استایل و مد بانوان

چی بپوشیم : ظاهری جذاب و منحصربفرد با شلوار جین های رنگی

جین رنگی روش های ست کردن

پوشیدن شلوار جین در تمام دنیا و بین تمامی نسل ها محبوب است، اما این پارچه های راحت، رنگ های متنوعی هم دارند. پوشیدن شلوار جین رنگی، انتخابی خاص و زیباست که می‌ تواند ظاهری جذاب و منحصربفرد به شما ببخشد.

آیا با شلوار جین آبی پیوندی جاودانه بسته اید؟ گاهی بیرون آمدن از منطقه امن و راحت، هم خوب است و هم هیجان انگیز! تغییر زیادی از شما انتظار نداریم، فقط می‌خواهیم نگاهی به رنگین کمان رنگ ها بیندازید تا به جای آبی همیشگی، رنگ های جدیدی انتخاب کنید. مثل حرفه ای های دنیای مد، شلوار جین رنگی را با لباس های دیگرتان ترکیب کنید. پیشنهادات خوبی برای شما داریم.

تیپ آخر هفته را با شلوار جین زنانه رنگی کامل کنید

شلوار جین ست شده

جنیفر (.Jennifer M)، استایلیست:

وقتی برای انتخاب رنگ شک دارید، از رنگ های خنثی مثل کرم، مشکی و خاکستری برای پوشیدن با شلوار جین رنگی تان استفاده کنید. این رنگ ها با همه چیز هماهنگ می شوند.

پیشنهاد اول: شلوار کتان زیتونی را با بافت های گشاد، کاپشن های بادگیر براق و نیم بوت بپوشید.
پیشنهاد دوم: شلوار جین خردلی با یک بلوز راه راه و کفش کتانی سفید بسیار هماهنگ و شیک است.
پیشنهاد سوم: جینی به رنگ آبی کاربنی با یک بلوز سفید مناسب خواهد بود. می‌توانید از یک کت جین هم رنگ شلوار و شال طرحدار استفاده کنید.

در محل کار خوش رنگ تر باشید

جین رنگی با بارانی

شلوار جین زنانه

پیشنهاد اول: شلوارهای معمولیتان را کنار گذاشته و یک جین عنابی رنگ را با شومیزی دکمه دار و بارانی کلاسیک ترنچ (Trench) بپوشید.
پیشنهاد دوم: جین رنگی را همراه با پیراهن مردانه بپوشید. شلوار جین سرمه ای را با یک کت بلند و آزاد ست کنید.
پیشنهاد سوم: جین مشکی هم به نوعی جین رنگی محسوب می‌شود. یک جین جذب مشکی را با یک تاپ مشکی و پلتفرم پاشنه بلند مشکی امتحان کنید.

لباس های رنگی دیگر را با جین رنگی ست کنید

جین رنگی روش های ست کردن

الیزابت (.Elizabeth W)، استایلیست

جین رنگی هم به همان شیوه پارچه های جین بافته می‌شود که از ۴ طرف کشی هستند. بنابراین به همان اندازه راحت هستند.

پیشنهاد اول: برای اولین قرار با فردی مهم یا دورهمی دوستانه، یک کت چرم براق مشکی یا قهوه ای را با کفش تخت طرح دار بپوشید.
پیشنهاد دوم: برای داشتن ظاهری رویایی و رمانتیک در یک عصر دلپذیر، یک بلوز گل دار را با جین قرمز شاتوتی و نیم بوت های قهوه ای بپوشید.
پیشنهاد سوم: شلوار جین صورتی با بلوز ساده خاکستری و ژاکتی با بافت درشت، عالی خواهد بود. پلتفرم پاشنه دار با بند دور مچ هم برای داشتن ظاهری مجلل، پیشنهاد خوبی است.

شلوار جین زنانه رنگی
شلوار جین زنانه رنگی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا