استایل و مد بانوان

مشهورترین برندهای جواهرات و اکسسوری مورد پسند هالیوودی ها

اکسسوری ها و جواهرات سلبریتی ها همیشه خبر ساز بوده است، اینبار به سراغ جواهرسازان آنها رفته ایم.همراه ما باشید.

من اعتراف می‌کنم که همگی ما تحت تأثیر استایل و لباس پوشیدن سلبریتی ها هستیم. هنگام فرش قرمز و زمان‌ها غیرازآن، منتظر آن هستیم که بدانیم سلبریتی ها چه چیزی پوشیده است و یا چه‌کاری انجام داده است.

اکسسوری ها وسایلی هستند که مثل شمشیر دو لبه عمل می‌کنند، اگر خوب استفاده شوند لباس‌ها را زیباتر جلوه می‌دهند و اگر نامناسب استفاده شوند می‌تواند استایل شما را نابود کند. ولی سلبریتی ها با استفاده از حمایت دوستان خودشان، اکسسوری هایی زیبا بالباسشان هماهنگ می‌کنند. دوستانی که به نام دوستان جواهر ساز آن‌ها را می‌شناسیم. همراه ما باشید تا با چند تن از این دوستان جواهرساز آشنا شویم.

همه طراحان و سازندگان جواهری که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد همگی دارای یک ویژگی خاص هستند، همگی آن‌ها در مفهومی و مینیمالیستی بودن بیش‌ازحد افراط به خرج داده‌اند. طلا و جواهرات تجملاتی برای زمان‌های خاصی توسط این هنرمندان استفاده می‌شود که اغلب به زمان‌های فرش قرمز معطوف می‌شود، اما جواهرات مینیمالیستی در کل سال می‌تواند استفاده شود.

در چند طراح جواهر و هنرمندانی که از جواهرات طراحی‌شده به دست او استفاده می‌کنند، مشاهده خواهید کرد.

جنیفر مایر (Jennifer Meyer)

جنیفر مایر جواهرات زیبا و خلاقانه‌ای درست می‌کند که شما اغلب آن‌ها را بر تن سلبریتی های موردعلاقه خودتان روی فرش قرمز و خارج از آن مشاهده می‌کنید.

 

 

پاملا لاو (Pamela Love)

پامِلا لاو را می‌توان به‌جرئت یکی از خط‌شکنان طراحی جواهرات و طلا دانست که سلبریتی های معروفی با او در این زمینه همگام هستند.

 

 

جنیفر فیشر (Jennifer Fisher)

جنیفر فیش طراحی‌هایی ساده و شیک دارد که در نگاه اول بسیار کودکانه و خاص دیده می‌شوند. سلبریتی هایی که همگی خصوصیت اخلاقی مثل جواهرات او دارند، با او همکاری می‌کنند.

 

 

ملیندا ماریا (Melinda Maria)

شیک، مدرن و پرداخته‌شده به جزییات از ویژگی‌های جواهرات طراحی‌شده به دست ملیندا است. ماریا در صدر لیست انتخاب سلبریتی ها است.

 

 

آریل گوردون (Ariel Gordon)

گوردون با همه سادگی که در کارهایش دارد همه را در انتظار معرفی مجموعه خودش می‌گذارد. هنرمندان زیادی ماه‌ها منتظر کارهای او باقی می‌مانند.

 
برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا