عطر و ادکلن

معرفی بهترین و خوشبو ترین ادکلن های مردانه

معرفی بهترین های ادکلن مردانه

 بهترین رایحه ادکلن های مردانه برای ساعات مختلف روز چیست؟ انتخاب یک رایحه مناسب می‌تواند نکات بسیار زیادی در رابطه با شخصیت فرد را نشان دهد. و از آنجا که حس بویایی قوی‌ترین حس در میان حواس پنج‌گانه است انتخاب یک رایحه مناسب بسیار اهمیت دارد. در اینجا شش تا از بهترین و خوشبو ترین ادکلن های مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

ادکلن مردانه آرمانی کد از جورجیو آرمانی

ادکلن مردانه آرمانی کد

(Armani Code)

این عطر بویی بسیار مردانه دارد و ترکیب منحصر به‌فرد آن از نارنج، لیمو و کمی  عصاره غنچه پرتقال به همراه بوی گرم عصاره لوبیای تونکا  و چوب گوایاک (درختی در نواحی حاره آمریکا) تشکیل شده است. این ادکلن برای استفاده روز عطر مناسبی است.

ادکلن مردانه هوگو باس گرین

ادکلن مردانه هوگو باش گرین

(Hugo Boss Cologne for Men, Green)

ادکلن هوگو باس سبز بویی رمزآلود، سرشار از مردانگی و جذاب دارد. نت‌های اولیه این عطر تند از نارنگی ایتالیایی، نارنج، گشنیز، دارچین و فلفل سفید تشکیل شده است. مشک، عنبر و چوب تمبوتی (tamboti wood) نت‌های اصلی این عطر را تشکیل داده است.

ادکلن مردانه بولگاری آکوا از کمپانی بولگاری

ادکلن مردانه بولگاری آکوا

(Bvlgari Aqua By Bvlgari)

این عطر فوق‌العاده از خانه جواهر بولگاری به جذابیت مردان جوان معنای جدیدی می‌دهد. بوی شیرین و تر و تازه این ادکلن در تمام طول شبانه روز همراه شما خواهد بود. سانتولینا (از خانواده گل آفتابگردان)، نارنگی، سدر و عنبر نت‌های اصلی این ادکلن را تشکیل داده است.

ادکلن مردانه گوچی انوی از کمپانی گوچی

ادکلن مردانه گوچی انوی

(Gucci Envy Cologne by Gucci)

این عطر در سال ۱۹۸۸ تولید شده است و از آن زمان تا به حال به دلیل بوی تند، مردانه و طراوت منحصر به‌فردی که دارد همیشه در میان ادکلن‌ های مردانه محبوب جای داشته است. استفاده از این عطر برای روز پیشنهاد می‌شود. رایحه این ادکلن ترکیبی از سدر، زنجبیل، عنبر و جوز هندی است.

ادکلن مردانه اترنیتی از کمپانی کلوین کلاین

ادکلن مردانه اترنیتی

(Eternity by Calvin Klein)

این عطر یکی از معروف‌ترین ادکلن های مردانه این فهرست است. نت‌های مرکزی  این ادکلن از چوب اقاقیا، چوب صندل و عنبر تشکیل شده است. نت‌های ریحان، گل یاس، گل شمعدانی، مریم گلی و اسطوخودوس در کنار رایحه پرتقال و گیاهان سبز بویی ماندگار و سراسر مردانگی به این ادکلن بخشیده است.

ادکلن مردانه تاچ از کمپانی باربری

ادکلن مردانه تاچ

(BURBERRY Touch)

این عطر که یکی از محبوب ترین ادکلن های مردانه است از نت‌های بنفشه، فلفل سفید، نارنگی، بلوط، مشک سفید و خس خس تشکیل شده است. این عطر یکی از مناسب‌ترین و ماندگارترین رایحه‌ها برای استفاده درعصر و شب است.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا