اکسسوری

کیف های زنانه ای که فریاد می زنند « صاحب من پولدار است »

کیف های زنانه ای که فریاد می زنند « صاحب من پولدار است » + گران‌ترین های کیف زنانه مجلسی

معرفی گرانترین مدل های کیف زنانه مجلسی در دنیا

کیف های زنانه در همه جای دنیا یکی از اکسسوری های جذاب و زیبا محسوب شده و گاهی قیمتی معادل چند هزار دلار دارد. در ایران هم اگر سری به پاساژ ها و برند های لوکس و لاکچری بزنید گاهی پشت ویترین انها کیف های زنانه ای می بینید که هوش از سرتان می برد .

اغلب این فروشگاهها و مغازه ها از برند های مشهور و مهم خارجی خرید کرده و بهترین های انها را برای مشتریان لاکچری خود عرضه می کنند . البته گاهی ممکن است در ظاهر کیفی که می خرید یا مشاهده می کنید چیز منحصر به فردی وجود نداشته باشد اما همین که نام یک برند مشهور و لاکچری روی آن هک شده باشد کفایت می کند که جزو اجناس لوکس و گران قیمت قرار بگیرد .

برخی از این کیف های زنانه هم در نهایت خلاقیت طراحی و ساخته شده اند و از قطعاتی مانند طلا و الماس و مروارید هم روی آنها کار شده و همین امر سبب گردیده جزو گران ترین کیف های دنیا قرار بگیرند .

البته استفاده از از این قطعات گران بروی این اکسسوری در واقع برای جلب رضایت مشتریانی است که تمایل دارند پول و قدرت مالی خود را به نمایش بگذارند و با ورود به هر موقعیتی پولدار و متمول بودن انها به چشم بیاید . شرکت ها و کمپانی های خاصی در سراسر دنیا هستند که اقدام به تولید این اکسسوری های لوکس و گران کرده و برخی از آنها مانند فندی ،لانامارکس، هرمس، گوچی، لوییس ویتون، شنل، سلین یا رالف لاورن می باشند .

با یک چرخ کوتاه در پاساژ ها و مراکز خرید لوکس می توانید این مدل ها را از نزدیک دیده و اگر پولتان از پارو بالا می رود یکی از آنها را بخرید . مثلا شرکت رولف رولن که در کار تولید لباس های اسب سواری بوده و سابقه طولانی در تولید آنها دارد و به همین سبب هم در دنیا شناخته شده است اقدام به ساخت و طراحی کیف هایی کرده است که بسیار زیبا و خلاقانه هستند این اکسسوری نظر هر بیننده را جلب کرده و ان را واردار می کند حتی برای چند دقیقه هم که شده بایستد و آن را از پشت ویترین تماشا نماید .

گرانترین مدل های کیف زنانه مجلسی

ریکی همان کیف طراحی شده توسط شرکت رولف رولن بوده که امروز با قیمت بسیار بالایی برای مشتریان عرضه می شود . رولف رولن یک شرکت ایتالیایی بوده که برند معرفی هم در تولید اکسسوری های لوکس و گران قیمت است .

برای ساخت ریکی سعی شده است خلاقیت و هنر هر دو بکار گرفته شوند یکی از زیبایی های این اکسسوری تفاوت رنگ استر داخلی و رنگ چرم رویی آن بوده که در نگاه اول ان را بسیار جذاب کرده است علاوه بر آن برای دوخت این وسیله زیبا هم از کتان اصل استفاده شده است .

چرمی که در ساخت این اکسسوری لوکس و لاکچری استفاده شده چرم کاملا طبیعی و بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد برای همین ظاهر آن را بسیار شیک و لوکس به نظر می رسد .

قیمت ریکی در بازار حدودا ۱۰ میلیون تومان بوده و البته مشتریان خاص خود را هم دارد .یکی از اصول عرضه اکسسوری های لوکس و لاکچری و البته گران این است که فقط چند تا از انها وجود داشته و فقط هم یک نمونه از آن در داخل ویترین و فروشگاه نگهداری می شود و شما نمی توانید در تعداد بالا آنها را مشاهده کنید برای همین افرادی که تمایل دارند وسایلشان همیشه خاص و تک و منحصر به فرد باشد به سراغ این گونه اجناس می روند

کیف زنانه بیرکین

کیف زنانه بیرکین

این برند به تولید یک مدل کیف زنانه بسیار خاص و گران پرداخته است که در همان نگاه اول لاکچری و گران بودن آن کاملا مشخص است . برند بیرکین در ایتالیا تولید شده و سراسر هنر و خلاقیت می باشد و همه مراحل طراحی و دوخت آن هم با دست انجام می شود برای همین دقت و ظرافت خاصی در دوخت آن بکار گرفته شده است .

در ساخت بیرکین از طلا و پلاتین استفاده شده است و این موضوع سبب شده کیفیت بسیار بالایی هم داشته باشد اگر می خواهید این مدل را مشاهده کنید و در صورت تمایل خرید نمایید حتما به پاساژ های لوکسی مانند ستنر  مراجعه نمایید .

کیف زنانه هرمس

  کیف زنانه مجلسی برند هرمس
 کیف زنانه مجلسی برند هرمس

هرمس را به نام جین برکین خواننده و هنرمند معروف نام گذاری کرده اند و از گران ترین محصولات تولید شده توسط این برند و کمپانی می باشد . قیمت این اکسسوری در ایران چیزی حدود ششصد میلیون تومان است .

بله درست دیده اید برخی افراد برای خرید یک چنین جنس لوکس و لاکچری حاضر هستند به قیمت یک خانه پول پرداخت کنند . علت گران بودن این کیف زنانه طلا و الماس ده قیراطی است که در ان استفاده شده است .

البته زیبایی و قیمت بالای این وسیله لوکس باعث شده است برخی به فکر تولید تقلبی آن افتاده و از این کار پولی به جیب بزنند برای همین خریداران باید برای دستیابی به نمونه اصل آن به نمایندگی ها و فروشگاههای معتبر مراجعه نمایند .

هرمس اکسسوری با رنگ مشکی مات و بسیار جذاب است و رنگ مشکی آن باعث شده است قابلیت ست کردن با انواع لباس و رنگها را داشته باشد و خیلی زود شما را خسته نکند .

کیف زنانه هیدل

  کیف زنانه مجلسی مارک هیدل
 کیف زنانه مجلسی مارک هیدل

کیف زنانه ای که این برند تولید می کند با نام تجاری گادینو به بازار عرضه می شود . این اکسسوری از پوست کروکودیل درست شده و به رنگ سفید بره ای بسیار زیبا می باشد .

ویژه گی منحصر به فرد ان استفاده از ۳۹ قطعه الماس اصل روی زمینه ای از طلای سفید بوده و توسط یک هنرمند نروژی طراحی شده است .این برند هم از گران ترین برند های کیف زنانه در دنیا بوده و توانسته است در بین ثروتمندان و لوکس بازان جایگاه خود پیدا کند .

کیف زنانه لانا مارکس

  کیف زنانه مجلسی لانا مارکس
 کیف زنانه مجلسی لانا مارکس

برند لانا مارکس کیف های زنانه خود را از پوست کروکودیل ، تمساح ، شتر مرغ و سوسمار درست کرده و به همین دلیل توانسته شهرتی به هم بزند . هنرمندان بسیاری مانند تیلور ، آنجلینا جولی ، چالیز ترون و پاریس هیلتون از این برند خرید کرده و علاقه زیادی به محصولات آن دارند .

یک مدل کیف زنانه ای که این برند تولید می کند به قیمت صد هزار دلار به بازار عرضه شده و از ۱۵۰۰ قطعه الماس اصل سفید و قرمز تراش خورده و طلای ۱۸ عیار درست شده است .

استفاده از طلا و الماس بر روی بستری از پوست حیوانات باعث شده است این محصول بسیار زیبا و درخشان جلوه کرده و رضایت لاکچری ها و لوکس بازان را جلب کند .

کیف زنانه لویی ویتون

  کیف زنانه مجلسی لویی ویتون
 کیف زنانه مجلسی لویی ویتون

اگر به دنیای مد و هنر و فرهنگ فرانسه علاقه دارید می توانید از محصولات این برند در تولید کیف های زنانه گران قیمت استفاده کنید .برند ویتون در دنیا ارزشی معادل ۲۵ میلیارد دلار داشته و کسانی که تمایل دارند شعبات این برند را داشته باشند باید پول هنگفتی خرج کنند .

این برند یک مدل کیف زنانه زیبا به ارزش ۲۰ هزار دلار تولید کرده که در ان از مواد ضد آب استفاده شده است .

کیف زنانه جودیث لیبر

  کیف زنانه مجلسی برند جودیث لیبر

 کیف زنانه مجلسی برند جودیث لیبر

 در ادامه کیف لاکچری دیگری را معرفی خواهیم کرد که طراحی آن چشم ها را خیره می کند صاحب برند جودیت لیبر یک طراح با استعداد مجارستانی که شرکت خود را در سال ۱۹۶۳ ثبت کرد و جذابیت طرح های کیف زنانه ای که وارد بازار کرد باعث شهرتش برند جودیت لیبر شد .

در بسیاری از کشورها همسران رییس جمهور ها در مجالس رسمی از این برند استفاده میکردند. کیف های جواهر نشانی که هر زنی دوست دارد با این کیف وارد مراسم ها شود جواهرات کار شده روی کیف های زنانه این برند تزیین شده با کریستال است .

ازجمله مشهور ترین مدل های کیف زنانه لاکچری از این برند مدل پرشس رز است که با انواع سنگ ها و جواهرات گران بهاء از الماس تا کریستال و یاقوت بیست و چهار قیراطی تزیین شده است ارزش این کیف زنانه لوکس در حدود ۹۰ هزار دلار تخمین زده شده است .

کیف زنانه مارک جیکوبز

  کیف زنانه مجلسی مارک جیکوبز
 کیف زنانه مجلسی مارک جیکوبز

جیکوبز یک برند گران و معروف در دنیای مد و فشن می باشد و با تولید کیف های زنانه کارولین کروکودیل توانسته است در این صنعت جای مهم و معتبری برای خود دست و پا کند . علت نام گذاری کیف این برند به نام کروکودیل استفاده از پوست این جانور در تولید آن می باشد و البته با قیمت ۵۰ هزار دلار معادل ۲۵۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود .

برند جیکوبز در دنیا ۲۰۰ شعبه داشته و علاقمندان به طرح ها و محصولات این کمپانی معتبر می توانند از این شعبه ها خرید نمایند . برای اینکه متوجه شوید این برند در ایران شعبه دارد یا خیر می توانید به سایت این کمپانی مراجعه کرده و اطلاعات کافی را کسب نمایید .

کمپانی جیکوبز نوع دیگری از کیف های زنانه لوکس و لاکچری را تولید کرده که به رنگ صورتی بسیار زیبا می باشد و در ساخت آن از طلا  استفاده شده است که بسیار زیبا و خاص هستند این مدل به قیمت ۲۰۰۰ دلار به بازار عرضه شده و شما می توانید در ایران با قیمت ۱۰ میلیون تومان آن را خریداری نمایید .

کیف زنانه شانل

  کیف زنانه مجلسی برند شانل
 کیف زنانه مجلسی برند شانل

برند شانل هم جزو برند های لوکس و لاکچری بوده و بسیاری از هنرمندان و سوپر استارها از محصولات آن خرید می کنند و طرفداران زیادی دارد . در صنعت مد و فشن برند شانل بسیار شناخته شده بوده وسالانه میلیارد ها دلار از این نام و شهرت بهره می برد .

کیف های زنانه ای که این برند تولید می کند قیمتی در حدود ۳۱ هزار دلار معادل ۱۵۵۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان دارد و در ایران هم ثروتمندان و لاکچری بازان از این برند خرید می کنند .

برند شانل جزو برند های مطرح و برتر دنیا است و شعبه های متعددی در اکثر کشورها و از جمله ایران دارد . البته اگر قصد دارید از این برند خرید کنید باید به مراکز خرید و پاساژ های لوکس و لاکچری در شمال تهران مراجعه کنید .

کیف زنانه فندی

  کیف زنانه مجلسی مارک فندی

 کیف زنانه مجلسی مارک فندی

فندی از برند های معتبر و لاکچری ایتالیا بوده و به قصد تولید کیف های زنانه کوچک و گران قیمت در سال ۱۹۲۵ شکل گرفت . رنگ های سفید و سیاه با طرح تمساح قالب این اکسسوری را تشکیل داده و به قیمت ۲۸ هزار دلار معادل ۱۴۰ میلیون تومان به بازار عرضه می شود .

فندی در تولید عینک های افتابی لاکچری هم شهرت داشته و عینک هایی با طلای ۱۸ عیار و قطعات الماس پرداختش شده تولید می کند و با قیمت های بسیار بالا به بازار عرضه می دارد .

لوکس پسندان و لاکچری بازان این برند را به خوبی شناخته و می دانند مدل های عینک و کیف آن بسیاز زیبا و جذاب است و قابلیت ست کردن با لباس ها و کفش های لاکچری را دارد.

کیف زنانه موآواد

 کیف زنانه مجلسی مارک موآواد
کیف زنانه مجلسی مارک موآواد

لاکچری به معنای واقعی یعنی کیف زنانه موآواد با قیمتی برابر با بیست میلیارد تومان بله درست دیده اید افرادی هستند که برای خرید یک کیف زنانه لاکچری حاضرند چیزی در حدود ۴ میلیارد دلار بپردازند . این اکسسوری از الماس و طلای خالص در آن کار شده است و درخشندگی و جلوه ای رویای دارد .

طلای ۱۸ عیار و ۴۵۰۰ قطعه الماس خالص و اصل باعث شده است این وسیله تا این حد گران و لاکچری به دست مشتریان خاص خود برسد . گرانی و الماس های بکار رفته در این اکسسوری باعث شد در سال ۲۰۱۰ به عنوان گرانترین و لاکچری ترین کیف زنانه دنیا در رکورد های گینس ثبت شود و البته در تاریخ جهان و محصولات لوکس همیشه ماندگار گردد .

اصلا به فکر فرو نروید دنیای مد و فشن و صنعت پول ساز ان در همه جای دنیا فقط به این مسئله توجه دارد که بتواند میلیادرهای دنیا را وادار به خرید انجناس لوکس و گران قیمت کرده و از این راه درآمد های میلیون دلاری کسب نماید برای همین تفکرات عدالت خواهانه در این مقوله جای نمی گیرد .

برند موآدا با تولید مدل های قلبی و خاص برای کیف های زنانه خود رکورد دیگری در زیبایی و طراحی و خلاقیت به جای گذارده است .

کیف زنانه پرادا

 کیف زنانه مجلسی مارک پرادا
کیف زنانه مجلسی مارک پرادا

این کیف گران قیمت زنانه توسط یک برند معروف ایتالیایی دوخته شده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد . بردا یک برند لوکس و لاکچری هم می باشد و به همین دلیل محصولات ان با قیمت های خیلی بالا به مشتریان عرضه می شود .

محصولات برادا فقط شامل کیف زنانه نبوده و ساعت ، جواهرات ، لباس ، عطر و کفش های لوکس و لاکچری هم تولید می کند این برند هم مانند همه برند های لاکچری محصولات خود را در تعداد بالا عرضه نکرده و شاید برای هر محصول بسته به نوع ان فقط تعداد محدودی وجود داشته باشد .

کیف زنانه پرادا

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا