

۷ ساعت لاکچری حاصل همکاری بزرگ ترین شرکت های برند

ساعت‌هایی زیادی با همکاری شرکت‌های نامتجانسی ساخته شده‌اند. ما برای شما فهرستی از بهترین ساعت های لاکچری را گردآوری کرده است.

همکاری گاهی می‌تواند موفقیت‌آمیز و گاهی هم فاجعه‌بار باشد. مثال‌های زیادی وجود دارد از همکاری رپر معروف (DMX) و مرلین مونرو (خواننده) در فیلم «فال» که حالا فراموش شده است یا همکاری افتضاح گس اورجینال و رپر مشهور (A$AP). فرزند یک پدر و مادر زیبا همیشه خوش تیپ نخواهد بود.

اما در سال ۲۰۱۶ ساعت‌ها ثابت کرده‌اند که گاهی اوقات همکاری می‌تواند از کارها به صورت انفرادی بهتر باشند و دلیلش این نیست که جای کمتری برای خرابکاری می‌ماند.

برای برندهای ساعت فرصت بیشتری برای همکاری نسبت به موزیک و فشن وجود دارد. بهتر از آن باعث خواهد شد تا توجه‌ها را به خود جلب کنند. به خودروها نگاه کنید. هم سازندگان ساعت و خودرو خود را در موقعیت داوری ساخته‌های خودشان قرار می‌دهند و این مهم را با ارتباط بین طرفین برای تقویت این تصویر به انجام می‌رسانند.

سپس مسائل مالی پیش می‌آید. به لطف محصولات با ارزش آنها، برندهای ساعت اغلب  به نظر می‌رسد از پول بی‌پایانی بهره‌مند هستند و پول زیاد نام‌هایی بزرگی را با خود همراه می‌کند. مانند همکاری کوبی برایان (بسکتبالیست) با برند هوبولت و کارا دلوین (مدل مشهور) با برند ساعت تگ هویر.

هر چند این به آن معنا نیست که هر ساعتی که به صورت مشترک ساخته می‌شود در فروش هم  موفق می‌شود. برای جدا کردن ساعت‌هایی که مشهور نیستند و آنهایی که باید حتماً داشته باشید تصمیم گرفتیم نگاهی به بهترین همکاری‌های مشترک سال ۲۰۱۶ بیندازیم.

بام اند مرسیه کیپلند مدل شلبی کبرا

ماشین‌های مسابقه‌ای و ساعت‌ها در کنار هم سابقه‌ی خوبی را داشته‌اند. تگ هویر یک ساعت را به نام استیو‌ مک‌کوئین نامگذاری کرده است، زنیت پشتیبان مالی مسابقات دیکس میل بوده است و مازراتی حتی خط تولید ساعت‌های خود را ارائه کرده است. اما به جز کیپلند شلبی کوبرا تعداد کمی از آنها شایسته جایگاه برتر هستند.

نامگذاری شده بعد از راننده بزرگ کارول هال شلبی طراحی شده تا بیشتر از یک حرکت کلاسیک برای نمایش لامبورگینی باشد. دریچه‌ی کورنوگراف و از همه شگفت‌آورتر ترکیب رنگ (چه کسی می‌دانست ترکیب سبز، سیاه و زرد به این خوبی می‌شد؟) منسجم آن تعادل را به تازگی مجموعه‌داران با ارائه یک ساعت ورزشی که راحت پوشیده می‌شود، برگردانده است.

قیمت: ۳۵۰۰ پوند

ساعت مخصوص تگ هویر فرمول ۱

فروشگاه آنلاین گالری ساعت سابقه بلندی در همکاری با سایر برندها دارد. اما تعداد کمی از آنها از لحاظ قیمتی به اندازه آخرین همکاری آنها با تگ هویر قابل دسترس‌تر هستند. محدود شده به ۲۰۰ عدد از آن تولید شده است. این نسخه محدود یک نسخه تغییر یافته از مدل کلاسیک فرمول ۱ و برای اجتناب از هرگونه شباهتی به استفاده از رنگ آبی که معرف فروشگاه است برای ساخت روی آورده است.

با تمام این تفاسیر قیمت ۱۲۵۰ پوندی چندان هم پول خرد نیست. به همین دلیل هم طراحان در دو طرف سعی کردند تا آن را به یک ساعت همه‌کاره تبدیل کنند. تگ هویر فرمول ۱ فضای بین یک ساعت کاری، ورزشی را پر می‌کند این کار را با ساعتی انجام داده‌اند که به راحتی می‌تواند بین این ۲ زمینه قرار بگیرد. نمونه نادری از ساعت‌های سوئیسی که ارزش پولی را که خرج می‌کنید خواهد داشت.

قیمت: ۱۲۵۰ پوند

تایمکس رد وینگ واتربری 

اگر تایمکس یک برند جوان‌پسند در بین برندهای ساعت است رد وینگ را باید برادر بزرگسال محافظه‌کار او بدانیم.

بند چرمی از نشان منحصر به فرد پوتین‌های رد وینگ می‌آید در حالی که صفحه نمایش ساعت روی ورزشکاران آمریکایی تمرکز دارد. علاوه بر این با وجود یک سیستم شب‌نمای طراحی شده در داخل ساعت شما می‌توانید حتی این ساعت زیبای خود را در موقع خواب هم تحسین کنید.

قیمت: ۹۹ پوند

هیوبولت و برلوتی نسخه محدود کلاسیک

با تمام ابداعات، برند هیوبولت هیچ وقت ساعت‌های مجلسی درست نمی‌کرده است. این برند هرگز ساعت‌های ظریف درست نکرده است. که به همین دلیل برای پر کردن این خلاء ساعت‌ساز سوئیسی با برلوتی همکاری کرده تا ۲ مدل از این نسخه محدود درست کنند.

اگر ایجاد پل در این خلاء به معنای استفاده از چرم در صفحه نمایش و یک بند ساعت دوخته شده است این همان مدل است. در اینجا شما شاهد مدل کلاسیک اتوماتیک کلاسیک فیوژن هستید که تحت یک عمل خیاطی قرار گرفته است و در حالی که طراحی آن تجملی و به همراه رنگ‌های خاموشی است که به دور مچ دست قرار می‌گیرد اما هنوز نمی‌تواند در بالای این فهرست قرار بگیرد.

قیمت: ۱۲۱۰۰ پوند

ساعت اپل و هرمس

ساعت هوشمند اپل یک موج لوکس بودن در دنیای فناوری ایجاد کرده است (البته لازم به ذکر نیست که صنعت ساعت‌سازی را نیز از خواب بیدار کرده است). در حالی که هنوز شایستگی‌های زیادی در مد کلاسیک وجود دارد اما ساعت هوشمند نیز به عنوان یک شی زیبا در میان مشتری‌ها در نظر گرفته می‌شود و با قضاوت نسبت به همکاری هرمس این آسان است که دلیلش را تشخیص داد.

صفحه نمایش به خاطر همکاری با هرمس شاهد تغییراتی بوده است. اما مهم‌ترین تغییر در قسمت بند ساعت است. با الهام از سابقه برند در مسابقات سوارکاری یک بند چرم دو تکه همراه با سگک در پنج رنگ مختلف و جدا از رنگ‌های همیشه متداول سیاه و مشکی که در مسابقات اسب‌سواری استفاده می‌شود، به کار رفته است. علاوه بر این دیگر وظیفه‌ی طراح شما نیست تا قدم زدن صبحگاهی شما را دنبال کند.

قیمت: ۱۲۹۹ پوند

همکاری IWC و موسسه فیلم‌سازی اسپیت‌فایر مدل کورنوگراف 

نشانه‌های مردانه‌ زیادی را روی پرده‌های سینما مشاهده می‌کنیم. اما ساعت‌ها جزء آنها نیستند. مگر اینکه ساعت‌های جیمز باند (سیکو، امگا و هملیتون) را به حساب بیاورید.

اما الهام گیری از فیلم‌های سینمایی به معنای غفلت از مامور ۰۰۷ نیست. به جای آن (IWC) به آرشیوها نگاهی انداخته است. با همکاری با موسسه فیلم‌سازی بریتانیا یک مدل خلبانی کبالت را به تعداد ۶۰ قطعه به بازار عرضه کرده است. پشت قاب ساعت شما حکاکی را مشاهده می‌کنید. این ساعت از یک تفنگ ام۱۶ هم تیزتر است.

قیمت: ۷۹۵۰ پوند

ماندین و خطوط راه آهن سوئیس مدل استاپ توگو ۲۰۱۶

افتتاح یک تونل به اندازه افتتاح المپیک ریو هیجان‌انگیز نیست اما ماندین سابقه‌ای طولانی در همکاری با شبکه راه‌آهن سوئیس دارد. به همین دلیل سری ساعت‌های گوتاردو یادآور افتتاح تونل‌ گاتارد در سوئیس خواهد بود. یکی از بزرگ‌ترین‌ها در نوع خودش در جهان.

حالا شاید تیرهای آهنی و استفاده از بتن روی یک ساعت از یک ساعت جیبی یوراستار هم مسخره‌تر به نظر برسد اما ماندین این کار را کرده است. بیشتر به خاطر استفاده از یک تم رنگ یخی و به همان اندازه یک قاب رنگارنگ و هر چه نباشد اگر سری به وبسایت راه آهن ملی بزنید متوجه خواهید شد که قیمتی کمتر از بلیط آخر وقت به ادینبورگ دارد.

قیمت: ۶۱۷ پوند

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا