استایل و مد بانوان

۹ اکسسوری که هر خانم شیک پوشی باید داشته باشد !

اکسسوری لوکس تهران

اکسسوری ها و لوازم جانبی مد جزو مواردی هستند که سبک پوشش شما را تعریف می کنند. مهم نیست چه لباسی پوشیده اید؛ حتی پوشیدن یک قطعه کوچک لوازم جانبی می تواند ظاهر شما را کاملاً متحول کند. برخی لوازم جانبی برای همه فصول قابل استفاده هستند.

از این رو، برای  تابستان پیش رو نیز می توان آنها را پوشید. بدون شک لباس های فصل تابستان سبک تر و ظریف تر هستند. به همین خاطر لوازم جانبی، در سبک پوشش شما نمود بهتری خواهند داشت.

در ادامه، به معرفی بهترین های لوازم جانبی مد که برای همه فصول مناسب هستند خواهیم پرداخت، همان هایی که برای بهار و تابستان نیز می توانید استفاده کنید.

گردنبندهای بزرگ

اکسسوری های زنانه

هیچ گاه یک گردنبند بزرگ را نمی توان نادیده گرفت. این لوازم جانبی زیبا و فاخر روی گردن هرکسی فوق العاده به نظر می رسند. گردنبندهای بزرگ را همراه هر سبکی می توان پوشید. همچنین تمام فصول نیز در سیطره این قطعه مد زیبا قرار دارد. نکته مهم این است که آن را با رنگ لباس و سبک پوشش خود هماهنگ کنید. در این صورت در گرمای تابستان مانند آفتاب خواهید درخشید.

چوکر مشکی ، ساده و شیک

اکسسوری زنانه برای گردن

اکسسوری

چوکر (Choker) نوعی گردنبند است که دهه ۹۰ میلادی رواج فراوانی پیدا کرده و دوباره در صحنه های مد به چشم می خورد. چوکر را می توان مابین گردنبند و دستمال گردن به حساب آورد. این اکسسوری را می توان بر گردن بیشتر افراد مشهور مشاهده کرد. چوکرها به تنهایی یا در کنار گردنبند های بلندتر هم می توانند ظاهر شما را دگرگون کنند.

یکی از بهترین انواع آن، چوکر مشکی رنگ است که به دلیل تضاد رنگ با گردن، تأثیر جذابی روی سبک شما خواهد داشت. در صورتی که رنگ پوست شما تیره است، رنگ های خاکستری، بژ، کرم یا سفید را امتحان کنید. اگر گردن شما بلند است، چوکر پهن و در غیر این صورت پهنای کمتر را به گردن خود ببندید.

گوشواره های بلند

گوشواره بلند اکسسوری زنانه

اگر میانه خوبی با گوشواره دارید به نظر زمان مناسبی برای پوشیدن آنهاست. برای فصل تابستان جنس گوشواره اهمیت زیادی ندارد. یکی از شاخصه های مهم اندازه آن است که باید بلند باشد. گوشواره های بلند برای فصل گرما اکسسوری ایده آلی هستند.

عینک آفتابی

انتخاب عینک به عنوان اکسسوری

شاید با نام بردن اکسسوری های تابستانی، بلافاصله ذهنتان به سمت عینک آفتابی برود. چراکه فصل گرما بدون عینک آفتابی همیشه یک چیزی کم دارد. جدای جلوگیری از تابش پرتوهای زیان بار آفتاب به چشم ها، بدون شک سبک پوشش شما با عینک آفتابی بسیار بهتر می شود. مهم نیست که فرم صورتتان چه شکلی است؛ عینک آفتابی مناسب شما پیدا می شود. در حال حاضر عینک آفتابی با فریم های رنگی کاربرد زیادی دارند.

کمربند

کمر بند برای اکسسوری

اگر فکر می کنید دیگر دوره کمربند به پایان رسیده است، سخت در اشتباهید. مانند چوکر، کمربند نیز طی دهه ۹۰ میلادی بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. با این وجود هنوز یکی از پوشش های فوق العاده برای تغییر سبک است. یکی از خواص کمربند دادن فرم بهتر به اندام شماست. خطای دید ایجاد شده با بستن کمربند، باعث می شود کمر شما کوچک تر از آنچه که هست نشان داده شود. در ضمن کمربند فقط برای بستن روی شلوار نیست. کمربند را با سبک شال روی لباس مجلسی، بلوز، شومیز، مانتو و مانند آنها می توان بست. سعی کنید تا جای ممکن، کمربند با پوشش شما تضاد رنگ داشته باشد.

کیف دستی های حصیری

کیف اکسسوری زنانه

یکی از اکسسوری هایی که بیشتر خانم ها با خود حمل می کنند کیف دستی است. مطمئناً کیف های سنگین برای فصل گرما مناسب نخواهند بود. در صورتی که به فکر گزینه های خنک و سبک هستید جنس های دست بافت را امتحان کنید. کیف های حصیر و جاجیم جزو مواردی هستند که بیشترین هماهنگی را با فصل گرما دارند. سادگی کیف های حصیری و جزئیات بی نظیر کیف های جاجیم سبک شما را کاملاً متحول می کند. اگر می خواهید متفاوت باشید این پیشنهاد را از دست ندهید. این دو مورد برای سبک های روزمره مناسب هستند.

کیف دستی های بزرگ

کیف بزرگ اککسوری لازم برای خانم ها

اگر با کیف های بخش قبل میانه خوبی ندارید جای نگرانی نیست. کیف های بزرگ و اورسایز برای این فصل ایده آل هستند. البته این کیف ها نسبت به نمونه های قبلی کاربرد بیشتری دارند. برخلاف کیف های اورسایز که معمولاً چرمی، برزنتی یا پارچه ای هستند، کیف های حصیری و جاجیم بیشتر مناسب سبک روزمره هستند. اورسایز به لباس هایی گفته می شود که اندازه آنها بزرگ تر از حالت طبیعی است. دنیای مد هر روز در حال تغییر است. با انتخاب یک کیف دستی بزرگ سبک پوشش شما متحول خواهد شد. رنگ کیف تا حدودی بستگی به لباس شما دارد. با اینکه محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد اما پیشنهاد ما هماهنگ کردن آن با رنگ کفش ها است.

چکمه های بنددار

چکمه اکسسوری زنانه

اگر در خیابان راه رفتید و فردی را با بوت های بنددار دیدید، جای تعجب نیست. به نظر می رسد این کفش های زیبا فصل نمی شناسند. با توجه به سبک خاص چکمه و تنوع بی حد و حصر، محدودیتی به لحاظ فصلی متوجه آنها نیست. البته با توجه به هوای گرم تابستان پیشنهاد ما نیم بوت است. کافی است کت و ژاکت های خود را کنار گذاشته و چکمه ها را نگه دارید. چکمه های بنددار مناسب این فصل خواهند بود. شاید به لحاظ جنس نیز «نوبوک» انتخاب بهتری باشد.

صندل های لژدار

اکسسوری لازم صندل

اگر نمی توانید خودتان را برای پوشیدن چکمه در فصل گرما قانع کنید ایرادی ندارد. کفش های لژدار و بخصوص صندل ها یکی از بهترین پوشش ها برای فصل تابستان بشمار می روند. بهترین خاصیت صندل های لژدار، ارتفاع و راحتی است. ترکیب کفش های پاشنه بلند و صندل های تخت را در این کفش ها می توان یافت. صندل های لژدار برخلاف کفش های پاشنه بلند برای سلامتی شما نیز خطری ندارند. اکنون هرجایی می توان کفش و صندل های لژدار را پیدا کرد.

در نهایت مهم ترین شاخصه خرید لوازم جانبی، استفاده درازمدت است. بیشتر لوازمی که در این مطلب به آنها اشاره شد برای تمام فصول قابل استفاده هستند. جدای از این مسأله، برای خرید لوازم جانبی هزینه زیادی لازم نیست. حتی استفاده از یک مورد از موارد نامبرده سبک پوشش شما را دگرگون می کند. ساده بپوشید که یکی از اصول زیبایی، سادگی است. نظرات خود را نیز با ما در میان بگذارید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا